Het Einde Van TW

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser65625

Guest
Sinds oktober 2006 bijna 6 jaar TW dat is niet niks
Maar ik heb vernomen dat TW sterk in succes daalt steeds minder mensen gaan voor het ''Premium-Account''
heel subtiel omdat ze het te duur vinden en veel mensen spelen en stoppen meteen als ze de bouwtijden en andere lange wachttijden zien
Als niemand nog PA neemt dan is het voorbij met TW en ik hoop dat iedereen dat beseft
van Augustus 2011 tot nu (globaal op op tw.net .it .fr enz.) een daling van 41.8% mensen die PA gebruiken.
Andere browsergames zoals RuneScape die hebben maar liefst een stijging van 71% in één jaar tijd ondergaan
Het succes van TW vermindert steeds dus als het zo doorgaat geef ik tw nog 2-3 jaar
Als je het wil voorkomen neem dan PA
(Ik ben zelf geen voorstander van PA maar als het moet dan moet het!).
 

DeletedUser62766

Guest
Beste,

Ten eerste zou ik graag willen weten waar je deze info vandaan hebt,
en als het zo is, punt 2: TW heeft het totaal aan zichzelf te danken, dat krijg je van updates als deze (kopen van gs, aanvalskracht e.d.) invoert.
 

DeletedUser65625

Guest
Het spijt me Rev. maar ik heb dit onlangs vernomen en al die updates op wereld 29 zijn allemaal te danken aan de mensen die PA nemen
als niemand nog PA neemt zal TW volledig op zijn sponsers moeten afgaan
Dus Gebruik PA
 

DeletedUser62766

Guest
Het spijt me Rev. maar ik heb dit onlangs vernomen en al die updates op wereld 29 zijn allemaal te danken aan de mensen die PA nemen
als niemand nog PA neemt zal TW volledig op zijn sponsers moeten afgaan
Dus Gebruik PA

Als ze die updates niet hadden ingevoerd was er niks aan de hand geweest, dan was het spel niet zo erg gedaalt qua gebruikers.
& ik koop pa ;)
 

DeletedUser65625

Guest
Ik zei 2 jaar ik vrees of het nog wel 2 maanden zal duren
 

DeletedUser

Guest
Ik koop geen pa meer doe allemaal via sponser pay veel makkelijker binnen 5 min heb je al weer pa voor een maand
 
Reactiescore
982
De de maya's hebben het al voorspelt.
 

DeletedUser16768

Guest
Als niemand een kaartje koopt voor een wedstrijd van Ajax, is Ajax ook voorbij.
Ik waarschuw je maar even.
 

DeletedUser65625

Guest
Lach mij maar uit
maar TW is in succes aan het verminderen en snel
 

DeletedUser858

Guest
Ik denk dat forum topics ondertussen kansloos zijn. Zelfs de spelers die het er wel mee eens zijn worden de topics beu.
Ik vraag me steeds meer af of het niet slimmer is dat een groepje van volwassen spelers een brief opstelt met punten waar dit deel van de community het niet eens mee is.. Dan krijg je dus hopelijk een volwassen brief. Die brief printen mensen uit, zetten hun eigen naam er onder en sturen hem op naar InnoGames [1euro verzendkosten], 50 brieven in de brievenbus zullen ze denk ik lastiger kunnen negeren dan 50 topics op dit forum. En één brief, tja die doe je ook weer snel in een bakje en vervolgens zie je hem nooit meer...
 

DeletedUser

Guest
Sinds oktober 2006 bijna 6 jaar TW dat is niet niks
Maar ik heb vernomen dat TW sterk in succes daalt steeds minder mensen gaan voor het ''Premium-Account''
heel subtiel omdat ze het te duur vinden en veel mensen spelen en stoppen meteen als ze de bouwtijden en andere lange wachttijden zien
Als niemand nog PA neemt dan is het voorbij met TW en ik hoop dat iedereen dat beseft
van Augustus 2011 tot nu (globaal op op tw.net .it .fr enz.) een daling van 41.8% mensen die PA gebruiken.
Andere browsergames zoals RuneScape die hebben maar liefst een stijging van 71% in één jaar tijd ondergaan
Het succes van TW vermindert steeds dus als het zo doorgaat geef ik tw nog 2-3 jaar
Als je het wil voorkomen neem dan PA
(Ik ben zelf geen voorstander van PA maar als het moet dan moet het!).

