Heiligdom der Helden

DeletedUser16768

Guest
Ik nomineer Hidan (bedenker WvW), Raizor, Jojor, Saas, Bonsai, Geheimelol, KoZmo, Snickertje, Khaduffi, xWhiteflash en Lyran

Hidan heeft alleen de 1ste geleid ;)
Jojor faalt best vaak en is al lang weg, Raizor was maar kort hier, Saas hoor je nooit wat van, Khaduffi is er vaak niet, xWhiteFlashx is alleen WvW en Lyran is er ook niet super vaak.
Snickertie is ook niet actief op dit forum, Bonsai(Parracommando) is de enige die voor mij in de buurt komt voor de Gildor's. Geheimelol was ook niet lang actief eigenlijk....
 

DeletedUser3750

Guest
Die is de laatste tijd wat stiller, maar aza lijkt me idd een goede nominatie!
 

DeletedUser

Guest
Kozmo mag zeker bij de Gildors!

De andere nominaties vind ik persoonlijk niet, wordt teveel. Je moet er wel echt wat voor doen.:)
 

DeletedUser38362

Guest
Hidan heeft alleen de 1ste geleid ;)
Jojor faalt best vaak en is al lang weg, Raizor was maar kort hier, Saas hoor je nooit wat van, Khaduffi is er vaak niet, xWhiteFlashx is alleen WvW en Lyran is er ook niet super vaak.
Snickertie is ook niet actief op dit forum, Bonsai(Parracommando) is de enige die voor mij in de buurt komt voor de Gildor's. Geheimelol was ook niet lang actief eigenlijk....

Mijn laptop was kapot gegaan (13 december t/m eind febuari) tijd geleden en ik ben nu bezig met men cijfers op te halen aangezien ik naar 4 havo wil :).
 

DeletedUser

Guest
De huidige situatie van het Heiligdom kan je, vanaf nu zoals gewoonlijk, in de eerste post nalezen.
:D
 

DeletedUser17653

Guest
Lol, er is nog niets veranderd? Dit is vriendjespolitiek!!!!
 

DeletedUser39729

Guest
Diegene die in de eerste post worden genoemd staan er terecht vind ik. :)
 
Bovenaan