Herrineringen topic wereld 10

DeletedUser37432

Guest
kweet :p ik had fobie al in de tijd van .happy en ijzeren hertog zei dat ik het moest volhouden dat fobie veel potentieel had :p
 

DeletedUser

Guest
agjah dat is allemaal wel x aantal jaar geleden en ik had toen net zo groot account als jou, je groeit magertjes pukkel;p
 

DeletedUser37432

Guest
ja ik heb geen PA is lastig onderhouden dan .
en ik ben 2 maand eens weg geweest van TW dus ja
 

DeletedUser

Guest
ik heb mn eerste account ook zonder PA gedaan. ik lag toen wel in k45 en raakte tot de 1miljoen en gebruikte toen maar eens PA:p
2 maanden stil staan is niet erg. je maakt pakketten en volgende maand kan je flink knallen;)
 

DeletedUser

Guest
ik heb met ijzeren hertog nog CoP geleid, enkel wouden ze niet geloven toen dat dispar op de hielen zat en kwamen we dus van koude kermis thuis. CoP viel en werd happy:p

De Ijzeren Hertog was iemand die, zoals zovelen, dacht dat hij TW uitgevonden had.
 

DeletedUser37432

Guest
ik heb mn eerste account ook zonder PA gedaan. ik lag toen wel in k45 en raakte tot de 1miljoen en gebruikte toen maar eens PA:p
2 maanden stil staan is niet erg. je maakt pakketten en volgende maand kan je flink knallen;)

ja kweet maar ja soms weinig itjd mee huiswerk en zo ook he :p
 

DeletedUser

Guest
moetje ma baantje vinden en PA kopen scheelt tonnen met tijd
 

DeletedUser37432

Guest
ja wacht maar tot verjaardag :)
Maar nu hadi kvoor weekje PA en ik groei toch goed nu ?
 

DeletedUser

Guest
Pukkulpop
Als je nou gewoon al je tijd die je in het AF stopt stopt in w10, groei je al stukken sneller
;)
 

DeletedUser

Guest
ja ik heb geen PA is lastig onderhouden dan .
en ik ben 2 maand eens weg geweest van TW dus ja

2 maanden.. hmm en wanneer ben je begonnen met spelen?

even om te vergelijken, ik ben geloof ik in oktober 2008 begonnen, ben er 4 vakanties van een week tussenuit geweest, een maand onder vv van iemand die de opslagplaatsen rood liet gaan, en daarna ben ik er een jaar in dusverre tussenuit geweest dat ik toch steeds even pakketjes kon opslaan, nauwelijks edels verstuurd. En ben op 8+ miljoen uitgekomen. En jij ? Met je 2 maanden er tussenuit?
 
Reactiescore
35
2 maanden.. hmm en wanneer ben je begonnen met spelen?

even om te vergelijken, ik ben geloof ik in oktober 2008 begonnen, ben er 4 vakanties van een week tussenuit geweest, een maand onder vv van iemand die de opslagplaatsen rood liet gaan, en daarna ben ik er een jaar in dusverre tussenuit geweest dat ik toch steeds even pakketjes kon opslaan, nauwelijks edels verstuurd. En ben op 8+ miljoen uitgekomen. En jij ? Met je 2 maanden er tussenuit?

En ik maar denken dat pukkel een klein miljoen op je voor staat...
 

DeletedUser37432

Guest
2 maanden.. hmm en wanneer ben je begonnen met spelen?

even om te vergelijken, ik ben geloof ik in oktober 2008 begonnen, ben er 4 vakanties van een week tussenuit geweest, een maand onder vv van iemand die de opslagplaatsen rood liet gaan, en daarna ben ik er een jaar in dusverre tussenuit geweest dat ik toch steeds even pakketjes kon opslaan, nauwelijks edels verstuurd. En ben op 8+ miljoen uitgekomen. En jij ? Met je 2 maanden er tussenuit?

Wat heb jij bereikt in je stam , mijn stam staat ern og steeds na zovele aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
Pukkul, nu moet je nadat je volwassen bent gaan typen ook volwassen verstand gaan gebruiken(okee, is moeilijk maar probeer maar:D)
TEMP is de nr 1 stam geweest...Temp Heeft vele goeie spelers voortgebracht en uiteindelijk na veel inactieve leden besloten om temp maar op te laten houden.
Overigens denk ik niet dat jij zoveel aanvallen als temp hebt geincasseerd ;)
Miss wel is leuk om aan Fobie te laten zien wat echt twen is haha
 

DeletedUser

Guest
agh pukkel man. als sangu zoke druk zet op fobie met dezelfde front en spelers is fobie binnen week dood. Dat jullie helemaal door in de rim zitten en nog amper kunnen groeien zegt meer over jou/jullie dan over diegen die jij ''probeert'' af te zeiken.

Hier dan maar een aantal feiten:

89 pagina's met dorpen onder de 1k (hadje vast veel moeite voor moeten doen)

Eerste verloren dorp is op 2009-07-22 14:36:29 vanuit jullie. dus jullie startdatum zeg ik ruim maand ervoor? In die tijd hebben jullie flink wat gewisseld in de stam ''Aantal stam veranderingen: 724''

Jijzelf hebt 122 veroveringen gedaan en 22 verloren. 32 veroveringen daarvan zijn dorpen onder de 1k. jou startdatum is ongeveer (2009-08-06 20:51:00 eerst dorp dus voor jou 2 maand:p) Dus in die tijd ben jij gekomen tot 667,795 punten! Dat doe je goed in +-jaar:cool:

plus toen ik jou keerde aanvalde voor de lol met 220uur afstan kilde ik een hele edeltrein=]

Nee pukkel je hebt gelijk jij en je stam zijn ontzettend pro!
 

DeletedUser37432

Guest
temp heeft topspelers gehad ja oke :) Maar priory moen ie beginnen ik ben niet laf wwow ik krijg 200 aanvallen ik ga effe stoppen sorry dat moet hij niet spreken over mij.
 

DeletedUser

Guest
pukkolpop heeft geen recht van spreken hij bakt er zelfs niks van.
 

DeletedUser

Guest
temp heeft topspelers gehad ja oke :) Maar priory moen ie beginnen ik ben niet laf wwow ik krijg 200 aanvallen ik ga effe stoppen sorry dat moet hij niet spreken over mij.

200 maar...? We hebben het niet over de incomings die jij totaal hebt gekregen he ;)
Maar nu serieus, Prio is NIET laf... Hij had gewoon geen zin meer om zijn leven om TW te laten draaien, logisch...
Er komt ooit is een moment in jou leven dat je ook gaat denken van he, misschien kan ik meer tijd in andere dingen steken en stoppen met TW.
Dan geef je Prio respect voor wat hij heeft bereikt en laat je het daarbij, maar om hem ff weg te zetten en zelfs LAF te noemen
Sorry, dat gaat veelste ver.
 

DeletedUser54888

Guest
agh pukkel man. als sangu zoke druk zet op fobie met dezelfde front en spelers is fobie binnen week dood. Dat jullie helemaal door in de rim zitten en nog amper kunnen groeien zegt meer over jou/jullie dan over diegen die jij ''probeert'' af te zeiken.

Hier dan maar een aantal feiten:

89 pagina's met dorpen onder de 1k (hadje vast veel moeite voor moeten doen)

Eerste verloren dorp is op 2009-07-22 14:36:29 vanuit jullie. dus jullie startdatum zeg ik ruim maand ervoor? In die tijd hebben jullie flink wat gewisseld in de stam ''Aantal stam veranderingen: 724''

Jijzelf hebt 122 veroveringen gedaan en 22 verloren. 32 veroveringen daarvan zijn dorpen onder de 1k. jou startdatum is ongeveer (2009-08-06 20:51:00 eerst dorp dus voor jou 2 maand:p) Dus in die tijd ben jij gekomen tot 667,795 punten! Dat doe je goed in +-jaar:cool:

plus toen ik jou keerde aanvalde voor de lol met 220uur afstan kilde ik een hele edeltrein=]

Nee pukkel je hebt gelijk jij en je stam zijn ontzettend pro!





Tog wil ik je er ff op herineren dat dit niks met de stam fobie te maken heeft.
Maar alleen met pukkel,
Ik zit er zelf ook in Ik ben wafje in w10.
En onze stam is een leuke creatieve Stam.
Aan de top Komen we niet.
Tenzij nu ineens iedereen stopt enzo.
Maar ons gaat het erom een sterk cluster te bouwen +teamwork+gezelligheid.
Zoals je al zag Bij temp Was een prima stam.
Goeie resultaten Alleen de activiteid begon steeds minder te worden waardoor ze stopten.
En dat willen wij voorkomen.


(mvg Wafje)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kijk, daar komt mijn speed maatje pukkul ff tot orde roepen...
:D
 
Bovenaan