Grappige PM's

DeletedUser71723

Guest
Jullie zijn gewoon te noob om uberhaübt in te zien dat het een slecht idee is. Maar zo een noob stam zal de fusies wel weer goed maken met rekruuts ;)

Ja fuseren late game is inderdaad veel slimmer, als beide spelers al megaveel munten hebben geslaan. Want hey aan een dode speler met megaveel munten heb je veel he als die interned is.
 

DeletedUser73657

Guest
Ja fuseren late game is inderdaad veel slimmer, als beide spelers al megaveel munten hebben geslaan. Want hey aan een dode speler met megaveel munten heb je veel he als die interned is.

Met die logica kan je beter gewoon heel je stam laten fuseren tot 1 acc?
 

DeletedUser70476

Guest
Kijk dat is een principe zaak. Dat maakt mensen die het wel doen niet meteen dom ;). Ik raad het verder ook niet aan om te doen of iets hoor. Maar vind het BS dat mensen die het er niet mee eens zijn meteen beginnen te roepen dat die mensen die het doen "dom" zijn. Je bent in mijn ogen alleen dom als je andere mensen dom noemt.

Dus snap ik zijn punt over dat interne tactisch is? Ja.
Zou ik het zelf zo aangepakt hebben? Nee.
Vind ik jullie reacties triest? Hell yea..

Is totaal geen principe zaak. Is gewoon een kwestie van logisch nadenken early game.
 
Reactiescore
489
Hoogstaande discussie, fuseren doe je gewoon best nooit tenzij er geen activiteit is op 1 vd 2 acc’s. Dat dit (vaak) wordt toegepast bij Aux en er telkens nieuwe leden bijkomen is tacktisch niet sterk, gewoon ez manier om dorpjes te verkrijgen.
 

DeletedUser79644

Guest
Rene je begint me echt te vervelen met u backstabverhaaltje. Je wilt er alles aan doen om onze stam een slechte naam te geven. Laat ik effe verduidelijken voor de mensen hier onder ons.

9076a5b28b0c7a4929a88a701d9cd7cc.png


Ik weet niet hoe de ervaren spelers hier mee omgaan tegenwoordig. Maar ikzelf vind het niet kunnen dat voormalig lid van Aux D. aan een lid van een andere stam waaraan we fronten het voorstel doet om te fuseren (en dit met nul overleg met stam). Ik zie dit als backstabben opzich, maar goed we gaven Athan nog een kans, erachter speelde hij informatie door die stamgeheim was. We hebben hem hierover aangesproken dat we dit niet kunnen vonden. Hij ging 3 weken op vakantie en besloot dat hij niet meer wou verder spelen (ook omdat hij na een week al 0 groei meer had).

En over dat van rang 1 te willen behouden. Wij spelen het enkel maar slim, op deze wereld met limited haul is het zeer groot voordeel om te fuseren. Dus waarom zou je ons commentaar geven? We spelen het gewoon op de meest efficienste manier. Als jij dat als slecht spelen ziet is dat jouw ding. Maar je moet ons niet zwart zitten maken vanwege onze tacktieken. En je moet ook niet afkomen dat we enkel de hoogste spelers uitnodigen en enkel fuseren. We hebben ondertussen al 4 stammen en redelijk wat solo spelers uitgeschakeld.

Het grappigste van heel deze zaak is dat jij dat nu open en bloot op het AF smijt. Gelukkig is dit compleet dood dus maakt het eigenlijk allemaal zoveel niet uit. Jij weet beter dan iedereen dat ik Athan al kende voor jij er zelfs aan te pas kwam. Jij hebt anders ook wel totaal geen moeite met je mond te houden over interne zaken binnen Aux. Enkele voorbeelden:

