Grootste Leugenaar W26

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
lol^^ haha iemand die er niet tegen kan dat hij niet in onze stam mag komen, probeer me nu zwart te maken :) Meeste die me goed kennen weten wel dat ik dergelijk veel werelden hoog heb gespeeld. Maar goed, mensen lach me maar uit als jullie dat willen :p
En WeHaveFun, ik vind je wel een erg zielige speler :rolleyes:. Je komt er niet in en gaat ons al uitdagen van bring it on, kom maar op etc etc. Maar denk dat er wel meer mensen achter mij staan, dan achter jou :p
Ik hoop dat je ook weet/beseft dat 4/5 van je accounts waar je 'top5' stond gekregen zijn. Je speelt er nu ook niet meer op dus ga ik ervan uit dat je er zelfs niet lang speelde, want mocht je die 13accounts tegelijk bespeelt hebben lijkt me echt ziek..
Daarbij... Aanvaard gewoon dat je belange geen pro bent, laat staan dat je zelfs niet tot de top van Tw behoort. Want ik kan ook gemakkelijk overal accountjes gaan rondselen. En ik ben niet de enige die zo over je denkt.. Toen je met je team van w29(Met Broodje Salami) wilde in onze p-made(die logischerwijs enkel bestaat uit pro's) werden jullie afgewezen, nee niet om Broodje Salami... Wel om jouw ervaring en je andere co(.ghandi)
Ik ben een week naar een internationaal congres geweest waar ik een paar voordrachten heb gegeven rond strategie & tactiek.
Enkele 4-sterren generaals uit de US Army vroegen me om een handtekening, die heb ik ze natuurlijk niet gegeven aangezien je na de verkoop van dat stukje heilig papier kan gaan rentenieren op je privé eiland in de Middelandse Zee. Dat ze zich maar eerst bewijzen vooraleer ze zulke dingen vragen denk ik dan...


[21-8-2012 21:32:32] .toontje: Het spijt me, maar ik had moeten zeggen dat ik een weekje naar de zee ging op vakantie.
:D
 

DeletedUser36258

Guest
Ik hoop dat je ook weet/beseft dat 4/5 van je accounts waar je 'top5' stond gekregen zijn. Je speelt er nu ook niet meer op dus ga ik ervan uit dat je er zelfs niet lang speelde, want mocht je die 13accounts tegelijk bespeelt hebben lijkt me echt ziek..
Daarbij... Aanvaard gewoon dat je belange geen pro bent, laat staan dat je zelfs niet tot de top van Tw behoort. Want ik kan ook gemakkelijk overal accountjes gaan rondselen. En ik ben niet de enige die zo over je denkt.. Toen je met je team van w29(Met Broodje Salami) wilde in onze p-made(die logischerwijs enkel bestaat uit pro's) werden jullie afgewezen, nee niet om Broodje Salami... Wel om jouw ervaring en je andere co(.ghandi)




:D

Hahaha gast je neemt dit wel allemaal iets te serieus ;) En afgewezen van jou stam ? Volgens mij lag dat niet aan mij, maar aan ghandi :p
En waar heb ik gezegd dat ik pro ben ? Ben een hartstikke grote noob :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hahaha gast je neemt dit wel allemaal iets te serieus ;) En afgewezen van jou stam ? Volgens mij lag dat niet aan mij, maar aan ghandi :p
En waar heb ik gezegd dat ik pro ben ? Ben een hartstikke grote noob :D

Die indruk probeerde je wel op te wekken met al je (gekregen) top 5 accountjes. Goed dat je beseft dat je een noob bent, dat is stap1. Stap2 is beseffen dat je op die accountjes ook amper hebt gespeeld/gepresteert.

Oja, over die stam. Ik weet heus wel wat er gezegt wordt hoor, zeker omdat ik de leidersfunctie bezit.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap de hele faal discussie hier niet, ligt vast aan mij.
 

DeletedUser60542

Guest
Die indruk probeerde je wel op te wekken met al je (gekregen) top 5 accountjes. Goed dat je beseft dat je een noob bent, dat is stap1. Stap2 is beseffen dat je op die accountjes ook amper hebt gespeeld/gepresteert.

Oja, over die stam. Ik weet heus wel wat er gezegt wordt hoor, zeker omdat ik de leidersfunctie bezit.

robske je bent zelf noob die meelift op prestaties die een anders heeft gemaakt dus als iemand niet mag flamen op andersmans prestaties is it you.

Kijk je doet het goed maar jij hebt geen 1 van die accounts helemaal zelf gemaakt..op 1 na I like egoism
 

DeletedUser

Guest
robske je bent zelf noob die meelift op prestaties die een anders heeft gemaakt dus als iemand niet mag flamen op andersmans prestaties is it you.

Kijk je doet het goed maar jij hebt geen 1 van die accounts helemaal zelf gemaakt..op 1 na I like egoism

& Gods. En ik stoef al helemaal niet met andermans prestaties.

Maar ik heb wel aanzienlijk wat gepresteert op die accounts ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60542

Guest
gods is niet alleen door jou de start is niet van jou geweest helemaal;)
verder zge ik niet dat je stoeft maar mee lift...
lijkt me een duidelijk verschil in zitten maar het gaat er mij om dat je geen mensen afm oet kraken als je er niks van weet want je bent begonnen op w22 en dit is veel eerder allemaal dus waarom probeer je dan tegendeel te bewijzen terwijl je wss nog in de luiers zat op dat moment:D
 

DeletedUser

Guest
gods is niet alleen door jou de start is niet van jou geweest helemaal;)
De start wel, toen we gingen edelen niet nee. Maar dat lijkt me logisch dat ik niet fulltime op een account ga draaien.
verder zge ik niet dat je stoeft maar mee lift...
lijkt me een duidelijk verschil in zitten maar het gaat er mij om dat je geen mensen afm oet kraken als je er niks van weet want je bent begonnen op w22 en dit is veel eerder allemaal dus waarom probeer je dan tegendeel te bewijzen terwijl je wss nog in de luiers zat op dat moment:D
Ik weet er wel wat van hoor Gerard... Ik moet zeggen dat ik wel enorm veel van jou heb geleerd, maar als ik degelijk er niets vanaf wist bestond GOTA zelfs niet. Laat staan dat CJ dan ook nooit zolang op rank1 had gestaan.
 

DeletedUser60542

Guest
no offence als ik ern iet was had gota er wss ook niet meer geweest;)
dan had je niet gesniped
 

DeletedUser

Guest
no offence als ik ern iet was had gota er wss ook niet meer geweest;)
dan had je niet gesniped

Ja.. er bestaan zat guides om te snipen hoor & dan vroeg ik het gewoon aan iemand anders :p

Maarja.. ik moet je wel dankbaar zijn om wat je me geleerd hebt, dat heb ik als basis gebruikt en zo heb ik mijn inzicht in Tw serieus verbetert waardoor GOTA dus ontsaan is
 

DeletedUser

Guest
Ja.. er bestaan zat guides om te snipen hoor & dan vroeg ik het gewoon aan iemand anders :p

Maarja.. ik moet je wel dankbaar zijn om wat je me geleerd hebt, dat heb ik als basis gebruikt en zo heb ik mijn inzicht in Tw serieus verbetert waardoor GOTA dus ontsaan is

Dus ondanks de aanwezigheid van talloze guides, kun je zelf nog niet (degelijk) snipen?
 

DeletedUser

Guest
Had ik maar veel van gerard geleerd, was ik vast een stuk sneller beter geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan