Het fotografie topic, Vragen & belevenissen

Reactiescore
603
Inderdaad, dit weekend!

Sorryyyyy! Helemaal vergeten. Heb ook niet zoveel tijd laatste weken, daardoor dus.
Als ik eraan denk word het volgende week.
 
Reactiescore
603
ICELAND
upload_2017-9-4_10-32-30.png
Als je goed kijkt zie je plaatsen die omcirkelt zijn, daar ben ik overal heen geweest.
2INBi4z.jpg


Ik zal al de foto's (soms met bijhorende informatie) in een spoiler zetten, anders is de post veel te groot.

Hier 1% van al de foto's die we genomen hebben, in totaal een 700-tal ongeveer.
Er zijn veel foto's die je kan gebruiken om een profiel of stamplaatje
te maken. Wie wil mag dat, ik ga het ook doen denk ik ^^

Wat zeg je? of het er koud en triestig weer was? neen hoor!
We hebben 1 dag lichte regen gehad, de rest viel zeer goed mee.
We hebben zelfs 2 dagen in onze t-shirt kunnen rondlopen, het was
er rond de 20°c. Zeer mooi, uniek en prachtig land!

⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛
Onze eerst stop, met warm water bronnen en een heerlijk uitzicht.
qlstJBE.jpg


Dit is ongeveer dezelfde plaats, alleen van een andere hoek genomen.
pzTSCEO.jpg


Nationaal park
MP6hoM0.jpg


Een mooie waterval (van de zovele) :D
ix9UHYG.jpg


Mooie rots in het water, zeer mooi op de foto.
GX6IKeF.jpg


Ik en mijn broer starend naar een fantastisch uitzicht, op foto lijkt het allemaal minder,
maar het moment dat je er staat is het prachtig.
qWDrKCz.jpg


Heerlijke natuur :)
vl9Ce0G.jpg


Mooie drijvende ijs-kliffen. Helaas allemaal stuk voor stuk aan het wegsmelten :(
8E8ankz.jpg


BsUazBX.jpg


Bibberend van de kou zittend op het bootje en drijvend tussen het ijs.
Heel mooi om te zien, heeft me ook nog eens 60 euro aan roamings-kosten gekost :eek:
xSaskyw.jpg


Het uitzicht die we hadden als we uit het venster keken van onze bus.
CO5LkDf.jpg


IacB2WD.jpg


Mooi toch? ;)
fD2Ja0S.jpg


Waterval numero...
xPu37Tg.jpg


anotha one :eek:
O6dNFBx.jpg


En nog eentje
dnyeXF1.jpg


Deze vond ik toch wel één van de leukste.
Deze valt niet naar beneden maar gaat zoals een glijbaan.
J5YY92c.jpg


Bedankt voor uw aandacht :) :rolleyes:
tClG2xx.jpg
⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛
 

DeletedUser61134

Guest
Mooie foto's, ik wil ook nog eens heen, maar geen van mijn vriendinnen gaat akkoord met een vakantie naar een kouder land :p

Alleen je camera speelt iets teveel met licht.
Overbelicht in donkere locaties en bij veel licht is alles wat niet licht is juist weer donker.
 
Reactiescore
603
Is idd een prachtig land.
Moet niet altijd het zonnige spanje zijn he :D

Daarnaast was het er totaal niet koud, dus een super ervaring/avontuur om eens te doen.
 

DeletedUser71172

Guest
foto's gemaakt in nice, frankrijk. ik kan meer posten (ook van andere vakantie's als daar behoefte voor is.)


https://imgur.com/a/Bv6Zz

ik ben benieuwd wat jullie denken.

kusjes arjen :*

ps. de kwaliteit is heel erg naar beneden gegaan tijdens t uploaden valt me op
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
nice!

Fotografie heeft me altijd getrokken, nu twijfel ik al een tijdje om een camera aan te schaffen en maar te beginnen.

Waar moet ik aan denken bij een eerste camera? Enkele tips specifiek op wat voor cameras zijn welkom :)
 

DeletedUser63918

Guest
nice!

Fotografie heeft me altijd getrokken, nu twijfel ik al een tijdje om een camera aan te schaffen en maar te beginnen.

Waar moet ik aan denken bij een eerste camera? Enkele tips specifiek op wat voor cameras zijn welkom :)

Ik zou gaan voor de Kodak - wegwerpcamera, deze is goed voor maar liefst 27 + 12 foto's! Hoewel deze een beperkte opslag heeft, wordt dit wel gezien als DE camera, onder de kruipende kinderen van 5 jaar. En zeg nu eerlijk, die groep kan het weten!
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik zou gaan voor de Kodak - wegwerpcamera, deze is goed voor maar liefst 27 + 12 foto's! Hoewel deze een beperkte opslag heeft, wordt dit wel gezien als DE camera, onder de kruipende kinderen van 5 jaar. En zeg nu eerlijk, die groep kan het weten!

Ik twijfel alleen aan die lens... Dat hij mega scherp is weten we natuurlijk maar ik begreep dat hij weinig mogelijkheden heeft qua inzoomen.
 

DeletedUser63918

Guest
Ik twijfel alleen aan die lens... Dat hij mega scherp is weten we natuurlijk maar ik begreep dat hij weinig mogelijkheden heeft qua inzoomen.
Waarvoor is zoomen nog nodig? De camera bevat namelijk de nieuwste feature; benen. Hiermee gaat de camera in zijn geheel gewoon dichter naar het voorwerp toe.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Waarvoor is zoomen nog nodig? De camera bevat namelijk de nieuwste feature; benen. Hiermee gaat de camera in zijn geheel gewoon dichter naar het voorwerp toe.

Ben toch wel van plan om de meeste foto's te schieten vanaf de Korjakskaja Sopka richting de Mount Everest te schieten.... Gelukkig komt dan die paraglide cursus van pas.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik heb een aantal vragen mbt een aangeboden camera, maar zelf weinig verstand van cameras. Iemand die me even kan helpen:)?
 

DeletedUser74005

Guest
foto's gemaakt in nice, frankrijk. ik kan meer posten (ook van andere vakantie's als daar behoefte voor is.)


https://imgur.com/a/Bv6Zz

ik ben benieuwd wat jullie denken.

kusjes arjen :*

ps. de kwaliteit is heel erg naar beneden gegaan tijdens t uploaden valt me op

Die foto van dat kind bij die sproeiers is trouwens wel echt een top foto. Als je dat soort momenten zo vast kunt leggen, laat dat wel echt zien hoe goed je bent. Uiteindelijk kan bijna iedereen wel een mooie foto van een landschap maken, maar zo'n foto als jij gemaakt hebt, vind ik juist wel echt bijzonder :)
 
Bovenaan