DeletedUser
Guest
Dude ik niet meer mogen op de bundy's? Geloof je het zelf?
Nogmaals: de vv's die jij zegt gedraaid te hebben vond ik nou niet van het staaltje ftw-werk, laat staan een staaltje Poo-werk. Dat jij je dan nog durft te vergelijken met Poo snap ik dus nog steeds niet. Laat het ff duidelijk zijn: Ik heb tijdens de Add periode, toen had ik namelijk veel tijd, regelmatig the deadone, Inno én grotz tegelijkertijd. En die periode's gingen dan zonder fouten. Dat jij dan meerdere vv's hebt, en dat jij trots bent op vv's zoals stefpepertje (1 massa, that's all) moet je je toch gaan schamen denk ik.
Ik snap nog steeds niet waarom je aanvoert dat HD geen actie alleen heeft uitgevoerd. Hij maakt daar een bewuste keuze voor. Is niet zo heel gek toch? Een beetje stamspeler zorgt ervoor dat hij iig met zijn buren, het liefst met de hele stam samenwerkt. Daar ben je immers een stam voor.
En luister je wel naar wat ik zeg? Ik zeg dat je beter bent dan de gemiddelde speler, maar je bent in mijn ogen noob omdat je verre van tipt aan mijn niveau, of aan het niveau van Poo, HD, miesje of bert. Deze spelers hebben de wereld gewonnen. En daar moet je gewoon respect voor hebben. Tsja, zo simpel is het.
Overigens, ik snap wel dat je gevraagd wordt. Zoals je misschien wel weet, is er bij véle, zo niet alle, een spelerstekort. Tsja, als je dan alle goede spelers gevraagd hebt uit je contactenlijst, dan ga je maar overstappen op de ietsjes minder goede zoals jij. Dat lijkt me vrij evident.
Ten eerste vergelijk jij me met Poo. dat heb ik namelijk nergens vermeld heb me vergeleken met Bert
Ten tweede heb ik (en ik citeer mezelf) gezegd dat HD met name Bands beweert beter te zijn als ik, enkel hebben zij gedurende de hele duur van W31 geen enkele aanval zelf begonnen en zelf beëindigd zonder hulp van hun stamspelers, dat wil dus niet zeggen dat ze niet mogen samenspelen dat is nu eenmaal het doel van TW.
Wat dat respect betreft tja dat had je bertje heeft het en HD en Poo grotendeels ook, enkel de rotte appels met name: bands,Jij en Poo. verdienen het respect niet dus krijg je het ook niet, de reden heb ik je al verteld dus ofwel hou je er rekening mee en gedraag je jezelf als een waardige winnaar ofwel doe je verder zoals je nu bezig bent.
En sorry maar wat jij nu weer van de VV's naar bovenhaalt is enkel datgene van het laatste halfjaar, wat overigens geen enkel verband houd met de gehele duur van W31 zoals ik al zei, ik ben al vanaf Bibs jullie tegenstander heb dus ook al vanaf dat moment tegen jullie allen gespeeld.