Het eindspel is gestart!

Reactiescore
420
@Irritant mannetje: Je zegt tegen dragonshield3 dat hij op een normale manier moet vragen waarom wij ons zouden moeten schamen als wij deze wereld nog zouden verliezen. Ik vraag vervolgens op een normale manier aan jou waar wij onze normen en waarden hebben overtreden/weggesmeten om deze wereld te winnen ( althans een poging doen tot ). Buiten het feit dat wij besloten hebben om eyja een kans te geven kun je niet veel zeggen over ons rekruteringsbeleid. De enige die je kunt aanspreken over een mogelijke fout ben ikzelf daar ik mijn oude stam heb verlaten nadat zij ( buiten dechilled ) het geen probleem vonden dat too many hairs mij bestookte met ddos. Ik had eerst zin om hun terug te pakken maar omdat dat sneu zou zijn besloot ik gewoon de stam te verlaten en naar erik2004 over te stappen daar mijn andere optie ( fusie met incasso ) weg was door een blitz van -SW-. Ik opende de aanval op mijn oude stamgenoten nadat zij mij eerst aanvielen ( dat kan ik hun niet verwijten aangezien ik geen nap had afgesproken ). Ik denk niet dat jij het oké zou vinden als je te horen kreeg dat een stamgenoot ddos op jou zou toepassen en ook op andere targets.

Nazdrovje was stamgenoot van incasso op dat moment en ook bg van mijn ex stam. Ik had een goede indruk van hun maar kende de spelers niet. Ik zocht contact of ze interesse hadden en de rest heeft pimsie ( denk ik ) geregeld. Eyja en umlaud waren ook stamloos. In tegenstelling tot wat jullie wouden doen ( nits uit love halen ) hebben wij geen enkele andere stam gebroken door te rekruteren. Dat jullie vervolgens merken dat jullie te kort gaan komen en maar bij jullie toenmalige vijand kruipen maakt ons ook niet uit. Door jullie rekruut moest undercover plaats maken met de uitleg er geen plaats en edelruimte zou zijn voor dat account maar nu jullie zien dat wij jullie eruit groeien met een account minder ga je hem er toch maar bij nemen ( ik spreek nu niet enkel tegen jou maar tegen de hele margis stam ). Stel dat je mijn account alsnog meetelt hebben jullie nog steeds een account extra.


Dus nogmaals: waar hebben wij onze normen en waarden verwaarloosd? Wetende dat de enige foute actie is dat eyja kan doen ons stabben is. Nemen we dan niet zelf het risico zonder het jullie kan schaden?

Mvg
 

DeletedUser77159

Guest
Bedankt voor je uitgebreide vraag. Ik denk dat ik het grotendeels al besproken heb in mijn post op het topic top/flop stammen, maar zal de overige dingen nog even beantwoorden.
Misschien was normen en waarden niet de beste keus en had ik beter kunnen kiezen voor "Principes" aangezien mijn hele uitspraak gerelateerd was aan de recruit van ejyaf met oog op de opinie over dat account van spelers vorige classics.

De uitleg over dat er geen plaats en edel ruimte voor undercover zou zijn sluit ik mij niet bij aan. Dit was een uitleg gedaan door 1 van de oude stamleiders van Love waar ik niet achter sta. Er is wel degelijk edel ruimte voor undercover en de rest van de spelers. Het was puur de locatie van het account waardoor de keus op andere accounts viel (Met het oog op toekomstig front)
We zaten heel erg in een hoekje gedrukt toen vodka gevormd werd. Plots was daar een stam met 5 spelers die al een hoog percentage bezaten. Wij moesten voor de tribelock dus met iets komen wat daar tegenover kon staan.(aangezien een 6e rekruut het elk moment over de 15% kon tillen)
Heel gehaast is toen dus tot een keuze gekomen en dit is op een botte en slechte manier overgebracht naar undercover. Ik had liever gezien dat voor langere duur er meerdere serieuze stammen zouden vormen voor we op de tribelock kwamen, maar helaas is de serieuze playerbase van de classic daar blijkbaar niet groot genoeg voor.

Die laatste zin/vraag van jouw begrijp ik niet helemaal. Ik snap niet wat verwaarlozing van normen en waarden te maken hebben met een mogelijke stab van eyjaf. Ik heb mezelf of niemand ooit over een stab van ejyaf gehoord. Zou je die kunnen verduidelijken?
 
Reactiescore
420
Ik las je antwoord ook te laat maar leuk dat je op de rest nog even inging.

Omdat eyja blijkbaar ( heb het zelf niet weten gebeuren ) op een andere wereld(en) zijn eigen stamgenoten heeft aangevallen en overgenomen zou dat hen een slechte naam hebben gegeven. Dus het enigste wat je hun dan kunt verwijten is dat het backstabbers waren ( indien het echt zo is ). Ik heb de laatste werelden eigenlijk niet meer serieus genoeg gespeeld om de huidige spelers in te schatten naar hun waarde en wat ze al dan niet fout hebben gedaan. Ook de spelers van margis ken ik niet buiten ithy. Wat ik wou duidelijk maken is dat als eyja een stabber zou zijn en zijn eigen stam zou edelen enkel wij er een nadeel van hebben en jullie de lachende derde zijn. In dat geval zouden jullie het dus moeten aanmoedigen dag hij bij ons zit. Voorlopig gedragen ze zich prima en door de schare (top)spelers tegenwoordig aanwezig op een wereld moet je soms eens iemand durven een nieuwe kans te geven. De laatste werelden was ik ook steeds spoorloos na 1 week maar hier bewijs ik gewoon wel dat ik actief kan zijn ( wereld is wel nog niet gedaan dus hopen dat het zo blijft ). Dat was ook de rede dat ik gewoon als Du en solo begon. Als ik dan zou stoppen konden ze mij gewoon opedelen zonder iemand er last van zou hebben. Voor een solo account met veel tegenslag in de start vond ik mezelf nog best goed gaan. Die dorpen tegen ithy aan wist ik dat die moeilijk tot niet te behouden zouden zijn maar de bedoeling was enkel om ithy te vertragen en zoveel mogelijk edels te doden helaas speelde ik solo en net de enigste dag dat ik er eens niet was vielen zij aan. Door hun overmacht had ik de dorpen niet behouden maar hadden ze zeker 30 edels verloren maar zo is het nu niet. Het gaat sowieso nog een leuke strijd worden en op een Classic kan een account snel breken. Door nu dingen te roepen als “ schaam jullie zls jullie verliezen “ laat je eigenlijk zien dat je je al deels neerlegt bij onze overwinning en dat is niet de mentaliteit om een Wereldoorlog aan te gaan.
 
Reactiescore
1.094
indien het echt zo is

Ja op een bepaalde dag geleaved en binnen 24 uur vielen ze stamgenoten aan, zonder ook maar klein beetje uitleg te geven. + katapulten + boostaccounts + 200 slaafjes met katapulten die ook mee hielpen met aanvallen.
 
Reactiescore
660
Bedankt voor je uitgebreide vraag. Ik denk dat ik het grotendeels al besproken heb in mijn post op het topic top/flop stammen, maar zal de overige dingen nog even beantwoorden.
Misschien was normen en waarden niet de beste keus en had ik beter kunnen kiezen voor "Principes" aangezien mijn hele uitspraak gerelateerd was aan de recruit van ejyaf met oog op de opinie over dat account van spelers vorige classics.

De uitleg over dat er geen plaats en edel ruimte voor undercover zou zijn sluit ik mij niet bij aan. Dit was een uitleg gedaan door 1 van de oude stamleiders van Love waar ik niet achter sta. Er is wel degelijk edel ruimte voor undercover en de rest van de spelers. Het was puur de locatie van het account waardoor de keus op andere accounts viel (Met het oog op toekomstig front)
We zaten heel erg in een hoekje gedrukt toen vodka gevormd werd. Plots was daar een stam met 5 spelers die al een hoog percentage bezaten. Wij moesten voor de tribelock dus met iets komen wat daar tegenover kon staan.(aangezien een 6e rekruut het elk moment over de 15% kon tillen)
Heel gehaast is toen dus tot een keuze gekomen en dit is op een botte en slechte manier overgebracht naar undercover. Ik had liever gezien dat voor langere duur er meerdere serieuze stammen zouden vormen voor we op de tribelock kwamen, maar helaas is de serieuze playerbase van de classic daar blijkbaar niet groot genoeg voor.

Die laatste zin/vraag van jouw begrijp ik niet helemaal. Ik snap niet wat verwaarlozing van normen en waarden te maken hebben met een mogelijke stab van eyjaf. Ik heb mezelf of niemand ooit over een stab van ejyaf gehoord. Zou je die kunnen verduidelijken?


Hij bedoelt met dat laatste dat ze hem hebben aangenomen, maar wel weten wat de geschiedenis is van dat account en dat ze daar dus het risico bijnemen.
 
Reactiescore
2.303

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
De ban van NITS was puur speculatie?

Ben jij werkelijk zo naief en dom of is dit een act?
 
Reactiescore
461
Om de discussie mogelijk een beetje op gang te krijgen zal ik eens mijn mening geven op de situatie.

Momenteel zitten als wij als Vodka op de 15% wat de tribelock en dus de endgame heeft getriggerd. Naar mijn inschatting staan wij ook nog op 1 tegen het moment dat de eerste stam de 20% gaat behalen. Vodka heeft nog genoeg edel voer om de voorsprong vast te houden tot dat moment. Tegen dat we zover zijn zullen Vodka en Margis naar alle waarschijnlijkheid (bijna) volledige aansluiting met elkaar hebben. Het is dan aan Margis om met de gehalveerde edels ervoor te zorgen dat ze genoeg winst maken op Vodka om boven ons te komen qua dominantie percentage.

Persoonlijk denk ik dat het een tamelijk moeilijke situatie voor Margis kan worden, denk dat iedereen tot dus ver wel gemerkt heeft dat het vrij lastig is om echt winst te maken op deze wereld. Wanneer een account actief deffen en de tijd ervoor heeft. Pak je hier en daar een paar dorpen waar jouw looptijden beter op zijn, maar echt veel terrein winst maken is lastig. Margis heeft wel het voordeel dat wij als Vodka ervoor gekozen hebben geen 6e lid aan te nemen maar het bij 5 te houden, waardoor hun in principe harden zouden moeten kunnen groeien (heel statisch bekeken).

Uiteindelijk is de vraag of Margis kwalitatief sterk genoeg is om aanzienlijke winsten te maken op Vodka. Ik twijfel dan toch wel aan de kwaliteit van een aantal accounts daar. Ithy is een sterk account, en kan veel betekenen. Persoonlijk heb ik wel twijfels bij andere accounts in Margis. Ben in ieder geval benieuwd hoe alles gaat lopen en het heeft wel de potentie om een toffe strijd te worden.

Succes aan Margis in ieder geval.
Sorry voor de late reactie alvast, heb dit nu pas bijgelezen, eerst en vooral ook succes aan Vodka. Vind dat op het AF veel over en weer word geroepen terwijl er ingame nog niet echt iets is gebeurt wat niet door de beugel kan.
Zie dat jullie je mening wel hebben aangepast over dat 6de lid.
Jullie hadden ook het voordeel rap te fronten met PM, zoals ik kan zien bieden deze amper weerstand dus dat speelt wel mooi in jullie voordeel.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Sorry voor de late reactie alvast, heb dit nu pas bijgelezen, eerst en vooral ook succes aan Vodka. Vind dat op het AF veel over en weer word geroepen terwijl er ingame nog niet echt iets is gebeurt wat niet door de beugel kan.
Zie dat jullie je mening wel hebben aangepast over dat 6de lid.
Jullie hadden ook het voordeel rap te fronten met PM, zoals ik kan zien bieden deze amper weerstand dus dat speelt wel mooi in jullie voordeel.

Juh en stressed die faalt helpt ook
 

DeletedUser74404

Guest
Wel grappig dat vodka het erover had dat ze weinig tot geen hulp van buitenaf gebruiken, en als ik nu kijk naar Eyaf zie ik dat hij ons vandaag al de hele dag aanvalt samen met zijn gehele booststammetje, Atlas, die dorpen massaal uitbouwen voor hem, clears, fakes en edels sturen. Ook leuk om te vermelden dat die stam op dit moment zelfs derde staat in de ranglijst, wat vodka nog een extra miljoen punten geeft. Lekker hypocriet he, met al die moraalriddertjes in vodka en nu hun stamgenoot die zulke extreme boosts en slaafjes gebruikt.
 

DeletedUser79370

Guest

Valt niks aan uit te leggen,
Tribelock stond uit, dit verraste ons ook.
Verder was er gewoon geen reden meer om in Acta te blijven zitten dus besloten we te leaven met het oog om de laatste loodjes te leggen.

PS;
Ondanks alle offtopic geleuter over wie heilig is, wie het hardste genaaid is en wie boosted (gelukkig worden niet alle naaistreken open en bloot op het FA gegooid voor sommigen hier), Vodka gaat gewoon winnen. Het lijkt mij onmogenlijk voor Margis om er iets tegen te doen maar ik wens ze ondanks onze clashes veel succes en een mooie strijd toe tot aan de laatste speeldag.

Groetjes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Wel grappig dat vodka het erover had dat ze weinig tot geen hulp van buitenaf gebruiken, en als ik nu kijk naar Eyaf zie ik dat hij ons vandaag al de hele dag aanvalt samen met zijn gehele booststammetje, Atlas, die dorpen massaal uitbouwen voor hem, clears, fakes en edels sturen. Ook leuk om te vermelden dat die stam op dit moment zelfs derde staat in de ranglijst, wat vodka nog een extra miljoen punten geeft. Lekker hypocriet he, met al die moraalriddertjes in vodka en nu hun stamgenoot die zulke extreme boosts en slaafjes gebruikt.

Home alone.
 
Reactiescore
461
Wel grappig dat vodka het erover had dat ze weinig tot geen hulp van buitenaf gebruiken, en als ik nu kijk naar Eyaf zie ik dat hij ons vandaag al de hele dag aanvalt samen met zijn gehele booststammetje, Atlas, die dorpen massaal uitbouwen voor hem, clears, fakes en edels sturen. Ook leuk om te vermelden dat die stam op dit moment zelfs derde staat in de ranglijst, wat vodka nog een extra miljoen punten geeft. Lekker hypocriet he, met al die moraalriddertjes in vodka en nu hun stamgenoot die zulke extreme boosts en slaafjes gebruikt.
Word zelfs niet op gereageerd haha xd
 

Deleted User - 487694086

Guest
Je mag een betere post maken om een antwoord te krijgen. ;)
 

DeletedUser77666

Guest
Als tribelock toch niet aanstaat iemand nog n plekje voor mijn account?
 
Bovenaan