Het eindspel is gestart!

DeletedUser77159

Guest
Er wordt geroepen dat het beschamend zou zijn als we nog zouden verliezen maar aan de andere kant kunnen wij dan ook roepen dat jullie zich moeten schamen dat het zo ver is gekomen?
De manier hoe spelers bij jullie over hun eigen waarden heenstappen had natuurlijk niemand het in kunnen schatten he :)
 
Reactiescore
1.094
De manier hoe spelers bij jullie over hun eigen waarden heenstappen had natuurlijk niemand het in kunnen schatten he :)

Dat vind ik onzin, dat heeft niets met elkaar te maken. Je kan uit een ethisch oogpunt kritiek hebben op ze, maar het staat los van de standen van de huidige classic.
Ofja waarschijnlijk zal mmb weliswaar weer geboost hebben, maar heb toch het idee gekregen dat er wel meer mensen zich vuil aan hebben gemaakt, dus dat is ook maar deels betrekkelijk.
Anyways van een r2w kan je ook al niet spreken gezien ze onder het stamlimiet zitten. Dus dat valt wel heel erg mee hoeveel invloed dat heeft gehad.


Heb wel het idee dat de progress van de wereld niet bepaald helpt om die strijd met ze aan te gaan. Zijn naar mijn mening nog teveel barbs gespawned, en dat heeft als effect dat strijd uitgesteld kon worden (grote hoeveelheden 'rest' dorpen tussen de grotere stammen in). En met de vele barbs, er veel gefarmd kon worden en daardoor ontzettend veel gegroeid kon worden, om al dat percentage vereiste te behalen.
 
Reactiescore
420
Klopt, zonder farmen stond de wereld niet op het % waarop het nu staat.

De samenstelling van de stam was geheel toevallig daar er 5 solo accounts mooi naast elkaar lagen in het oosten. Vandaar ook de stamnaam :)

Dat wij onze normen en waarden weggooien is ook wat overroepen. Tot op dit moment hebben wij nog geen problemen gehad binnen de stam. Men kent de regels en houdt zich daaraan.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
Dat vind ik onzin, dat heeft niets met elkaar te maken. Je kan uit een ethisch oogpunt kritiek hebben op ze, maar het staat los van de standen van de huidige classic.
Ofja waarschijnlijk zal mmb weliswaar weer geboost hebben, maar heb toch het idee gekregen dat er wel meer mensen zich vuil aan hebben gemaakt, dus dat is ook maar deels betrekkelijk.
Anyways van een r2w kan je ook al niet spreken gezien ze onder het stamlimiet zitten. Dus dat valt wel heel erg mee hoeveel invloed dat heeft gehad.


Heb wel het idee dat de progress van de wereld niet bepaald helpt om die strijd met ze aan te gaan. Zijn naar mijn mening nog teveel barbs gespawned, en dat heeft als effect dat strijd uitgesteld kon worden (grote hoeveelheden 'rest' dorpen tussen de grotere stammen in). En met de vele barbs, er veel gefarmd kon worden en daardoor ontzettend veel gegroeid kon worden, om al dat percentage vereiste te behalen.

Dit ja.

En als ik mijn oude stamgenoten een beetje ken dan gaan ze echt wel de wereld winnen door de rechtstreekse tegenstander proberen te breken en niet door verder op een gemakkelijke manier te groeien.
 

DeletedUser77159

Guest
Dat vind ik onzin, dat heeft niets met elkaar te maken. Je kan uit een ethisch oogpunt kritiek hebben op ze, maar het staat los van de standen van de huidige classic.
Altijd maar onzin roepen.
Ik heb het overduidelijk over dat ineens elke grote speler in de oost rim in een stam kruipt. Dan nog een rekruit erbij die even zijn hele oude stam internt.
Ik heb natuurlijk vanuit het zuidwesten heel veel invloed op de voortgang van vodka.
Dat wij onze normen en waarden weggooien is ook wat overroepen. Tot op dit moment hebben wij nog geen problemen gehad binnen de stam. Men kent de regels en houdt zich daaraan.
Normale interactie en regels volgen staat natuurlijk compleet los van wat je van de acties vind van anderen en wat je in het verleden hebt gezegd. Ik zou ze er geen schouderklopjes voor geven.
 
Reactiescore
2.303
Altijd maar onzin roepen.
Ik heb het overduidelijk over dat ineens elke grote speler in de oost rim in een stam kruipt. Dan nog een rekruit erbij die even zijn hele oude stam internt.
Ik heb natuurlijk vanuit het zuidwesten heel veel invloed op de voortgang van vodka.

Normale interactie en regels volgen staat natuurlijk compleet los van wat je van de acties vind van anderen en wat je in het verleden hebt gezegd. Ik zou ze er geen schouderklopjes voor geven.

Hou toch eens je mond noob, met je debiele opmerkingen.
Bas zijn account was ook banned voor bots deze wereld, speelt nu ook op stressed...
Lopen wij hier nu debiel en kinderachtig zoals jullie rond te lopen dat heel Margi botters toelaat? Wordt toch eens een beetje volwassen.

Onze stam heeft deze wereld nog 0 vuile acties begaan, nog geen 1 bg gehad, nog geen 1 nap gehad. We spelen met 5 spelers die allemaal in het oosten lagen.
Jullie stam heeft een botter gehad, heeft een speler gekicked om andere spelers te recruiten en houdt vervolgens die speler in de stamkern door edellijnen te geven.

En nog zijn het jullie die hier komen janken over het feit dat wij r2w doen, onze normen laten vallen?
Doe effe normaal.
 
Reactiescore
326
Hou toch eens je mond noob, met je debiele opmerkingen.
Bas zijn account was ook banned voor bots deze wereld, speelt nu ook op stressed...
Lopen wij hier nu debiel en kinderachtig zoals jullie rond te lopen dat heel Margi botters toelaat? Wordt toch eens een beetje volwassen.

Onze stam heeft deze wereld nog 0 vuile acties begaan, nog geen 1 bg gehad, nog geen 1 nap gehad. We spelen met 5 spelers die allemaal in het oosten lagen.
Jullie stam heeft een botter gehad, heeft een speler gekicked om andere spelers te recruiten en houdt vervolgens die speler in de stamkern door edellijnen te geven.

En nog zijn het jullie die hier komen janken over het feit dat wij r2w doen, onze normen laten vallen?
Doe effe normaal.

Dat mijn account gebanned wordt, maakt mij gelijk de schuldige? Kun je mij uitleggen waarom ik geen ban op W60 had terwijl ik een bot had?
Overigens heb ik alleen een ondersteunende rol op stressed, omdat ik belangrijkere dingen te doen heb dan tw :)
 
Reactiescore
2.303
Dat mijn account gebanned wordt, maakt mij gelijk de schuldige? Kun je mij uitleggen waarom ik geen ban op W60 had terwijl ik een bot had?
Overigens heb ik alleen een ondersteunende rol op stressed, omdat ik belangrijkere dingen te doen heb dan tw :)

Nee tuurlijk niet, jullie ban was onterecht toch?
Begin dan maar met ondersteunen dat sommigen in je stam hun mond even wat minder opendoen. Jullie zijn het die alle "dubieuze" shit al gedaan hebben, niet wij. Verder boeit het niet of je terecht of onterecht banned bent, niemand binnen onze stam heeft ook maar problemen met wat er binnen Queen en love gebeurde of gebeurd. Het is gewoon de houding van sommigen tenopzichte van ons die bij iedere stap die we zetten belachelijke opmerkingen gaan maken.

Iedereen heeft belangrijkere dingen te doen dan tw, maar kijk naar @robbeke die zit hier nog steeds..
 
Reactiescore
2.508
Dat mijn account gebanned wordt, maakt mij gelijk de schuldige? Kun je mij uitleggen waarom ik geen ban op W60 had terwijl ik een bot had?
Overigens heb ik alleen een ondersteunende rol op stressed, omdat ik belangrijkere dingen te doen heb dan tw :)

Je bent dus niet gestopt? Tijd om je afscheidstopic te verwijderen.
 

DeletedUser77159

Guest
Hou toch eens je mond noob, met je debiele opmerkingen.
Bas zijn account was ook banned voor bots deze wereld, speelt nu ook op stressed...
Lopen wij hier nu debiel en kinderachtig zoals jullie rond te lopen dat heel Margi botters toelaat? Wordt toch eens een beetje volwassen.

Onze stam heeft deze wereld nog 0 vuile acties begaan, nog geen 1 bg gehad, nog geen 1 nap gehad. We spelen met 5 spelers die allemaal in het oosten lagen.
Jullie stam heeft een botter gehad, heeft een speler gekicked om andere spelers te recruiten en houdt vervolgens die speler in de stamkern door edellijnen te geven.

