Grootste Leugenaar W26

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser36258

Guest
Die indruk probeerde je wel op te wekken met al je (gekregen) top 5 accountjes. Goed dat je beseft dat je een noob bent, dat is stap1. Stap2 is beseffen dat je op die accountjes ook amper hebt gespeeld/gepresteert.

Oja, over die stam. Ik weet heus wel wat er gezegt wordt hoor, zeker omdat ik de leidersfunctie bezit.

Dus je beweerd dat ik vinniej ( top 5 ) en Megan Fox ( top 5 ) heb gekregen en amper op hem gespeeld ? :rolleyes:
Maar maakt niet uit, heb ook wel een aantal verhalen over jou gehoord, en wat G. net allemaal heeft verteld, zegd ook niet veel goeds over jou ;) Maar kom laten we het gezellig hier houden :D
 

DeletedUser

Guest
Leugens.... Leugens... Leugens...

Het lijkt alsof iedereen op het AF een leugenaar is :D
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat je iemand anders nodig had om te snipen impliceert toch iets heel anders ..
Ik had niemand anders nodig?
Dus je beweerd dat ik vinniej ( top 5 ) en Megan Fox ( top 5 ) heb gekregen en amper op hem gespeeld ? :rolleyes:
Correctie, ik beweer dat over 4/5 van je opgenoemde werelden.
Maar maakt niet uit, heb ook wel een aantal verhalen over jou gehoord, en wat G. net allemaal heeft verteld, zegd ook niet veel goeds over jou ;) Maar kom laten we het gezellig hier houden :D

Maar G. weet dan ook maar vrij weinig over mij, is allemaal zo lang geleden. Een dik jaar ondertussen al ;)
Verder, welke verhalen?
 

DeletedUser

Guest
Ik had niemand anders nodig?

Niet? Ik meen hier toch te zien staan dat TEAO het klusje maar voor je geklaard heeft:

no offence als ik ern iet was had gota er wss ook niet meer geweest;)
dan had je niet gesniped

Maargoed, natuurlijk kun je het ook zelf. Want als TEAO niet zou kunnen, zou je hem zelf wel snipen, logischerwijs. Dat bewijs je dan ook in de volgende post:

dan vroeg ik het gewoon aan iemand anders :p

Oh wacht, in plaats van het zelf te doen, had je iemand anders nodig, namelijk TEAO. En als hij niet kon, wilde je het zelf dus ook nog niet doen, maar een 3e persoon erbij betrekken.

Ik vind dat toch onder 'iemand anders zijn hulp nodig hebben' vallen hoor.
 

DeletedUser

Guest
Niet? Ik meen hier toch te zien staan dat TEAO het klusje maar voor je geklaard heeft:



Maargoed, natuurlijk kun je het ook zelf. Want als TEAO niet zou kunnen, zou je hem zelf wel snipen, logischerwijs. Dat bewijs je dan ook in de volgende post:



Oh wacht, in plaats van het zelf te doen, had je iemand anders nodig, namelijk TEAO. En als hij niet kon, wilde je het zelf dus ook nog niet doen, maar een 3e persoon erbij betrekken.

Ik vind dat toch onder 'iemand anders zijn hulp nodig hebben' vallen hoor.
Je ziet het allemaal verkeerd Victus, als je nou eens dacht aan de 2e mogelijkheid: Dat ik het van hem leerde. Als ik het niet van hem leerde dan ging ik die guides volgen/het vragen aan iemand anders, snappie?
 

DeletedUser

Guest
Uitgepraat meiden? Dat gebitch (ja het is nu een woord) tegen elkaar pfff.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan