Het eindspel is gestart!

DeletedUser74552

Guest
Eigenlijk kan je je tegenstanders op een classic dan zo goed als niks meer verwijten want je hebt iemand in je stam die sowieso alles zelf heeft gedaan en dat zelfs meerdere keren.

Dat jullie de classic winnen is wel zeker. En terecht, veruit het beste team, maar dat wist je al van bij de start. En weet je, om dan toch een discussie te starten, dat komt door de old gen spelers in je team. Ondertussen zullen je het al wel weten denk ik. Die oldtimers waren/zijn zo slecht nog niet.
Ik ben het met Pim eens deze keer dat het een beetje nutteloos is (en saai voor andere) om deze discussie weer te starten. We verschillen daarin inderdaad van mening. Echter wat ik wel interessant vind is je opmerking over ons team. Tuurlijk we hebben erg veel kwaliteit nu maar ik ben het niet met je eens dat we puur zouden winnen (als we winnen) door de old gen spelers. Tegenwoordig heb je in een stam sterkere en minder sterke spelers, je zal het toch als groep moeten doen, het overpowerde groepje van vroeger is er gewoonweg niet meer. En ik denk zeker dat als die ban er niet was geweest het kwantitatief verschil tussen de nr 1 en 2 een stuk kleiner zou zijn geweest. Ook nu denk ik overigens dat ze het ons nog moeilijk kunnen maken. Ik kijk in ieder geval uit naar wat de toekomst nog brengt voor deze classic.
 
Reactiescore
661
Ik ben het met Pim eens deze keer dat het een beetje nutteloos is (en saai voor andere) om deze discussie weer te starten. We verschillen daarin inderdaad van mening. Echter wat ik wel interessant vind is je opmerking over ons team. Tuurlijk we hebben erg veel kwaliteit nu maar ik ben het niet met je eens dat we puur zouden winnen (als we winnen) door de old gen spelers. Tegenwoordig heb je in een stam sterkere en minder sterke spelers, je zal het toch als groep moeten doen, het overpowerde groepje van vroeger is er gewoonweg niet meer. En ik denk zeker dat als die ban er niet was geweest het kwantitatief verschil tussen de nr 1 en 2 een stuk kleiner zou zijn geweest. Ook nu denk ik overigens dat ze het ons nog moeilijk kunnen maken. Ik kijk in ieder geval uit naar wat de toekomst nog brengt voor deze classic.

Ik begrijp wel dat jullie er klaar mee zijn. Dat zou ik ook zijn als ze me iets onder de neus schuiven dat wel een beetje terecht is maar goed. Iedereen heeft het wel door maar Pim en Andries, eigenlijk wil dat dan evenveel zeggen dat ik niks maar dan ook niks van jullie zou mogen lezen over een tegenstander op een volgende classic. Het heeft dan ook totaal geen zin om nog iets te zeggen over een tegenstander en het eventuele (im)morele spel.

En jaa natuurlijk triggerde ik je een beetje. Weet ook wel dat dat ene account nu niet alles in een bepaalde plooi legt. Maar ik heb wel een antwoord wat ik graag lees hé. Trouwens, ondertussen zijn een groot aantal spelers van jullie stam best zelf al old gen classic spelers.
Over overpowered gesproken, dat zijn jullie deze classic zelf hoor, naar mijn mening. En zo moet het vind ik.

Is er eigenlijk sprake van de winnaars van de vorige classic, want is het niet zo dat je je titel verdedigt in een spel/sport?
 
Reactiescore
7.942

DeletedUser72869

Guest
Weinig gestreden zal er nog worden door vodka. Night watch loopt te bashen op Negative92 en komt daar niet doorheen en de overige spelers lijken mij niet echt partij voor de top van vodka.

IGWT heeft deze clasic gewoon bepaald in het voordeel van vodka.

en nu... pils!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Weinig gestreden zal er nog worden door vodka. Night watch loopt te bashen op Negative92 en komt daar niet doorheen en de overige spelers lijken mij niet echt partij voor de top van vodka.

