DeletedUser71172
Guest
Vind de kwaliteit van deze foto's minder dan de andere die je hebt laten zien.. :c
Ik vind ze zelf best leip, waar zie jij het fout gaan?
Vind de kwaliteit van deze foto's minder dan de andere die je hebt laten zien.. :c
Kleuren lijken dof/contrast niet hoog genoeg?
Verder is de focus niet geweldig. De achtergrond is niet echt geblurred
Vergelijk het met de foto's van de plaatselijke discotheek hier, Metro Deurne.
Gaaf topic. Hier een beginnend hobbyfotograaf; net een goede camera aangeschaft en vooral nog aan het experimenteren. Wellicht post ik over een tijdje een paar creaties.
Gaaf topic. Hier een beginnend hobbyfotograaf; net een goede camera aangeschaft en vooral nog aan het experimenteren. Wellicht post ik over een tijdje een paar creaties.
How how, wacht maar!Dit is best een tof topic - jammer dat er niemand post
How how, wacht maar!
Binnenkort gaan er veel forumgangers op vakantie, ik hoop dan ook inderdaad wat mooie foto's te zien.
Ik ga zelf naar Valencia, waar ik mooie foto's hoop te kunnen nemen (wellicht via gsm),
En dan ga ik eind juli nog naar Ijsland, waar ik de meest epische foto's kan nemen!! (met een canon)
Ik zei toch ook geen kanon maar canonGe moet foto's maken met een camera niet me een kanon!
Ik vind de eerste foto er van ver echt sick uit zien Sander. Maar zoals je het zegt, misschien een scherper variantje zou nog beter zijn!
De andere twee kan ik helaas niet zien
Thanks. Nu werken ze wel als het goed is, ander ga ik nog een scherper variant van uploaden.
Ik word lichtelijk opgewonden van die eerste twee foto's, wat een prachtplaatjes.
Jou opgewonden maken was mijn doel