Heiligdom der Helden

DeletedUser

Guest
Ik mag het hopen ja!!! De verloedering van dit forum zal dit topic toch ook niet binnensluipen?
 

DeletedUser24056

Guest
Iedereen is het over eens dat ik hier in moet?

Wat een kutreactie zeg.

Overigens verdient Rukurt wel een plekje ja, hij behoort immers tot het meubilair hier.

Nee iedereen is het erover eens dat dat niet is.

Wel bedankt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Dat is geen wandaad, het was een andere zwarte bladzijde uit mijn verleden!
Maar buiten dat verdient Noah het ook wel gewoon.
Ik neem aan dat, de al lang bewezen held, Calmus al naar voren geschoven is? Anders bij deze. Wat zou het forum zonder hem toch saai zijn zeg?!
Calmus/Calamus
Potato/Cucumber..

Je snapt mijn punt Bappas!
Calamus is een held :D
Ik steun Calamus zijn kandidatuur. :cool:
Ik persoonlijk vind Calamus wel een held. Hij heeft naar mijn mening de laatste tijd wel genoeg bewezen dat hij ook in dit rijtje hoort te staan.
Calamus baasje idd
Zonder calamus geen volledig rijtje helden helemaal mee eens
Calamus is een persoon die wel als held mag gezien worden! Hij kent mij dus jha daar moet je al een swagger voor zijn :rolleyes:

Nee gewoon toffe dude en heb er altijd goed mee overeengekomen. Prima jongen die dit wel mag hebben <3
Calamus incendium is wel een goede knul natuurlijk.
Noah uitstekende kandidaat

geef de man een medaille

@simeco kan ik me bij deze in het lijstje voegen??
 
Reactiescore
1.804
@simeco kan ik me bij deze in het lijstje voegen??
ziezo even het nodige research gedaan.
Zoals je weet worden nieuwe Helden telkens goedgekeurd door de bestaande helden. De mensen die jij quote zijn geen helden, meer zelfs, ik ken hen meestal niet. Motie afgewezen dus. Bovendien verwijs ik naar onderstaande posts.
Goede vraag.
Waarschijnlijk wordt dit heldendom bedolven onder een laag stof en zal het over enkele jaren weer worden opgegraven en zal men er achter komen wat voor een helden hier vroeger waren.
Amen!
Precies.

Materiaal om aan de kleinkinderen te vertellen zeg maar.
Tijdscapsulestyle :)
Denk dat het dit doel ondertussen wel mooi gediend heeft. Dus sluit ik me volledig aan bij de volgende post.
Het HdH wordt trouwens gesloten. dus niet het topic, voor een ambitieuze mod ideetjes krijgt, maar het HdH zelf. ik vind het wel welletjes zo met updates. de komst van WVJV heeft dit topic in feite al overbodig gemaakt doordat daar iedereen een mening kan geven over posters en bepalen wie ze een held vinden, in plaats van dat ik hier een lijstje maak van mensen die goed posten
 
Reactiescore
770
Lieflap was toch echt de Solon van dit forum he
 
Reactiescore
1.804
omdat jij geen held van dit forum bent niels
 
Reactiescore
1.804
dat is een eer die enkel is weggelegd voor het summum, de crème de là crème
zoals daar is ondergetekende
 
Reactiescore
1.804
onze ratrace-loving-ultrakapitalist trekt zijn masker wederom af
 
Reactiescore
1.804
inderdaad
nochtans kan je je plekje gewoon makkelijk verdienen hoor
je moet gewoon jaren meedraaien aan de top
(en dan hopen dat de TS verdwijnt zodat hij de post niet meer kan aanpassen)
 
Reactiescore
770
Waarom staat mijn naam daar niet tussen?

omdat je met BI hebt zitten heulen in discussietopic van WvW tegen mij en simeco

zal je leren

smiecht

day of the rope is coming
 
Bovenaan