IGWT heeft deze clasic gewoon bepaald in het voordeel van vodka.

en nu... pils!

Wat is IGWT
 
Reactiescore
2.303
Weinig gestreden zal er nog worden door vodka. Night watch loopt te bashen op Negative92 en komt daar niet doorheen en de overige spelers lijken mij niet echt partij voor de top van vodka.

IGWT heeft deze clasic gewoon bepaald in het voordeel van vodka.

en nu... pils!

Umlaud zijn gewoon de sterkste spelers deze classic. Internstam pm kan hier niks aan doen door de overwelmende macht van deze speler !
 

DeletedUser77159

Guest
Uiteindelijk is de vraag of Margis kwalitatief sterk genoeg is om aanzienlijke winsten te maken op Vodka. Ik twijfel dan toch wel aan de kwaliteit van een aantal accounts daar. Ithy is een sterk account, en kan veel betekenen. Persoonlijk heb ik wel twijfels bij andere accounts in Margis. Ben in ieder geval benieuwd hoe alles gaat lopen en het heeft wel de potentie om een toffe strijd te worden.
Ik heb ook genoeg twijfels over accounts in Vodka. Gros is ook niet echt op de proef gesteld. Als beide stammen gewoon 6 top accounts konden neerzetten en het overwinningspercentage ging even met 15% omhoog had deze classic nog veel leuker kunnen worden.
Maar als met zo'n laag percentage Vodka dit niet uit kan spelen dan moeten zij zich doodschamen.
Wij gaan ons best doen. Geen uitdaging uit de weg :)
Anders beginnen we weer de zelfde discussie die ondertussen al 5x gehouden is op dit AF. Man man man, stel jankerds.
vervelend als iemand je wijst op je gebreken. Misschien maar accepteren i.p.v elke keer er omheen te lullen.
Night watch loopt te bashen op Negative92 en komt daar niet doorheen en de overige spelers lijken mij niet echt partij voor de top van vodka.
Niet op de zaken vooruit lopen :)
Internstam pm kan hier niks aan doen door de overwelmende macht van deze speler !
Je bent goed bezig, maar begin niet over interns. Iedereen doet het op deze classic.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik heb ook genoeg twijfels over accounts in Vodka. Gros is ook niet echt op de proef gesteld. Als beide stammen gewoon 6 top accounts konden neerzetten en het overwinningspercentage ging even met 15% omhoog had deze classic nog veel leuker kunnen worden.
Maar als met zo'n laag percentage Vodka dit niet uit kan spelen dan moeten zij zich doodschamen.
Wij gaan ons best doen. Geen uitdaging uit de weg :)

Ik denk dat je met je berekening een beetje fout zit. Onze stammen hebben nu voor 50% front, wat redelijk aanzienlijk is. Normaal gesproken duurt het nog een dag of 10/15 tot wij de 20% zouden halen (mocht dat lukken). En hebben jullie daarna nog 30 dagen - met gehalveerde edel prijzen - om boven ons te komen. Terwijl het front alleen maar groter wordt. In feite hebben jullie dan meer dan de helft van de wereld front gehad met de grootste concurrent. Genoeg tijd om die twijfels uit te testen lijkt mij.
vervelend als iemand je wijst op je gebreken. Misschien maar accepteren i.p.v elke keer er omheen te lullen.

Achjoh, ik weet niet wat jij precies denkt. Het is niet dat wij niet wisten wie we allemaal in onze stam erbij namen he. Wij waren perfect op de hoogte van elk soort risico dat het met zich mee kan brengen. Dus als je gaat praten over accepteren. We hadden het al geaccepteerd voor welke speler dan ook gevraagd werd voor de stam, door Cillian / Erik.

Het feit is gewoon dat het irritant is om de zelfde discussie meerdere malen te herhalen, en tevens onnodig.
 

DeletedUser77159

Guest
Ik denk dat je met je berekening een beetje fout zit. Onze stammen hebben nu voor 50% front, wat redelijk aanzienlijk is. Normaal gesproken duurt het nog een dag of 10/15 tot wij de 20% zouden halen (mocht dat lukken). En hebben jullie daarna nog 30 dagen - met gehalveerde edel prijzen - om boven ons te komen. Terwijl het front alleen maar groter wordt. In feite hebben jullie dan meer dan de helft van de wereld front gehad met de grootste concurrent. Genoeg tijd om die twijfels uit te testen lijkt mij.
Ik doel er op dat er geen noodzaak is voor Vodka om dorpen van ons te pakken dus dat jullie bij wijze van spreken de hakken in het zand kunnen steken en dat het initiatief volledig bij ons ligt. Gezien de clusters van beide stammen heeft Vodka gewoon een enorm voordeel.
Ik bedoel hier overigens totaal niet mee dat ik ons kansloos acht. Ik zie zeker nog wel kansen. En ik zie voornamelijk een leuke strijd tegemoet, want het is natuurlijk het plezier van de strijd waar dit spel grotendeels om draait. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Dan ben ik het in principe wel met je eens. Echter hoop ik van mijn mede stamgenoten dat we die mentaliteit niet aannemen. :)
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser74552

Guest
Met dank aan @Conabonita .
@The Minion Beter doen we een filmpjes/gifs maak contest. Dan doe ik wel een spoedcursusje editen en zet ik graag PP voor in.

Ik heb ook genoeg twijfels over accounts in Vodka. Gros is ook niet echt op de proef gesteld. Als beide stammen gewoon 6 top accounts konden neerzetten en het overwinningspercentage ging even met 15% omhoog had deze classic nog veel leuker kunnen worden.
Maar als met zo'n laag percentage Vodka dit niet uit kan spelen dan moeten zij zich doodschamen.
Wij gaan ons best doen. Geen uitdaging uit de weg :)
Leuk hoe je je nu al probeert in te dekken, als wij niet winnen dan moeten we ons maar schamen. Ga je ook zeggen als we winnen:'' Ja maar jullie hadden zo een kwantitatieve voorsprong, konden we niks tegen doen.''. Je kan niet beide hebben he Markie. Het is een van de 2. Als je ervoor gaat dan wil ik ook geen excuses horen als je fair en square verliest. Net als wij deze voorsprong niet meer weg mogen geven. Sowieso vraag ik me af wie jij bedoeld met de accounts die nog niet op de proef zijn gesteld. Ik durf te zeggen dat er vrij weinig accounts zijn zonder ervaring achter de riem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.508
Met dank aan @Conabonita .
@The Minion Beter doen we een filmpjes/gifs maak contest. Dan doe ik wel een spoedcursusje editen en zet ik graag PP voor in.

Ik verwijs je door naar het contestentopic. Ik wacht netjes af. Geen zin ergens tijd in te steken als er te weinig animo voor is.
 

DeletedUser77159

Guest
Leuk hoe je je nu al probeert in te dekken, als wij niet winnen dan moeten we ons maar schamen. Ga je ook zeggen als we winnen:'' Ja maar jullie hadden zo een kwantitatieve voorsprong, konden we niks tegen doen.''. Je kan niet beide hebben he Markie. Het is een van de 2. Als je ervoor gaat dan wil ik ook geen excuses horen als je fair en square verliest. Net als wij deze voorsprong niet meer weg mogen geven. Sowieso vraag ik me af wie jij bedoeld met de accounts die nog niet op de proef zijn gesteld. Ik durf te zeggen dat er vrij weinig accounts zijn zonder ervaring achter de riem.
Leuk dat je het afschuift op een excuses zoeken. Flauwekul natuurlijk weer. Ik bekijk de situatie gewoon objectief en geef erbij aan dat wij willen strijden en het leuk willen maken. Snap niet hoe je daar nog iets negatiefs uit kan trekken. Wat verwacht je nog meer van een tegenstander?
 
Reactiescore
420
Er wordt geroepen dat het beschamend zou zijn als we nog zouden verliezen maar aan de andere kant kunnen wij dan ook roepen dat jullie zich moeten schamen dat het zo ver is gekomen?
 
Bovenaan