En nog zijn het jullie die hier komen janken over het feit dat wij r2w doen, onze normen laten vallen?
Doe effe normaal.
Jij post anders als een klein kind Emile. Praat niet over volwassenheid met je idioterie hier altijd.
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser77159

Guest
Sterke comeback! Ga je er nog inhoudelijk op in of niet?
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat het me geen ruk kan schelen wat jullie gedaan hebben voor minne dingen aangezien wij zelf ook verantwoordelijk zijn voor de zelfde onzin. Enige punt is dat wij het hier niet lopen goed te praten. En jullie alleen maar een potje hypocriet met het vingertje zitten te wijzen. Zwaar kansloos verwacht niks minder van iemand zoal jij.

Maar goed het gaat me niet zo zeer om de dingen die tot nu toe gebeurt zijn maar meer om wat er nog komen gaat. En ik hoop op een mooie eindstrijd.

btw. Nowhere heeft niet gebot. Die hele ban was puur speculatie en een grote aanfluiting.
 
Reactiescore
2.303
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat het me geen ruk kan schelen wat jullie gedaan hebben voor minne dingen aangezien wij zelf ook verantwoordelijk zijn voor de zelfde onzin. Enige punt is dat wij het hier niet lopen goed te praten. En jullie alleen maar een potje hypocriet met het vingertje zitten te wijzen. Zwaar kansloos verwacht niks minder van iemand zoal jij.

Maar goed het gaat me niet zo zeer om de dingen die tot nu toe gebeurt zijn maar meer om wat er nog komen gaat. En ik hoop op een mooie eindstrijd.

btw. Nowhere heeft niet gebot. Die hele ban was puur speculatie en een grote aanfluiting.

Wederom een sterk inhoudelijke post!
Waar praten wij onze "fouten" goed en waar hebben we deze "fouten" gemaakt ?

Nu heb je de kans een mooi en sterk onderbouwde post te maken en dit alles uit te klaren of je maakt weer zo een debiel en kortzichtig, mismakelijke post zoals je net deed. Met je hoofd vol zeezout opgevuld kuttekind.
 

DeletedUser74404

Guest
Oe Mark, je bent geroasted met je zeezout gevulde hoofd, heb je niks van terug he!
 
Reactiescore
420
Volgens mij komt er enige frustratie vanuit het ex queen gedeelte omdat we eyja een kans hebben gegeven en niet aan hun gedacht hebben hihi
 
Reactiescore
1.094
Altijd maar onzin roepen.
Ik heb het overduidelijk over dat ineens elke grote speler in de oost rim in een stam kruipt. Dan nog een rekruit erbij die even zijn hele oude stam internt.
Ik heb natuurlijk vanuit het zuidwesten heel veel invloed op de voortgang van vodka.

Wat bedoel je 'altijd maar onzin roepen''. Waar slaat het uberhaupt op? Jij roept echt maar wat, bovendien heb ik gewoon een onderbouwing staan in mijn post. Deze uitdrukking gaat echt helemaal nergens over.

Ah ze vormen een stam samen, nou pfoe pfoe wat stappen zij erg over hun eigen waardes heen zeg. Again, eens dat je kritiek hebt op de recruit van mmb op een etisch aspect, maar als pietje puk erop speelde had je niets te klagen gehad. Want de recruit staat los van de behaalde rangen, standen en dominatie, laat staan ten koste van iemand of een stam ofzo. De enige partij die er mogelijk nadeel van heeft zijn hunzelf, dus waarom precies zit je nou te klagen?

Het is jammer dat je op zo'n manier als dit je tekortkoming wat betreft het inhalen of bijhouden van Vodka erkend.

Oe Mark, je bent geroasted met je zeezout gevulde hoofd, heb je niks van terug he!

Even for the record, de bedoeling achter MyPride's roast aan IM is natuurlijk om aan te geven hoe debiel het is als we allemaal op de manier van IM zouden communiceren.
Het forum zou dan vol staan met gescheld en op niets slaande one-liners.
 

DeletedUser77159

Guest
Wat bedoel je 'altijd maar onzin roepen''. Waar slaat het uberhaupt op? Jij roept echt maar wat, bovendien heb ik gewoon een onderbouwing staan in mijn post. Deze uitdrukking gaat echt helemaal nergens over.
Je begint met onzin en zegt vervolgens. Vanuit een ethisch punt kun je dit roepen. Het word toch ook vanuit een ethisch punt geroepen. Dus waarom noem je het hele verhaal dan onzin?
Vandaar het "Altijd maar onzin roepen"
Even for the record, de bedoeling achter MyPride's roast aan IM is natuurlijk om aan te geven hoe debiel het is als we allemaal op de manier van IM zouden communiceren.
Het forum zou dan vol staan met gescheld en op niets slaande one-liners.
Heb je uberhaupt my pride wel zien posten? Ik heb niet eens gescholden en wuif alleen persoonlijke beledigingen weg. Als je objectief blijft kan ik het waarderen, maar ga niet als buitenstaander ook nog eens partij kiezen. Er is namelijk geen normaal denkend mens die Mypride zijn manier van posten een normale manier van communiceren vind.
Volgens mij komt er enige frustratie vanuit het ex queen gedeelte omdat we eyja een kans hebben gegeven en niet aan hun gedacht hebben hihi
Dit is niet waar aangezien ik oorspronkelijke ideeën van zo'n stam zelf aan de kant heb geschoven.
 
Reactiescore
2.303
Heb je uberhaupt my pride wel zien posten? Ik heb niet eens gescholden en wuif alleen persoonlijke beledigingen weg. Als je objectief blijft kan ik het waarderen, maar ga niet als buitenstaander ook nog eens partij kiezen. Er is namelijk geen normaal denkend mens die Mypride zijn manier van posten een normale manier van communiceren vind.

Wat is er mis met mijn manier van posten jegens jou ? Ik vraag gewoon uitdrukkelijk wat er mis is met ons recruteringsbeleid ?
Jij draait rond te pot en wilt nog erkend worden als de persoon die gelijk heeft in de post. Jij bent diegene die gewoon wat komt roepen en iets onderbouwt met het feit : ik ga er geen woorden aan vuil maken, lees het hierboven. Nogal kortzichtig.

Op deze wereld heb ik me kwa pp wel gedragen lijkt me ;) probeer nog eens de discussie te vormen op de man! Succes.
 
Reactiescore
1.094
Je begint met onzin en zegt vervolgens. Vanuit een ethisch punt kun je dit roepen. Het word toch ook vanuit een ethisch punt geroepen. Dus waarom noem je het hele verhaal dan onzin?
Vandaar het "Altijd maar onzin roepen"

Omdat jij insinueert (met die reactie op Farmox) dat ze dankzij het overtreden van hun normen en waardes nu deze voorsprong hebben. En dat is ook gewoon onzin. Reden waarom heb ik al uitgelegd.

En hoezo 'altijd' wat is dat voor een rare toevoeging, dat slaat gewoon nergens op.

Heb je uberhaupt my pride wel zien posten? Ik heb niet eens gescholden en wuif alleen persoonlijke beledigingen weg. Als je objectief blijft kan ik het waarderen, maar ga niet als buitenstaander ook nog eens partij kiezen. Er is namelijk geen normaal denkend mens die Mypride zijn manier van posten een normale manier van communiceren vind.

Wacht, jij zegt tegen mij dat ik objectief naar jou posts moet kijken.
Ga je straks ook nog je eigen vlees keuren of wat is dit voor een grap?

Bij mypride zie je gewoon duidelijk wanneer hij aan het grappen en grollen is tov van zijn inhoudelijkere posts, ja daar wordt ook op de man gespeeld (voor wat extra kracht in de post) maar het heeft tenminste inhoud.
Maar bij jou is het zo dat zelfs als je serieus post, jou posts qua inhoud niet sterk (verwoord) zijn tot zelfs hartstikke leeg, en vervolgens ga je ook nog eens op de man spelen. Dat vind ik een stuk onaangenamer om te lezen.

En ook deze post is gewoon een straatvoorbeeld van wat ik bedoel. Ik vind mypride sterker posten dan jou, en omdat ik dat vind moet ik eerst objectief naar jou posts gaan kijken en/of ben ik ook alweer een niet-normaal denkend mens.

Sorry president Maduro... Wat een grap. Ik moet of 'objectief' naar je post kijken of ik ben schijnbaar al verstandelijk beperkt. Man man man... wat een niveau..
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan