Het Einde Van TW

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58575

Guest
Val je in herhaling
PA heeft TW verkloot en verziekt net zoals de nieuwe spelversie
En misschien is er nog een manier om PA definitief te stoppen
Wat dek je anthraxxis?

facepalm.jpg


Het laatste woord is nog niet gezegd ik hoop dat duckje de verkiezingen verliest

Double-facepalm.jpg


Goed Duckje ik zweer dat ik zal zegevieren vroeg of laat zal ik PA kunnen kapotmaken misschien duurt het nog jaren maar op een dag zal het me lukken en wie staat aan mijn kant

triple_facepalm.jpg


ik ga een groep beginnen tegen PA wie joint

quadruple_facepalm.jpg
 

DeletedUser65798

Guest
pain je weet toch dat zij je kunnen bannen van TW voor altijd hé?
 

DeletedUser412

Guest
[HET JAAR 2013: LOCATIE: DE RUÏNES VAN INNOGAMES HOOFDKWARTIER]

Vanuit de ruïnes komen langzaam Duckje en de bestuurder van Innogames omhoog

[DUCKJE:] We zijn alles kwijt meneer, onze gebruikers hebben zich tegen ons gekeerd. Ons wreed plan om hen 4 euro per maand te laten betalen op vrijwillige basis voor een browsergame is eindelijk in ons gezicht ontploft!

[BESTUURDER:] NEE, hoe kan dat? We hadden ze volledig in onze controle! De gebruikers, of slaaf-robots zoals wij ze hier noemen [DUCKJE LACHT KWAADAARDIG], waren totaal afhankelijk van ons. Sommigen van hen betaalden ons zo nu en dan 4 euro per maand. Eventueel zelfs een klein beetje meer! Het was de perfecte misdaad!

[DUCKJE:] ... Ik ben bang dat ik u iets moet opbiechten meneer.. Er was één man.. Één dappere uitverkorene die hen de ogen heeft geopend..

[BESTUURDER:] ... WAT?

[DUCKJE:] ... Hij probeerde me nog te waarschuwen, hij zei dat hij niet zou stoppen tot ons corrupt regime gestopt was..

[DUCKJE BEGINT ZACHTJES TE HUILEN]

[DUCKJE:] Maar ik luisterde niet meneer! Ik zag niet hoe hij hen de ogen opende, de weg plaveide voor de revolutie! De revolutie bedoeld om onze monsterlijke lasten van 4 euro per maand op een vrijwillige basis nu eindelijk te beëindigen!

[BESTUURDER:] [ZACHTJES] ... maar wie?... Wie was er zo dapper om tegen ons op te staan?

[DUCKJE:] [KIJKT DRAMATISCH DE LUCHT IN, ZAKT OP ZIJN KNIEËN] ...

TRIPLEPAAAAAAAAAIIIIIIN!

[FIN]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser412

Guest
Elementary.

Edit: Dat is een Sherlock Holmes verwijzing. Het spijt me zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57908

Guest
Jongens, jullie staan niet stil bij het echte probleem als het zo doorgaat krijgt J. een rood voorhoofd van al die facepalms
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 9131

Guest
Ik wil geen moderator worden maar ik zal koste wat het kost het vlaggensysteem en als het moet PA voor goed beeindiigen

oh en euh heb jij een klas overgeslagen en een IQ van 152?

PA is corrupt en oneerlijk

Val je in herhaling
PA heeft TW verkloot en verziekt net zoals de nieuwe spelversie
En misschien is er nog een manier om PA definitief te stoppen
Wat dek je anthraxxis?

Het laatste woord is nog niet gezegd ik hoop dat duckje de verkiezingen verliest

Goed Duckje ik zweer dat ik zal zegevieren vroeg of laat zal ik PA kunnen kapotmaken misschien duurt het nog jaren maar op een dag zal het me lukken en wie staat aan mijn kant

ik ga een groep beginnen tegen PA wie joint

Ik wil het einde van PA AM FA en die kut-vlaggen
ze hebben TW verziekt tw is kapot ik hoop dat TW failliet gaat dan zullen ze wel zien dat ze beter naar mij hadden geluisterd
heel het TW team is corrupt

Ik wil niet heel lullig doen hoor Triplepain, maar jouw zogenaamde groepje bestaat maar uit één persoon. Niemand hier neemt je serieus omdat je een jochie van 11 bent dat zijn zin niet krijgt en maar op een onvolwassen manier hier blijft zeuren. Je kan niet discussiëren, laat staan gefundeerd. De zaken die jij als feiten presenteert slaan nergens op en ik denk dat iedereen het met mij eens is dat jij beter even een time-out kunt nemen en je hier niet meer vertoont.

Wanneer je dit niet zit zitten zou ik maar even wat meer respect gaan opbrengen anders zal je hier over een niet al te lange tijd gewoon een ban hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
En hoeveel mensen hiervan zijn ook effectief gestopt?

Veel. Dat blijkt ook wel uit de cijfers hé, ook het forum is een stuk saaier en minder bevolkt naar mijn idee. Maargoed het is nog steeds het zelfde verhaal; de community is ontevreden, Duckje met zijn TW billenlikkers-team schiet in de verdediging en vanuit Innogames hoor je niets en kijkt lachtend toe terwijl ze ondertussen snede plannetjes bedenken hoe ze de laatst overgebleven TW-spelers zoveel mogelijk nog kunnen uitbuiten.
 

DeletedUser

Guest
Wij raden het spel niet meer aan :D

J., stem op mij voor community-vertegenwoordiger!

Bovendien: PA hoeft helemaal niet gestopt te worden. Ik vind dat de bedoeling van een PA eerder ervoor zou moeten zorgen dat het spel aangenamer wordt om te spelen. Niet dat je meer kansen mag hebben om te winnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57892

Guest
Dat kan ook, maar die houden we nog even bij ons voor als er echt concurrentie ontstaat.
 

DeletedUser

Guest
Squirtle sta je aan de kant van de Democraten?? (degene tegen PA en die vinden dat wij inspraak moeten hebben en dat iedereen gelijk is
of de Republikeinen (alleen het Tw team enzo heeft inspraak en diegene die voor PA en vlaggen zijn

Duckje is arrogant en egoistisch
Macht aan squirtle en pikachu

Ik wil geen moderator worden maar ik zal koste wat het kost het vlaggensysteem en als het moet PA voor goed beeindiigen

oh en euh heb jij een klas overgeslagen en een IQ van 152?

PA is corrupt en oneerlijk

Val je in herhaling
PA heeft TW verkloot en verziekt net zoals de nieuwe spelversie
En misschien is er nog een manier om PA definitief te stoppen
Wat dek je anthraxxis?

Het laatste woord is nog niet gezegd ik hoop dat duckje de verkiezingen verliest

Goed Duckje ik zweer dat ik zal zegevieren vroeg of laat zal ik PA kunnen kapotmaken misschien duurt het nog jaren maar op een dag zal het me lukken en wie staat aan mijn kant

ik ga een groep beginnen tegen PA wie joint

Ik wil het einde van PA AM FA en die kut-vlaggen
ze hebben TW verziekt tw is kapot ik hoop dat TW failliet gaat dan zullen ze wel zien dat ze beter naar mij hadden geluisterd
heel het TW team is corrupt

4286-kill-yourself.jpg
 

DeletedUser

Guest
ok sorry en geef mensen PA en wanneer ze die gebruiken krijgt TW geld kan dat niet?

Dus je wilt iedereen gratis PA geven en wanneer ze het gebruiken krijgt InnoGames geld? Gaat dat geld uit het niets komen dan of wie gaat het bekostigen?
 

DeletedUser65625

Guest
Goed ik zal zerieus zijn maar waarschijnlijk zal het niet helpen er zijn al VEEL discussies over PA geweest
maar dei verkiezing van community manager was mijn kans ik heb iemand nodig die TEGEN PA is
wie wil mij op een SERIEUZE manier helpen
pr0sieeb mijn stem heb je
vanaf nu zal er naar spelers geluisterd worden
op Democratie
 

DeletedUser

Guest
Beter zou er eens een wetgeving komen met beperkingen omtrent zulke browsergames. Want zo lang men geld riekt zal er niets veranderen integendeel.

En topics zoals deze zijn allemaal wel aardig maar wat veranderd het? Het enige wat ik nog een kans geef is een degelijke internationale actie gericht aan innogames en niet aan communityleiders die betaald worden door innogames.
 

DeletedUser34283

Guest
Goed ik zal zerieus zijn maar waarschijnlijk zal het niet helpen er zijn al VEEL discussies over PA geweest
maar dei verkiezing van community manager was mijn kans ik heb iemand nodig die TEGEN PA is
wie wil mij op een SERIEUZE manier helpen
pr0sieeb mijn stem heb je
vanaf nu zal er naar spelers geluisterd worden
op Democratie

Er is verschil tussen cm en cv...
Bovendien lijkt het me niet slim als de community geleid wordt door iemand van 12, op z'n max.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan