Grootste Leugenaar W26

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste spelers

Ik kan het niet laten om dit te delen met jullie...


Onse geliefde Henry Ford Mustang uit de stam CoVa

Is de beste speler uit de geschiedenis....

Henry Ford Mustang 22.08.12 12:27
lol? allemaal gekregen accounts zeker ^^ Ik speel het al 6 jaar dit spelletje en vanaf w6 tot w26 heb ik top; 5 gespeeld..
Dus probeer nou niet goed over te komen he :p

Henry Ford Mustang 22.08.12 13:02
En trouwens, je kan iemand wel noob noemen, om naar zijn prestaties te kijken :) Oh ja classic 1 en classic 2.. classic 1 rank 2 en classic 2 rank 1 ^^ Dus ik ben wel een dergelijke speler :p



Henry Ford Mustang 22.08.12 13:00
Haha demo73 is neit de beste speler van tw.nl :) Wel 1 van de beste ja. Maar hij heeft geen werk etc geen familie dus heeft gewoon teveel tijd :p En ja meeste werelden waar ik heb gespeeld heb ik wel echt top 5 gespeeld :p Ik Zeg niet dat ik alel werelden heb gespeeld van w6 tot w26;)

wehavefun 22.08.12 13:02
Waarom zeg je dan net dat je van W6 tot W26 in de top 5 heb gespeeld


Gozer schaakmat. geef het maar op, zo'n trieste leugenaar...



Henry Ford Mustang 22.08.12 13:03
Ik ben geen leugenaar ;) Maar moet ik dat 1 voor 1 elke wereld zeggen ? Ik heb w6 gespeeld w7, w8, w10,w12,w13,w16,w17,w18,w20, w21 tot w25 beetje wezen starten en nu w26.. Wil je het zo hebben dan ?


wehavefun 22.08.12 13:04
je zit net optescheppen over jouw prestaties....

jah classic er ook nog bij zeg...

speelde je zeker op de amerikaanse servers zeker ook overal in de top 3??

WOWWWW mag ik handtekening van jou!!! jij bent mijn held de beste speler van tribalwars ben jij!!!!



Henry Ford Mustang 22.08.12 13:07
speelde wel .com w62 rank 1 ja :p Haha ja maar ik ben geen arrogante kwal zoals jullie :) Ik zeg enkel wat ik heb gepresteerd jullie denken dat je ons aan kan :p hahahahaXD

wehavefun 22.08.12 13:09
hahaha maat ik lach je zo hard uit zeg :)