Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

DeletedUser72857

Guest
Dacht dat skypegrabber nog wel bestond, blijkbaar deed die site het niet meer, dus track mijn ip maar. Ik kan moeilijk op een vpn netwerk blijven spelen toch?

Dus mocht die skypegrabber gewerkt hebben dan waren Timon en Paul toch weer plots 2 verschillende personen geweest? Want dat ging daarover, je wilde aantonen dat jullie 2 verschillende personen waren.
Aap uit de mouw: timon = paul dus je 'bewijs' zou een ip grabber geweest zijn, diezelfde tool wil je nu hier gebruiken als 'bewijs'. Ik zeg niet dat jij het nu was, alleen dat het geen bewijs is.

En 1x op alles loggen via een vpn is niet gelijk aan 'blijven spelen he'.
Ik vraag me oprecht af wat je hier toch steeds weer komt zoeken en hoe je het telkens opnieuw voor jezelf weer verpest.

Je extreme neiging om je als iemand anders voor te doen en je volharding daarin zijn trouwens ook niet heel gezond.
 
Reactiescore
1.094
Het gebeurde ook geen half uur later nadat jij ging dreigen bij TBC? Dus hoe precies ontkracht je hier iets mee?

Ik weet al precies waarom het is gebeurd, omdat mensen zoals Fluffy het account niet op barbaar hadden gezet. En lennart TBC eraf had gehaald. Daarom zeg ik als Dennis zijn ww niet had veranderd en niet had gezegd dat hij op barbaar ging, dan was dit hem ook overkomen.
Wss heeft alexander gewoon zijn ww niet gegeven.

Jullie zijn gewoon een stel hufters verzieken voor andermans plezier.
 

DeletedUser75558

Guest
Het gebeurde ook geen half uur later nadat jij ging dreigen bij TBC? Dus hoe precies ontkracht je hier iets mee?

Ik weet al precies waarom het is gebeurd, omdat mensen zoals Fluffy het account niet op barbaar hadden gezet. En lennart TBC eraf had gehaald. Daarom zeg ik als Dennis zijn ww niet had veranderd en niet had gezegd dat hij op barbaar ging, dan was dit hem ook overkomen.
Wss heeft alexander gewoon zijn ww niet gegeven.

Jullie zijn gewoon een stel hufters verzieken voor andermans plezier.
Lol? Dus ik heb tegen Jeroen gezegd "hey jeroen, geef even het ww, ik ga effe bij jou op het acc spelen", die gast is ook niet achterlijk en snapt toch ook wel dat ik op tbc speel. Waarom heb je het altijd op mij gemunt, het lijkt net of jij dit zelf gedaan hebt puur om mij zwart te maken, althans zo kom je wel over. Lennart heeft toch bevestigd dat steff het deed? De mods hebben zelfs zijn ip nog gezien. Please zeg ga gewoon weer lekker tv kijken en sluit dit tabblad van het forum lekker af.
 
Reactiescore
1.094
Schijnbaar heeft stef dat wel gedaan bij fluffy want anders komt die hoe aan het ww? Of een andere mogelijkheid is dat het wel bij meer mensen bekend was. Dat tweede klinkt nu je zegt dat dat eerste onwaarschijnlijk is wel heel logisch ja.

Waarom ik jou erop aankijk? Omdat dergelijke dingen altijd bij jou gebeuren klaarblijkelijk. Hoe anders heb jij een alter ego aangenomen om je 'reputatie' weer normaal te krijgen.

En jij hier 10 posts geleden op het forum de moraalridder wilde uithangen, en hoog en laag beweerde in die chat met mij dat 'we' (geen idee wie we was, maar ik nam aan de stam GOUD of team TBC) nooit zouden dubbelloggen want dat is laag zielig en triest. En het gebeurd nog geen half uur later?
 

DeletedUser75558

Guest
Schijnbaar heeft stef dat wel gedaan bij fluffy want anders komt die hoe aan het ww? Of een andere mogelijkheid is dat het wel bij meer mensen bekend was. Dat tweede klinkt nu je zegt dat dat eerste onwaarschijnlijk is wel heel logisch ja.

Waarom ik jou erop aankijk? Omdat dergelijke dingen altijd bij jou gebeuren klaarblijkelijk. Hoe anders heb jij een alter ego aangenomen om je 'reputatie' weer normaal te krijgen.

En jij hier 10 posts geleden op het forum de moraalridder wilde uithangen, en hoog en laag beweerde in die chat met mij dat 'we' (geen idee wie we was, maar ik nam aan de stam GOUD of team TBC) nooit zouden dubbelloggen want dat is laag zielig en triest. En het gebeurd nog geen half uur later?
Ik dacht dat iedereen van tbc te vertrouwen was ja, blijkbaar toch niet, hoe zou jij het vinden als iemand van waarmee jij samenspeelt, waarvan jij het totaal niet verwacht opeens zou dubbelloggen, omdat het hem toch niks boeit? Denk daar eens over na en hoezo kan jij na overduidelijk bewijs nog dit ontkennen, want anders zou ik nogsteeds kunnen zeggen dat ik paul niet ben.
 

DeletedUser72857

Guest
Beste AF'ers
Ik speel als co op Alexander.
Normaal kom ik hier niet vaak.

De vv van fluffy stond bij ons. Die was een week in het buitenland , en kwam normaal nog terug
Heb gemerkt dat iemand daar ook is gaan dubbel loggen.

Dus momenteel zijn enkel wij nog over. En zijn momenteel nog niet van plan om op delete te gaan.
Maar weet niet hoelang we het gaan volhouden. Als Poef , Platy , Charlie en Yoyo op ons gaan massa'en.

Cédric
Alexander-the-Great - Classic 13
Enra 4 - W54

Stel je voor, eens strijd vanaf Alexander :eek:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Beste AF'ers
Ik speel als co op Alexander.
Normaal kom ik hier niet vaak.

De vv van fluffy stond bij ons. Die was een week in het buitenland , en kwam normaal nog terug
Heb gemerkt dat iemand daar ook is gaan dubbel loggen.

Dus momenteel zijn enkel wij nog over. En zijn momenteel nog niet van plan om op delete te gaan.
Maar weet niet hoelang we het gaan volhouden. Als Poef , Platy , Charlie en Yoyo op ons gaan massa'en.

Cédric
Alexander-the-Great - Classic 13
Enra 4 - W54

Goh ik gaf jullie al geen kans op succes in een 1 vs 1 situatie tegen een speler van dezelfde grootte :rolleyes: Maargoed, leuk dat jullie niet op delete gaan, dan is de fun eraf
 

DeletedUser78201

Guest
Beste AF'ers
Ik speel als co op Alexander.
Normaal kom ik hier niet vaak.

De vv van fluffy stond bij ons. Die was een week in het buitenland , en kwam normaal nog terug
Heb gemerkt dat iemand daar ook is gaan dubbel loggen.

Dus momenteel zijn enkel wij nog over. En zijn momenteel nog niet van plan om op delete te gaan.
Maar weet niet hoelang we het gaan volhouden. Als Poef , Platy , Charlie en Yoyo op ons gaan massa'en.

Cédric
Alexander-the-Great - Classic 13
Enra 4 - W54

Platy en poef vind ik normaal. Van Charlie en yoyo vind ik dat lijkenpikken ten top. Eerst nog in de stam gaan om def te sturen enz, om dan een weekje later al in te zien dat je het niet gaat redden en dan een graantje mee pikken. Ik moet wel zeggen. Gratis dorpen krijgen is een kunst. Zouden die zich niet beter bezighouden met hun fusie?
 
Reactiescore
1.094
Ik dacht dat iedereen van tbc te vertrouwen was ja, blijkbaar toch niet, hoe zou jij het vinden als iemand van waarmee jij samenspeelt, waarvan jij het totaal niet verwacht opeens zou dubbelloggen, omdat het hem toch niks boeit? Denk daar eens over na en hoezo kan jij na overduidelijk bewijs nog dit ontkennen, want anders zou ik nogsteeds kunnen zeggen dat ik paul niet ben.

Dan zou ik gelijk de support aanschrijven en hem reporten. En me van hem op elk mogelijk denkbare manier distantiëren.

Dat hij het heeft gedaan zelf wilt overigens nog niet zeggen dat niemand hem daartoe heeft gezet, of de kansen voor heeft gegeven e.d.. Tuurlijk die bewijzen zijn er niet, en ga je daar ook niet (verder) van beschuldigen maar het verhaal klinkt natuurlijk wel héél idioot toevallig als jij dreigt met dubbellogs en het bijna gelijk gedaan wordt op minstens 2 van jou accounts, (weliswaar door iemand anders dan). Ja dan is 1+1 = 2 snel gemaakt.

Ik vind niet dat je je naam Timon naar een positiever licht heb gedragen overigens deze wereld, dus dat je nog steeds kan zeggen dat je paul niet bent doet niet heel veel af. Wellicht ben je een magneet voor problemen, ik vertrouw het voor geen hol. En met elke rare actie die blijft gebeuren, gaat je dat blijven achtervolgen.


En nu ben ik er klaar mee, TBC is alweer unbanned terecht denk ik. Dus ik heb geen zin meer om in dit wespennest meer te stoken. Ik ga nog wel een support maken en hoop dat mede door het gedrag van stef op TBC en fluffy en de 20 pms die hij heeft gezonden van het achtste dubbel acc, en daarbij ons meervoudig de kanker toewenst, hij een prachtige IP ban mag ontvangen.
 

DeletedUser75558

Guest
Moet er ook nog bij zeggen dat het best wel triest is dat sommige hier zeggen dat wij een leuke fight ontwijken door proscopez dan niet te inviten, terwijl ik zelfs van joel gehoord hebt dat ze het super triest zouden vinden als we dat deden. Als we proscopez wel ge invite hadden, ging heel poef hier weer circlejerken en lekker haten op ons, dus kom eens met een beter excuus (dit geldt niet voor iedereen).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.094
Moet er ook nog bij zeggen dat het best wel triest is dat sommige hier zeggen dat wij een leuke fight ontwijken door proscopez dan niet te inviten, terwijl ik zelfs van joel gehoord hebt dat ze het super triest zouden vinden als we dat deden. Als we proscopez wel ge invite hadden, ging heel poef hier weer circlejerken en lekker haten op ons, dus kom eens met een beter excuus (dit geldt niet voor iedereen).

De enige die sinds jullie val hier heeft gesproken over een recruit van proscopez is Bobby1, een persoon die niet in POEF zit. Dus 'ze' (POEF) vinden het inderdaad triest als Proscopezz geinvite zou worden, maar die mening is nooit veranderd geweest of iets, tenminste niet vanuit POEF.
Dus ik weet niet zo goed het punt wat je wilt maken of het 'betere excuus' wat je zoekt met 'ze' (POEF) en 'Joel', want wij hechten wat dat betreft niet veel waarde aan de mening van Bobby1.
 

DeletedUser75558

Guest
De enige die sinds jullie val hier heeft gesproken over een recruit van proscopez is Bobby1, een persoon die niet in POEF zit. Dus 'ze' (POEF) vinden het inderdaad triest als Proscopezz geinvite zou worden, maar die mening is nooit veranderd geweest of iets, tenminste niet vanuit POEF.
Dus ik weet niet zo goed het punt wat je wilt maken of het 'betere excuus' wat je zoekt met 'ze' (POEF) en 'Joel', want wij hechten wat dat betreft niet veel waarde aan de mening van Bobby1.
Waarom vond je de viktor recruit dan zo triest, als je de proscopez recruit dan niet erg gevonden had?
 

DeletedUser72857

Guest
Waarom vond je de viktor recruit dan zo triest, als je de proscopez recruit dan niet erg gevonden had?
Ik gok omdat jullie nog gewoon tegen elkaar bezig waren als vijanden en dat er ook gesproken werd om gezamenlijk eens iets te doen. Ook was viktor enorm anti-D voordien en dn plots rekruut je hem.

Nu zou het omwille van een ban en de reeds bestaande banden niet gek zijn geweest.
 
Reactiescore
28
De enige die sinds jullie val hier heeft gesproken over een recruit van proscopez is Bobby1, een persoon die niet in POEF zit. Dus 'ze' (POEF) vinden het inderdaad triest als Proscopezz geinvite zou worden, maar die mening is nooit veranderd geweest of iets, tenminste niet vanuit POEF.
Dus ik weet niet zo goed het punt wat je wilt maken of het 'betere excuus' wat je zoekt met 'ze' (POEF) en 'Joel', want wij hechten wat dat betreft niet veel waarde aan de mening van Bobby1.

Ik heb nergens geschreven dat ik de recruit van pr0sc0pezz goed zou keuren. Ging er eigenlijk vanuit dat pr0sc0pezz sws een back up zou zijn mocht er iemand weggespeeld worden uit GOUD.
Als ik mijn post lees dan begrijp ik dat het overkomt dat ik deze recruit goedkeur/voorstel.
 
Reactiescore
1.094
Waarom vond je de viktor recruit dan zo triest, als je de proscopez recruit dan niet erg gevonden had?

Vind ik wel? Heel poef vind dat. Waar staat van niet dan?

Wat Lmnt12 eigenlijk zegt is dat het wel in de lijn der verwachting lag. Maar dat zijn 2 verschillende dingen.

Ik heb nergens geschreven dat ik de recruit van pr0sc0pezz goed zou keuren. Ging er eigenlijk vanuit dat pr0sc0pezz sws een back up zou zijn mocht er iemand weggespeeld worden uit GOUD.
Als ik mijn post lees dan begrijp ik dat het overkomt dat ik deze recruit goedkeur/voorstel.

Dat wil ik ook niet beweren hoor.

Maar je bent vgm als ik alle posts zo bekijk de enige die hem genoemd heeft & je zit niet in POEF. Daarom snapte ik niet waarom finalowner3 ons iets over proscopez probeert te verwijten.
 

DeletedUser78275

Guest
Wat gaan poef/platy nu doen?
Nudat ook Fluffy en Alex op delete zijn gegaan.
Gewoon poef winst geven , of maken jullie er nog een eindstrijd van?

Njha , als je ziet dat poef al bijna hele spelers van D "internde" op 1-2 dagen.
Zal die eindstrijd ook niet erg gelijk verlopen.
 
Reactiescore
661
Wat gaan poef/platy nu doen?
Nudat ook Fluffy en Alex op delete zijn gegaan.
Gewoon poef winst geven , of maken jullie er nog een eindstrijd van?

Njha , als je ziet dat poef al bijna hele spelers van D "internde" op 1-2 dagen.
Zal die eindstrijd ook niet erg gelijk verlopen.

Maak je stiekem een vgl met de interns die er door anderen deze wereld al werden gedaan of was het een foutje?

9d96f20f23b8271154382a858d3230b7.png

https://gyazo.com/9d96f20f23b8271154382a858d3230b7

ter info
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan