Grootste Leugenaar W26

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste spelers

Ik kan het niet laten om dit te delen met jullie...


Onse geliefde Henry Ford Mustang uit de stam CoVa

Is de beste speler uit de geschiedenis....

Henry Ford Mustang 22.08.12 12:27
lol? allemaal gekregen accounts zeker ^^ Ik speel het al 6 jaar dit spelletje en vanaf w6 tot w26 heb ik top; 5 gespeeld..
Dus probeer nou niet goed over te komen he :p

Henry Ford Mustang 22.08.12 13:02
En trouwens, je kan iemand wel noob noemen, om naar zijn prestaties te kijken :) Oh ja classic 1 en classic 2.. classic 1 rank 2 en classic 2 rank 1 ^^ Dus ik ben wel een dergelijke speler :p



Henry Ford Mustang 22.08.12 13:00
Haha demo73 is neit de beste speler van tw.nl :) Wel 1 van de beste ja. Maar hij heeft geen werk etc geen familie dus heeft gewoon teveel tijd :p En ja meeste werelden waar ik heb gespeeld heb ik wel echt top 5 gespeeld :p Ik Zeg niet dat ik alel werelden heb gespeeld van w6 tot w26;)

wehavefun 22.08.12 13:02
Waarom zeg je dan net dat je van W6 tot W26 in de top 5 heb gespeeld


Gozer schaakmat. geef het maar op, zo'n trieste leugenaar...



Henry Ford Mustang 22.08.12 13:03
Ik ben geen leugenaar ;) Maar moet ik dat 1 voor 1 elke wereld zeggen ? Ik heb w6 gespeeld w7, w8, w10,w12,w13,w16,w17,w18,w20, w21 tot w25 beetje wezen starten en nu w26.. Wil je het zo hebben dan ?


wehavefun 22.08.12 13:04
je zit net optescheppen over jouw prestaties....

jah classic er ook nog bij zeg...

speelde je zeker op de amerikaanse servers zeker ook overal in de top 3??

WOWWWW mag ik handtekening van jou!!! jij bent mijn held de beste speler van tribalwars ben jij!!!!



Henry Ford Mustang 22.08.12 13:07
speelde wel .com w62 rank 1 ja :p Haha ja maar ik ben geen arrogante kwal zoals jullie :) Ik zeg enkel wat ik heb gepresteerd jullie denken dat je ons aan kan :p hahahahaXD

wehavefun 22.08.12 13:09
hahaha maat ik lach je zo hard uit zeg :)

Met jou blijf ik wel lang doorpraten ;)

je bent mijn nieuwe praat maatje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Voor de mensen die mij niet geloven

IK STUUR HET HELE GESPREK NAAR JE DOOR DAN ZIE JE DAT HIJ ALLES ECHT HEEFT GEZEGT
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ben je jaloers ofzo? Hij staat toch mooi de nummer 2 van de wereld.

Ga lekker ergens anders gal spugen, vervelend ventje.
 

DeletedUser

Guest
Niks ik laat alleen zien hoe triest een speler kan zijn...
 

DeletedUser

Guest
Nou grote leugen hoor :rolleyes: Ben nu heel teleurgesteld :(

Beetje jammer dat je berichten van jou weglaat ;)
 

DeletedUser36258

Guest
lol^^ haha iemand die er niet tegen kan dat hij niet in onze stam mag komen, probeer me nu zwart te maken :) Meeste die me goed kennen weten wel dat ik dergelijk veel werelden hoog heb gespeeld. Maar goed, mensen lach me maar uit als jullie dat willen :p
En WeHaveFun, ik vind je wel een erg zielige speler :rolleyes:. Je komt er niet in en gaat ons al uitdagen van bring it on, kom maar op etc etc. Maar denk dat er wel meer mensen achter mij staan, dan achter jou :p
 

DeletedUser

Guest
jah nou 1 stamgenoot die achter je staat en nog andere. Nou oke heb jij je eerste punt verdiend vandaag
 

DeletedUser

Guest
ik denk eerder dat jij punten verloren hebt. Je bent gewoon een lachertje van tribalwars. Ik zou ermee stoppen als ik jou was, ik zou me doodschamen.
 

DeletedUser

Guest
Haha, volgende keer mag je dat ook vermelden bij je ervaring! :O
 
Reactiescore
20
Fijn om te weten dat we Wehavefun dus goed hadden ingeschat toen ie met zijn soli kwam :) zoin vervelend ventje komt CoVa niet in natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
nou dan weten we wie de volgende is als we klaar zijn met HGI ? :)
 

DeletedUser65722

Guest
Wuhaha, wat ben jij toch zo'n grote faler ;p

Ik heb met de 1ste speler van HFM op w17 gespeeld en weet dus dat hij echt wel top is, jij weet niets van dit spelletje dus nouja :D

En de 2de speler was een vriend van mijn ex-co en wist dat die ook top was, dus nouja, wat zit jij nou eigenlijk te zeiken, jij hebt nog niets bereikt in deze of een andere wereld.

W17 => Maarten11111
W26 => Evil Bastards

Matthias
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan