Grondstof levels.

DeletedUser11309

Guest
wel speciaal eigenlijk, de aanvallen worden eerder onmogelijk, en 2 uur later worden het bezoeken, terwijl je dan niet kan aanvallen ^^

Ja idd, om 9u59 een aanval versturen die om 11u59 aankomt :p.

Achja, gewoon het beste dr van maken van die stop :)
 

DeletedUser53878

Guest
Ook toevallig, andersom ik niet.

wel deze vond ik wel grappig, maar amorko zijn dorpje is toch nog cv. Ok hijzelf heeft veel te snel genobeld en zijn troepen zijn waarschijnlijk niet goed. Maar zijn dorp is wel ok, ik kan ook niet veel groters edelen hoor:)
 

DeletedUser

Guest
wel deze vond ik wel grappig, maar amorko zijn dorpje is toch nog cv. Ok hijzelf heeft veel te snel genobeld en zijn troepen zijn waarschijnlijk niet goed. Maar zijn dorp is wel ok, ik kan ook niet veel groters edelen hoor:)

Wait and see ;)
 

DeletedUser33544

Guest
Ik ben een week geleden begonnen , maar ik hou me grondstoffgebouwen liever laag, en investeer me grondstoffen in farmtroepen. Zeker op hogere levels gaan die gebouwen veel bouwtijd en grondstoffen kosten, voor slechts een marginaal verschil.
 

DeletedUser36716

Guest
Ik ben een week geleden begonnen , maar ik hou me grondstoffgebouwen liever laag, en investeer me grondstoffen in farmtroepen. Zeker op hogere levels gaan die gebouwen veel bouwtijd en grondstoffen kosten, voor slechts een marginaal verschil.

Ik raad aan om tw les te gaan geven ;).
 
Bovenaan