Het Epos der Piraten

DeletedUser

Guest
Neerzetten, of typen. Contaminatie. Maar wat ik heb gehoord, is inderdaad hetzelfde. De M M-clique heeft lang geprobeerd het draaiende te houden, vooral types als David B. Echter waren zij wel zo slim om te stoppen op het moment dat je inziet dat je het niet meer gaat redden als stam. En natuurlijk omdat ze bij jou in 1 stam zitten, ik zou ook stoppen. Heb ik ook gedaan trouwens :p

Lol dat je dat zelfs nog durft zeggen XD MM heeft de gehele val in gang gezet. Niemand anders dan MM is daar dan ook verantwoordelijk voor.

Ik ga dat niet allemaal meer voor jou opzoeken hoor. Denk je nou echt dat ik voor jou een kwartiertje ga uittrekken? :eek::eek:
Zoals ik dus zei je hebt niets.

Waarover discussiëren we eigenlijk? Swiss heeft de wereld gewonnen, punt uit.
Ben het gehele punt van de discussie eveneens kwijt hoor :p FTW heeft de wereld trouwens gewonnen niet Swiss
 

DeletedUser63648

Guest
Lol, gewoon lol. Je bedoelt omdat karakter enzo als target waren uitgekozen en de mm kant dus verliezen leed zij de val in gang hadden gezet? Een add zonder mm had het niet eens 2 weken volgehouden, en dan bedoel ik 2 weken dat ze gevaarlijk waren.
 

DeletedUser

Guest
Nee Coen, het is de schuld van MM. -ST- ging gewoon door, kijk maar naar Hertog, Vlemis, Manura, Stefpeper, Dragiat etc. etc.
 

DeletedUser

Guest
Lol, gewoon lol. Je bedoelt omdat karakter enzo als target waren uitgekozen en de mm kant dus verliezen leed zij de val in gang hadden gezet? Een add zonder mm had het niet eens 2 weken volgehouden, en dan bedoel ik 2 weken dat ze gevaarlijk waren.
Lol XD dat je daar zelfs serieus kan bij blijven :p MM heeft zelf niet eens gedeffed dat was -ST- en remain dat alles mochten doen.

MM ging als eerste weg, stookte tussen de leden en gingen als eerste op delete.

Nee Coen, het is de schuld van MM. -ST- ging gewoon door, kijk maar naar Hertog, Vlemis, Manura, Stefpeper, Dragiat etc. etc.
en nu ga je nog beweren dat er niet gedeffed is XD kreeg zelfs de complimenten van Shady en bertje toen ik op Stefpepertje aan het deffen was.

Manura was al inactief voor jullie coalitie dusja als je dan bekijkt hoelang jullie nodig hebben gehad voor dat acc weg te spelen, schrijnend

Dragiat heeft zichzelf op delete gegooid omdat die er geen zin in had en Vlemis had het na samen 1.5 jaar deffen alles wel gezien en deed dus ook geen moeite meer
 

DeletedUser73700

Guest
Nee Coen, het is de schuld van MM. -ST- ging gewoon door, kijk maar naar Hertog, Vlemis, Manura, Stefpeper, Dragiat etc. etc.

Hertog is door gegaan tot zn laatste dorp :confused:
Maar wat verwacht je als het 3 vs 1 is ;) tuurlijk winnen jullie het dan.

Derest heeft Loudje al verteld :D
 

DeletedUser71625

Guest
Heel Add was een heksenbrouwsel dat gedoemd was te mislukken. Op papier en op de wereldkaart zag het er goed uit. Maar van binnen was het al verrot voordat het uberhaupt gecreëerd was.
 

DeletedUser63648

Guest
Zolang jij onderscheid blijft maken tussen MM en ST en Remain ben jij degene geweest die Add. heeft laten vallen.
 

DeletedUser

Guest
Heel Add was een heksenbrouwsel dat gedoemd was te mislukken. Op papier en op de wereldkaart zag het er goed uit. Maar van binnen was het al verrot voordat het uberhaupt gecreëerd was.
daar zit je volgens mij fout, het had meer dan genoeg kans om te slagen enkel moesten alle 3 de stammen hun eigen visie bijschaven om 1 visie te vormen. MM wou dat niet dusja dan is het idd gedoemd om te mislukken

Zolang jij onderscheid blijft maken tussen MM en ST en Remain ben jij degene geweest die Add. heeft laten vallen.

-ST- en remain was 1 groep zet het zo neer om het duidelijk te maken, MM was een aparte groep in Add. eveneens zo vermeld om het jullie duidelijk te maken ga namelijk geen namen noemen
 

DeletedUser63648

Guest
Zoals ik al zei. Zolang jij ze apart hebt bezien ben jij degene die het verkloot heeft.
 

