Grondstof levels.

DeletedUser47551

Guest
*Wat zijn jouw grondstof levels?
*Ben je voor of tegen de uitbouw van mijnen?
*Graag onderbouwde argumenten.

*Discussieer er maar op los.
 

DeletedUser

Guest
11/11/5
45 speer .... had ik meer farm-mogelijkheden dan was ik meer voor troepen gegaan ... maar ze komen nu al meestal maar halfvol terug van het farmen ...
 

DeletedUser

Guest
Je moet je taktiek baseren op je omgeving. Ik weinig BB's dus dan gaan we als snel voor de mijnen.
 

DeletedUser26046

Guest
Zelfs met de ergste baggerligging heb je nog wel een bb in de buurt (7x7 dus), meestal zelfs twee of drie. En in dat geval is mijnen uitbouwen nu eenmaal niet rendabel genoeg tav speer.
 

DeletedUser47551

Guest
Zelfs met de ergste baggerligging heb je nog wel een bb in de buurt (7x7 dus), meestal zelfs twee of drie. En in dat geval is mijnen uitbouwen nu eenmaal niet rendabel genoeg tav speer.

uhu, 2 BB's in 13x13 hier. daarom rekende ik eens uit wat meest rendabel was, en kwam tot de conclusie nog steeds speer veel meer.
 

DeletedUser

Guest
Zelfs met de ergste baggerligging heb je nog wel een bb in de buurt (7x7 dus), meestal zelfs twee of drie. En in dat geval is mijnen uitbouwen nu eenmaal niet rendabel genoeg tav speer.

Stil maar noob:p
 

DeletedUser

Guest
tja, rendabel of niet ....ga je er dan vanuit dat je farmtroepen steeds vol terugkomen? .... ik heb 3 bb's die momenteel dicht genoeg liggen .... en ik krijg zelden de volle buit .... dan leveren mijn gs-levels wel een constante stroom gs ....
 

DeletedUser47551

Guest
tja, rendabel of niet ....ga je er dan vanuit dat je farmtroepen steeds vol terugkomen? .... ik heb 3 bb's die momenteel dicht genoeg liggen .... en ik krijg zelden de volle buit .... dan leveren mijn gs-levels wel een constante stroom gs ....

ja, maar als je speer bouwt en in speer blijft bouwen, geeft dat op langere termijn Veel meer GS.
omdat Gslevels echt lang duren eer ze zichzelf terugbetalen
 

DeletedUser

Guest
daar ga ik niet echt mee akkoord ... er is ook een risico aan als je enkel op je farms rekent ... je zal maar eens met je speertjes op een bb lopen waar iemand def in gezet heeft ....
 

DeletedUser26046

Guest
daar ga ik niet echt mee akkoord ... er is ook een risico aan als je enkel op je farms rekent ... je zal maar eens met je speertjes op een bb lopen waar iemand def in gezet heeft ....

Tuurlijk. Als je daar bang voor bent zou ik helemaal niet gaan farmen als ik jou was... :eek:
 
Bovenaan