Grondstof levels.

DeletedUser

Guest
3-1-1.

farms op 1.30 handig om wat meer hout inkomsten te hebben dus.

Dit blijift zo voorlopig ook.
 

DeletedUser

Guest
haha ... niet overdrijven he .... farmen is een berekend risico bij mij ... geen wilde gok .... heb toch al aardig wat binnengehaald .... ik wed op 2 paarden ....
 

DeletedUser

Guest
dan heb ik nu iedereen geownt ...

8-7-7 vanavond 8-8-8 en zon 50 speer
 

DeletedUser51771

Guest
Zelfs met de ergste baggerligging heb je nog wel een bb in de buurt (7x7 dus), meestal zelfs twee of drie. En in dat geval is mijnen uitbouwen nu eenmaal niet rendabel genoeg tav speer.

euheum, ik heb niks in me 7x7,
 

DeletedUser48646

Guest
Ik heb hier in de buurt maar erg weinig farms.. en dan ook nog alleen maar van 100% extra leem en ijzer..


Dus bij mij 10-1-1:) kan ik toch nog speer maken:)
 

DeletedUser13579

Guest
lol. n00b. zonde van die gs.

1-1-3 is ook noob :eek: heb je geen speer ofzo? hoe krijg je dan ooit hgb 10 kaz 5 en smed 5 hahaha dat duurt jaren man xD


bij speer 3-1-1 doe ik altijd :D

en dan lc 3-1-5 ;D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53234

Guest
5-9-9 maar nog geen troepen enkel ridder ik w8 tot m'n gsen wat deftig zijn met troepen.
 

DeletedUser50576

Guest
1-1-3 is ook noob :eek:


bij speer 3-1-1 doe ik altijd :D

en dan lc 3-1-5 ;D

ieder zijn eigen manier he ;)

Je ranking nu doet er niet toe, maar nu leg je enkel de basis voor het vervolg ;)
Als je niet kan farmen zou ik mijnen wat hoger doen, en als je goed kan farmen kan je het goed toepassen op je strategie.
 

DeletedUser13579

Guest
ieder zijn eigen manier he ;)

Je ranking nu doet er niet toe, maar nu leg je enkel de basis voor het vervolg ;)
Als je niet kan farmen zou ik mijnen wat hoger doen, en als je goed kan farmen kan je het goed toepassen op je strategie.

Vandaar dat ik zeg dat 8-7-7 mss noob is maar 113 is dan ook noob...

Hij zegt dat 877 noob is xDxD
 
Bovenaan