Het Einde Van TW

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser65798

Guest
geef mensen PA en wanneer ze die gebruiken krijgt TW geld kan dat niet?
 

DeletedUser412

Guest
Triplepain, dubbel posten wordt over het algemeen ontmoedigd hier. Als je overzichtelijk op meerdere berichten wilt reageren gebruik je deze knop:
multiquote_off.gif

Deze staat rechtsboven een bericht. Je vinkt gewoon alle berichten aan waarop je wilt reageren en dan klik je op antwoorden. De aangevinkte berichten verschijnen als citaten in je bericht.

Ik wil geen moderator worden maar ik zal koste wat het kost het vlaggensysteem en als het moet PA voor goed beeindiigen

Hey kerel, je mag je best bezorgd maken over bepaalde ontwikkelingen, maar zulke opmerkingen zorgen er alleen voor dat het lijkt alsof je je... iets te druk maakt. Niemand houdt van de Will E. Coyote onder de forumposters: de fanatici die ergens achter aan blijft jagen tot hij allang vergeten is waarom hij het überhaupt nog wilde.
Je bereikt het meeste met het rustig, beargumenteerd en beheerst uiteenzetten van je standpunten bij mensen als Duckje. En onthoud, dat zijn de mensen die je moet overtuigen als je verandering wilt zien! Ik hoop dat je dat ook inziet.
 

DeletedUser65798

Guest
ok sorry en geef mensen PA en wanneer ze die gebruiken krijgt TW geld kan dat niet?
 

DeletedUser1435

Guest
het leuke is, dat alle mensen op w3 denken van haaaa gratis pa!! enzo, maar feitelijk hebben ze die zelf bekostigd door maandenlang op een dode wereld te vertoeven. het is wat! en ze trappen er allemaal in!
 

DeletedUser65625

Guest
Val je in herhaling
PA heeft TW verkloot en verziekt net zoals de nieuwe spelversie
En misschien is er nog een manier om PA definitief te stoppen
Wat dek je anthraxxis?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1435

Guest
Val je in herhaling
PA heeft TW verkloot en verziekt net zoals de nieuwe spelversie
En misschien is er nog een manier om PA definitief te stoppen
Wat dek je anthraxxis?

dekken ? viespeuk

ik denk dat we pa niet meer kunnen stoppen. de nerdjes zullen altijd blijven betalen om de beste te zijn en dat gaat tegen elkaar op.
 

DeletedUser65625

Guest
Het laatste woord is nog niet gezegd ik hoop dat duckje de verkiezingen verliest
 

DeletedUser412

Guest
Hey Triplepain, je weet dat de PA-feature al letterlijk vanaf de eerste dag van Tribalwars bestaat hè? Ik bedoel, ik ben het ook niet eens met élke verandering die sindsdien heeft plaatsgevonden (ik vind de klassieke wereldinstellingen nog steeds perfect zoals ze waren op de dag dat we elkaar voor het eerst ontmoetten op een mooie dag op het internet) maar de PA is geen onderdeel daarvan. Het verschaft niet meer grondstoffen, snellere bouwtijden of betere troepen.

Alles wat het doet is de speler enkele nieuwe menu's geven waardoor deze een beter overzicht heeft. Voor 4 euro in de maand. Ik snap niet hoe je daar tegen kunt zijn.
 

DeletedUser65625

Guest
Goed Duckje ik zweer dat ik zal zegevieren vroeg of laat zal ik PA kunnen kapotmaken misschien duurt het nog jaren maar op een dag zal het me lukken en wie staat aan mijn kant
 

DeletedUser1435

Guest
triplepain, als het je zo diep zit, kan ik wel wat punten voor je regelen hoor :)
 

DeletedUser412

Guest
Niemand. Letterlijk niemand staat aan je kant Triplepain. Geen persoon op dit forum weet meer waar je het over hebt.

Ik begin in te zien dat het een fout was om een beschaafde discussie van je te vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan