Herrineringen topic wereld 10

DeletedUser

Guest
vraag maar aan je co :D

Een goede oude bekende van mij:) En tevens ook van ons naamloosje^^
Maar heb je de weg weer eens terug gevonden???:D

Ik herinner me dat (een van) de leider(s) van smurf, weet niet meer hoe die heette, dat die stopte en toch weer doorspeelde en toen stopte en toch weer doorspeelde en stopte en toch weer doorspeelde. Oftwel iemand die bij elke tegenslag het opgaf.

Was dat niet gewoon nebin (brugge4evah)? Die was wel vaak aan het draaien:p
 

DeletedUser

Guest
Heb jij deze kaartjes nog!?

Ik heb echt letterlijk vorige week alles weggegooid wat ik nog van andere werelden had omdat het zo'n zooitje was. Ik update in More de eerste weken elke week op het forum het kaartje.

ik de mapthread staan er ook ngo wel een paar:) die ik toen poste;p
 

DeletedUser

Guest
Een goede oude bekende van mij:) En tevens ook van ons naamloosje^^
Maar heb je de weg weer eens terug gevonden???:D



Was dat niet gewoon nebin (brugge4evah)? Die was wel vaak aan het draaien:p

ben nog eens op 21 gestart ja, en speelt naamloos nog?

nebin heb ik nog even op 21 gezien maar is gestopt ondertussen.
 

DeletedUser23100

Guest
pietrpolos

Een speler waar ik toen respect voor had.
Erg jammer dat die is gestopt, ook al zat hij toen al in Temp.

Heb helaas veel goede TW bekenden zien gaan.
 

DeletedUser23058

Guest
Yep Sas,

Those where the days :)

Hoop alleen dat jij nu ook niet compleet het :bijl: erbij neergooit.
 

DeletedUser23100

Guest
Wees gerust, jij dekselse rakker :D
Ik heb er nog iets van 3 op voorraad van die :bijl:
 

DeletedUser

Guest
Ik weet nog dat ik op één week vele dorpjes van sangu heb geëdeld... via de vv van een speler (Vjas) die midden in hun lag en dat we de dorpen volgestackt hadden. ;)

Tja, live change
 
Reactiescore
35
Ik weet nog dat ik op één week vele dorpjes van sangu heb geëdeld... via de vv van een speler (Vjas) die midden in hun lag en dat we de dorpen volgestackt hadden. ;)

Tja, live change

Ahzo... Daar zijn sjarlowitsky en ikzelf dus dorpen aan verloren. Slecht voor mijn TWStats he, al die dorpverliezen...
Ik weet wel nog dat eenmaal het offensief van ons jasje voorbij was en Sangu de tegenaanval inzette het heel snel gedaan was daar in K44 :D


Ik ging ook wat oude kaartjes posten van w10... Misschien dat ik vanavond daar wat tijd voor heb.

En als iemand nebin es ziet: Die moet mij nog altijd een maand PA terugbetalen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik weet nog dat ik 3de stond en gehacked werd en toen acc weg met reunion, en erna met stitchXtreme dat we gep0wned werden omdat danny zijn hond had overgeven en hij toen niet kon dodgen (legendarische verhaal ) :p
 

DeletedUser

Guest
Ik weet nog dat ik 3de stond en gehacked werd en toen acc weg met reunion, en erna met stitchXtreme dat we gep0wned werden omdat danny zijn hond had overgeven en hij toen niet kon dodgen (legendarische verhaal ) :p

met die hond kan ik me nog wel herrineren ja:p werd toen nog spotprentje van gemaakt volgens mij.
verder kan ik me nog wel leuke stam herinneren: CoP(conquest of paradise) onder leiding van onze lord junk aka ijzeren hertog:p
 

DeletedUser

Guest
met die hond kan ik me nog wel herrineren ja:p werd toen nog spotprentje van gemaakt volgens mij.
verder kan ik me nog wel leuke stam herinneren: CoP(conquest of paradise) onder leiding van onze lord junk aka ijzeren hertog:p

Met die hond was te grappig :p
 

DeletedUser1113

Guest
pietrpolos

Een speler waar ik toen respect voor had.
Erg jammer dat die is gestopt, ook al zat hij toen al in Temp.

Heb helaas veel goede TW bekenden zien gaan.
Heb er nog niet compleet het bijltje bij neergelegd. Heb me onlangs nog eens laten verleiden om op wereld 21 te gaan spelen :)

Maar dat waren inderdaad mooie dagen, met een driehoek jij, ik en Rikoh :)
 

DeletedUser37432

Guest
Ik had vooral respect voor 3 mensen.
Don pierro (leuke gast maar fuseerde met Narrr en stopt later)
De Ijzeren Hertog ( leuke kerel om mee te babbelen en een sterk leider van .Happy , ik mish em nog ik leerde het van hem )
Hermansprong (mijn voorbeeld en goede vriend spijtig genoeg te vraag gegaan).
 

DeletedUser

Guest
ik heb met ijzeren hertog nog CoP geleid, enkel wouden ze niet geloven toen dat dispar op de hielen zat en kwamen we dus van koude kermis thuis. CoP viel en werd happy:p
 
Bovenaan