DeletedUser71625

Guest
daar zit je volgens mij fout, het had meer dan genoeg kans om te slagen enkel moesten alle 3 de stammen hun eigen visie bijschaven om 1 visie te vormen. MM wou dat niet dusja dan is het idd gedoemd om te mislukken

Statistisch gezien had Add. de wereld makkelijk kunnen winnen.

Ze hadden de betere ligging, accounts zagen er op de wereldkaart beter voor. (Geen accounts met 270 graden front of meer)

Maar de algemene houding van verscheidene spelers stonk gewoon te erg. Heb nooit het gevoel gehad dat er echt team spirit was bij MM of Remain. Iedereen met een beetje gezond verstand in zijn hoofd had kunnen begrijpen dat dit een scenario was gedoemd te mislukken.
-ST- had het voordeel dat ze een dicht cluster hadden met veel verdediging het was praktisch een betonnen muur ze hadden daardoor geen farm ruimte en ook nagenoeg geen ruimte om te groeien en hebben zichzelf op die manier dood gespeeld.

Dat we uiteindelijk als Pirate de wereld hebben gewonnen is omdat we toen het nodig was een echt team waren. Het moest af en toe wel is waar op gang komen en ging ook niet altijd even soepel koste soms nogal wat gefit in de stamchat maar hebben het wel voor elkaar gebokst. Als Poo., Innovation of Mr Stardashian gevallen was in de tijden dat ze onder massa lagen hadden we ons toen nogal zwakke cluster verloren en waren we stuk voor stuk makkelijk er uit geknikkerd. Denk ook wel dat dat de drive is geweest om juist als team te blijven spelen toen het nodig was.

Zodra iedereen op delete ging spreek ik niet meer van een Pirate of Swiss. Iedereen groeide praktisch uit elkaar want de noodzaak was verdwenen en de kans op een eindstrijd ook.

Dit was eigenlijk alles wat ik wilde zeggen over deze wereld en denk ook wel dat ik het hierbij laat.

Vanaf nu mogen Cgrain, Bandsamakeherdance en Mika23 weer verder met hun nutteloze woordenwisseling van onbetekenende waarde.
 

DeletedUser

Guest
Heb jij nog een nutteloze opmerking van onbetekenende waarde Loud? Dan kan ik daar weer niet mee eens zijn.
 

DeletedUser

Guest
Statistisch gezien had Add. de wereld makkelijk kunnen winnen.

Ze hadden de betere ligging, accounts zagen er op de wereldkaart beter voor. (Geen accounts met 270 graden front of meer)

Maar de algemene houding van verscheidene spelers stonk gewoon te erg. Heb nooit het gevoel gehad dat er echt team spirit was bij MM of Remain. Iedereen met een beetje gezond verstand in zijn hoofd had kunnen begrijpen dat dit een scenario was gedoemd te mislukken.
-ST- had het voordeel dat ze een dicht cluster hadden met veel verdediging het was praktisch een betonnen muur ze hadden daardoor geen farm ruimte en ook nagenoeg geen ruimte om te groeien en hebben zichzelf op die manier dood gespeeld.

Dat we uiteindelijk als Pirate de wereld hebben gewonnen is omdat we toen het nodig was een echt team waren. Het moest af en toe wel is waar op gang komen en ging ook niet altijd even soepel koste soms nogal wat gefit in de stamchat maar hebben het wel voor elkaar gebokst. Als Poo., Innovation of Mr Stardashian gevallen was in de tijden dat ze onder massa lagen hadden we ons toen nogal zwakke cluster verloren en waren we stuk voor stuk makkelijk er uit geknikkerd. Denk ook wel dat dat de drive is geweest om juist als team te blijven spelen toen het nodig was.

Zodra iedereen op delete ging spreek ik niet meer van een Pirate of Swiss. Iedereen groeide praktisch uit elkaar want de noodzaak was verdwenen en de kans op een eindstrijd ook.

Dit was eigenlijk alles wat ik wilde zeggen over deze wereld en denk ook wel dat ik het hierbij laat.

Vanaf nu mogen Cgrain, Bandsamakeherdance en Mika23 weer verder met hun nutteloze woordenwisseling van onbetekenende waarde.

Eindelijk nog eens een FTW speler die wel eerlijk durft zijn, Cgrain en Bands proberen bovenstaande al de gehele tijd te ontkennen dusja :p zo zien ze maar dat ze hoe langer het hier duurt hoe eenzamer ze worden.

Coen je leest het niet grondig genoeg ik splits de stammen in men reacties op om:
1: het simpelweg duidelijker te maken.
2: geen namen te hoeven neertypen.

als jij dat niet wil snappen is dat jou probleem
 
Bovenaan