Het Epos der Piraten

Reactiescore
32
Gekke loud :p
 
Reactiescore
32
Is dat dan een verassing david ???

Hoi, ik zag dat je zei dat MM nooit wat deed:eek: ... vind ik een beetje jammer dat je dat zegd want ik heb heeel veel gevvd nog, toen add nog in zijn actieve periode zat ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoi, ik zag dat je zei dat MM nooit wat deed:eek: ... vind ik een beetje jammer dat je dat zegd want ik heb heeel veel gevvd nog, toen add nog in zijn actieve periode zat ;)

Dus wat jij zegt is dat als 1 speler over een stam van 20 spelers VV's draait de gehele stam ineens een meerwaarde is ???? MM was minimaal actief ten tijde van Add. dus echt beweren dat ze zoveel hebben gedaan nee dat hebben ze niet, zijn er trouwens als eerste weer mee gestopt om deadone en inno aan te vallen
 

DeletedUser63648

Guest
MM heeft vele malen meer gedaan en dat ze zijn gestopt bij Inno en deadone (He wat gek, deden zij nou 2 fronten?) kwam omdat wij daar actiever defden dan bij grotz. Tja, en als het ergens makkelijk gaat dan zet je daar door ofcourse.

Ten slotte, dat je nog steeds MM blijft zeggen blijft schrijnend. Jij bent duidelijk degene die niet geïntegreerd raakte, want ik weet uit bronnen dat er meer dan genoeg mensen daarvoor hun best hebben gedaan. MM'ers, Remainers, opvallend weinig ST'ers.
 

DeletedUser

Guest
MM heeft vele malen meer gedaan en dat ze zijn gestopt bij Inno en deadone (He wat gek, deden zij nou 2 fronten?) kwam omdat wij daar actiever defden dan bij grotz. Tja, en als het ergens makkelijk gaat dan zet je daar door ofcourse.

Ten slotte, dat je nog steeds MM blijft zeggen blijft schrijnend. Jij bent duidelijk degene die niet geïntegreerd raakte, want ik weet uit bronnen dat er meer dan genoeg mensen daarvoor hun best hebben gedaan. MM'ers, Remainers, opvallend weinig ST'ers.

Wel dan mag je je info hier even neertypen allez ja copy-paste :p Je hebt niets kerel dus probeer dan ook niet te bluffen :p
 

DeletedUser34283

Guest
Wel dan mag je je info hier even neertypen allez ja copy-paste :p Je hebt niets kerel dus probeer dan ook niet te bluffen :p

Neerzetten, of typen. Contaminatie. Maar wat ik heb gehoord, is inderdaad hetzelfde. De M M-clique heeft lang geprobeerd het draaiende te houden, vooral types als David B. Echter waren zij wel zo slim om te stoppen op het moment dat je inziet dat je het niet meer gaat redden als stam. En natuurlijk omdat ze bij jou in 1 stam zitten, ik zou ook stoppen. Heb ik ook gedaan trouwens :p
 

DeletedUser63648

Guest
Ik ga dat niet allemaal meer voor jou opzoeken hoor. Denk je nou echt dat ik voor jou een kwartiertje ga uittrekken? :eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Waarover discussiëren we eigenlijk? Swiss heeft de wereld gewonnen, punt uit.
 
Bovenaan