Heiligdom der Helden

DeletedUser

Guest
Ik zit hier al 4 en half jaar en ik sta er niet eens op :p.

Geheime lol moet er zeker bij


KoZmo is een naam die mij ook niet heel erg veel zegt.

KoZmo is al behoorlijk lang weg. Geheimelol moet er sowieso bij. En Shira? Of is die nog actief op het forum?
En die dude boven mij is een klasse apart.
 

DeletedUser

Guest
Failure kan ook richting de groep gildor's. Voor diezelfde groep nomineer ik geheimelol en shade tura ook:D.
Geheimelol sowieso :D.
Hmm ja daar heb je wel een punt.

Trouwens: Simeco en Killingsspreee mogen ook bij de potentiële helden. En Newlivez bij de Gildors.

Dus:
Helden: Anthraxxis, Bappos, Alles is voor Bassie, Quechua
Gildors: Gildor Inglorion, Geheimelol, Shade Tura, Newlivez
Potentiële helden: Riverfl0w, Simeco, Failure, Killingsspreee
Dankje :).
Jelletheconquerer ook bij de Gildors :(
Wie is dat? :eek:

Geheimelol en LoveHer moeten bij de gildors. Slaro mag ook wel bij de helden en desnoods bij de potentiele :).
 

DeletedUser

Guest
Ik nomineer Hidan (bedenker WvW),
Daar wil ik even op inhaken, het is door mijn toedoen dat WvW nog altijd zo'n populair spel is hier ;-)
Je kunt het terug zoeken hoor, als je me niet gelooft maar Hidan zal dat zeker beamen. HIj heeft het allereerste potje geleid, maar ik was de aanstichtster ;)
 

DeletedUser

Guest
Daar wil ik even op inhaken, het is door mijn toedoen dat WvW nog altijd zo'n populair spel is hier ;-)
Je kunt het terug zoeken hoor, als je me niet gelooft maar Hidan zal dat zeker beamen. HIj heeft het allereerste potje geleid, maar ik was de aanstichtster ;)
Ik had hem al lang gecorrigeerd Kahvi. Goed om je weer te zien, we zullen je verplaatsen naar het Heiligdom der Helden? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ow wat attent van je ;)

Ik naar het Heiligdom der Helden? Doe maar!
 

DeletedUser

Guest
04-04-2011 19:55 Kahvi wordt bijgeschreven in het Heiligdom der Helden

:D
 
Bovenaan