We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Lukt het?Inderdaad, dit weekend!
Sorryyyyy! Helemaal vergeten. Heb ook niet zoveel tijd laatste weken, daardoor dus.
Als ik eraan denk word het volgende week.
Pfffffff.Lukt het?
nice!
Fotografie heeft me altijd getrokken, nu twijfel ik al een tijdje om een camera aan te schaffen en maar te beginnen.
Waar moet ik aan denken bij een eerste camera? Enkele tips specifiek op wat voor cameras zijn welkom![]()
nice!
Fotografie heeft me altijd getrokken, nu twijfel ik al een tijdje om een camera aan te schaffen en maar te beginnen.
Waar moet ik aan denken bij een eerste camera? Enkele tips specifiek op wat voor cameras zijn welkom![]()
Ik zou gaan voor de Kodak - wegwerpcamera, deze is goed voor maar liefst 27 + 12 foto's! Hoewel deze een beperkte opslag heeft, wordt dit wel gezien als DE camera, onder de kruipende kinderen van 5 jaar. En zeg nu eerlijk, die groep kan het weten!
Waarvoor is zoomen nog nodig? De camera bevat namelijk de nieuwste feature; benen. Hiermee gaat de camera in zijn geheel gewoon dichter naar het voorwerp toe.Ik twijfel alleen aan die lens... Dat hij mega scherp is weten we natuurlijk maar ik begreep dat hij weinig mogelijkheden heeft qua inzoomen.
Waarvoor is zoomen nog nodig? De camera bevat namelijk de nieuwste feature; benen. Hiermee gaat de camera in zijn geheel gewoon dichter naar het voorwerp toe.
foto's gemaakt in nice, frankrijk. ik kan meer posten (ook van andere vakantie's als daar behoefte voor is.)
https://imgur.com/a/Bv6Zz
ik ben benieuwd wat jullie denken.
kusjes arjen :*
ps. de kwaliteit is heel erg naar beneden gegaan tijdens t uploaden valt me op