Herrineringen topic wereld 10

DeletedUser

Guest
ik dacht dat je gestart was als ''freek eyes'' weet nog dat we samen wie is de mol volgde toen:p

ja je had hier smurf en dispar toen=] (wij zaten in more met djanako ook tijdje) toen die kutsstreek van yaroel-.- (speelde op dat account toen destijds in w7)
 

DeletedUser

Guest
je bedoelt yaroel?

ik dacht dat je gestart was als ''freek eyes'' weet nog dat we samen wie is de mol volgde toen:p

ja je had hier smurf en dispar toen=] (wij zaten in more met djanako ook tijdje) toen die kutsstreek van yaroel-.- (speelde op dat account toen destijds in w7)

Ja idd, Freek Eyes. Heb het alweer aangepast in mn vorige post. More heette onze stam idd. Hehe, goeie tijden. Nu al 1 of 2 jaar terug? (Aangezien er nu weer widm is!:p)
 

DeletedUser10875

Guest
Hey man!:D

I like this topic!

Ik ben hier ooit gestart als ''FreekEyes'' (Ooit een combi tussen 2 spelers ''ESTK en ikzelf'' ik kan me dispar en smurf (of was smurf op 11?) ook nog herrineren. Heb net vorige week de kaartjes verwijderd die ik toen dagelijks bijhield echt enorm zonde!


Yaroel herriner ik me ook nog!

Smurf was op w10;) Met Bruggeforever en een aantal Sangu's.


Dispar moet je inderdaad wel kennen, daar heb je ingezeten:p
 

DeletedUser

Guest
ik herinner me nog de stam ROFL, was leuk tegen hun te edelen:p
 

DeletedUser

Guest
zijn dat goede of slechte herinningen? en je bent er toch nog.?
 

DeletedUser37432

Guest
ik had effe wat probleempjes op school maar dat is nu hopelijk voorbij
 

DeletedUser

Guest
lang geleden w10, was mijn leukste wereld waar ik ooit gespeeld heb trouwens.
 

DeletedUser

Guest
was w5, ergens in de rim dacht ik maar heb daar niet lang gespeeld.
 
Reactiescore
205
Ik herinner me nog dat ik op hatsjiie voor t eerst de nummer 1 van de wereld ben geweest, dit is tevens ook de laatste keer:) Ik herinner het me helaas niet of ik het nog meegemaakt heb dat dispar sangu werd.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser7869

Guest
Ik herinner me dat (een van) de leider(s) van smurf, weet niet meer hoe die heette, dat die stopte en toch weer doorspeelde en toen stopte en toch weer doorspeelde en stopte en toch weer doorspeelde. Oftwel iemand die bij elke tegenslag het opgaf.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal dit weekend mss eens wat kaartjes posten met "historische momenten". ie het ontstaan en de hoogdagen van verdwenen stammen ala Child, Dispar, ... :)

Heb jij deze kaartjes nog!?

Ik heb echt letterlijk vorige week alles weggegooid wat ik nog van andere werelden had omdat het zo'n zooitje was. Ik update in More de eerste weken elke week op het forum het kaartje.
 
Bovenaan