rEF5MEa.png


htbKO1S.png


Dus iets met een pot en een ketel? Ja, Athan loste nogal snel informatie, maar ik zat er dan ook totaal niet achter te vragen want, om héél eerlijk te zijn boeit jullie stammetje mij vrij weinig. Jullie internen, backstabben en zitten elkaar continu zelf te edelen, met andere woorden de communicatie is totaal rampzalig. Gewoon een bende PP-abusers bijeen en eens er een echte oorlog met een echte tegenstander aankomt, vallen jullie zoals een kaartenhuisje ineen. Ik heb het al genoeg gezien op dit spelletje. Op het AF de grote Jan komen uithangen maar op 't spelletje nog niets bewezen. "4 stammen en redelijk wat solo spelers"? Wat voor een stammen? Mensen die zelf PP-abusen maar vergeten zijn om troepen te maken met die gekochte GS. En de échte gevaren die nodigen jullie gewoon uit voor de stam. Jullie hebben nog niets bewezen, nul komma nul.

Afsluiten doe ik met deze screen:

dQ8khBP.png


Een stam die zoiets doet, stelt niets voor. Jullie hadden toen al dik over de 200K punten en de speler in kwestie was "The Unknown ." en die had toen amper 20K. Dat is even x10, en wat doen jullie in plaats van hem te massa-en? Gewoon een compromis sluiten dat hij z'n dorpje terugkrijgt en hij dan mag joinen. Dat is wel degelijk een backstab naar je eigen leden toe. Bah.
 

DeletedUser71723

Guest
Het grappigste van heel deze zaak is dat jij dat nu open en bloot op het AF smijt. Gelukkig is dit compleet dood dus maakt het eigenlijk allemaal zoveel niet uit. Jij weet beter dan iedereen dat ik Athan al kende voor jij er zelfs aan te pas kwam. Jij hebt anders ook wel totaal geen moeite met je mond te houden over interne zaken binnen Aux. Enkele voorbeelden:

rEF5MEa.png


htbKO1S.png


Dus iets met een pot en een ketel? Ja, Athan loste nogal snel informatie, maar ik zat er dan ook totaal niet achter te vragen want, om héél eerlijk te zijn boeit jullie stammetje mij vrij weinig. Jullie internen, backstabben en zitten elkaar continu zelf te edelen, met andere woorden de communicatie is totaal rampzalig. Gewoon een bende PP-abusers bijeen en eens er een echte oorlog met een echte tegenstander aankomt, vallen jullie zoals een kaartenhuisje ineen. Ik heb het al genoeg gezien op dit spelletje. Op het AF de grote Jan komen uithangen maar op 't spelletje nog niets bewezen. "4 stammen en redelijk wat solo spelers"? Wat voor een stammen? Mensen die zelf PP-abusen maar vergeten zijn om troepen te maken met die gekochte GS. En de échte gevaren die nodigen jullie gewoon uit voor de stam. Jullie hebben nog niets bewezen, nul komma nul.

Afsluiten doe ik met deze screen:

dQ8khBP.png


Een stam die zoiets doet, stelt niets voor. Jullie hadden toen al dik over de 200K punten en de speler in kwestie was "The Unknown ." en die had toen amper 20K. Dat is even x10, en wat doen jullie in plaats van hem te massa-en? Gewoon een compromis sluiten dat hij z'n dorpje terugkrijgt en hij dan mag joinen. Dat is wel degelijk een backstab naar je eigen leden toe. Bah.

Er is een verschil tussen informatie lozen dat nog in de stam alleen zit en gewoon de eventen van de dag zeggen he, als er na 1 week iemand zon clear dood gooit is het maar op de OD ranglijst te zien wie wat heeft gedaan. Dus wat maakt het uit dat ik dat zogezegd tegen jou heb gezegd, maakte toch niets uit want niemand kon ons iets maken.

Lol en je zit de stam weeral zwart te maken van backstabben, terwijl we dat nooit gedaan hebben. Dus hou er aub mee op.
We zullen zien wie er overleeft van onze 2 stammen.
 
Bovenaan