Omg, jij hebt een geen hersens of wat?

Runescape: Waarom denk je dat die meer winst maken?

Runescape blijft nieuwe futures aanmaken en updaten het spel. Elke maand is er wel een nieuwe update en de graphics worden ook altijd verbeterd. Dit alles voor hetzelfde prijs als 3 jaar geleden. Membership word daar niet duurder, maar voor hetzelfde prijs kan je MEER dingen doen. Mensen kijken daar van op en kopen member ship. Vinden het leuk en kopen het elke maand. Vertellen het weer door aan hun vrienden en die gaan dan ook spelen en kopen daarna ook membership, omdat hun vrienden zeggen dat het GEWELDIG is.

TribalWars:

Corrupte leiding
Corrupte mods die alles doen wat Duckje zegt omdat ze anders ontslagen worden van hun functie.
Bijna elke nieuwe bazen future is tegen betaling. Dus hoe meer nieuwe futures hoe meer pp we daar aan moeten besteden. Ga niet aankomen met we betalen niet genoeg.

Pak hem beet. Elke top 200 in een wereld betaald pa. ( AM & FA weggelaten )

4 euro per maandje premium account.

29 x 200 = 2800 mensen

4 x 2800 = 11.200 euro

En dat is alleen voor .nl terwijl er tientallen meerdere landen zijn. En 200 is niks ik denk dat top 500 wel pa heeft.


Edit: Winst KON verdrievoudigd worden als TW niet met de faalende futures aankwamen zoals in 1x meteen een handel doen @ marktplaats, gs 20% meer voor een week, gebouwlevels uppen voor minder gs... Enige wat nog wel redelijk nice is vind ik gebouwtijd halveren daar maakte ik zo nu en dan gebruik van de rest is gwn overbodige shit. Hierdoor zijn een hoop mensen gestopt met TW en dus weer winstverlies van TW. Mij zie je geen enkel cent meer betalen dan nodig is. PA betaal ik alleen omdat het nodig is voor m'n acc, maar na ik gezien heb hoe tw.nl hun community behandeld vind ik het wel eerlijk dat ze het in hun zakken gaan voelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62766

Guest
Ik denk dat forum topics ondertussen kansloos zijn. Zelfs de spelers die het er wel mee eens zijn worden de topics beu.
Ik vraag me steeds meer af of het niet slimmer is dat een groepje van volwassen spelers een brief opstelt met punten waar dit deel van de community het niet eens mee is.. Dan krijg je dus hopelijk een volwassen brief. Die brief printen mensen uit, zetten hun eigen naam er onder en sturen hem op naar InnoGames [1euro verzendkosten], 50 brieven in de brievenbus zullen ze denk ik lastiger kunnen negeren dan 50 topics op dit forum. En één brief, tja die doe je ook weer snel in een bakje en vervolgens zie je hem nooit meer...

Ik weet niet of je mijn topic hebt gelezen, maar daar stelde iemand voor om eerst naar andere communities te stappen, dat vind ik persoonlijk een erg goed idee, en dan misschien met een petitie komen die door meer dan 1000 spelers ondertekent is, miss maakt dat indruk.
 
Reactiescore
1.804
ik neem niet eens de moeite om bovenstaande post van xtreme alcoholic te lezen wat een onzin haha
 
Reactiescore
1.804
Ik heb er een minuut in gelezen.
Daarin ga je mensen kleineren, een vergelijking met godbetert Runescape maken en het aloude belachelijke verhaal van de corrupte mods en CM vertellen.
Dat is voor mij genoeg reden om te zeggen dat het onzin is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan