Grappige PM's

DeletedUser72508

Guest
Nieuwe wereld dus kan eigenlijk niet ontbreken :)
Iemand al grappige PM's gehad? Post ze hier!
 

DeletedUser79644

Guest
Iedereen fuseert met iedereen daar in Aux. Straks blijft er maar 1 speler over waar er 15+ mensen spelen, gezellig wel!
 

DeletedUser79644

Guest
Toch niet jaloers zeker

Precies weer in de lagere school. Iemand heeft een mening over iets waar jij anders over denkt dus hij moet wel jaloers zijn. Het is eerder lachwekkend hoe het daar aan toe gaat :D. Fusies, interns, backstabs... Alles om die rang 1 positie te behouden :rolleyes:.
 

DeletedUser79722

Guest
Kijk, in het vervolg zullen we zeggen dat Aux geen dorpen meer mogen pakken? Is het niet normaal dat je alles probeert om een wereld te winnen (ookal is die nog maar net bezig), maar liefst zonder stabben natuurlijk ook he. :p
 

DeletedUser71723

Guest

Rene je begint me echt te vervelen met u backstabverhaaltje. Je wilt er alles aan doen om onze stam een slechte naam te geven. Laat ik effe verduidelijken voor de mensen hier onder ons.

9076a5b28b0c7a4929a88a701d9cd7cc.png


Ik weet niet hoe de ervaren spelers hier mee omgaan tegenwoordig. Maar ikzelf vind het niet kunnen dat voormalig lid van Aux D. aan een lid van een andere stam waaraan we fronten het voorstel doet om te fuseren (en dit met nul overleg met stam). Ik zie dit als backstabben opzich, maar goed we gaven Athan nog een kans, erachter speelde hij informatie door die stamgeheim was. We hebben hem hierover aangesproken dat we dit niet kunnen vonden. Hij ging 3 weken op vakantie en besloot dat hij niet meer wou verder spelen (ook omdat hij na een week al 0 groei meer had).

En over dat van rang 1 te willen behouden. Wij spelen het enkel maar slim, op deze wereld met limited haul is het zeer groot voordeel om te fuseren. Dus waarom zou je ons commentaar geven? We spelen het gewoon op de meest efficienste manier. Als jij dat als slecht spelen ziet is dat jouw ding. Maar je moet ons niet zwart zitten maken vanwege onze tacktieken. En je moet ook niet afkomen dat we enkel de hoogste spelers uitnodigen en enkel fuseren. We hebben ondertussen al 4 stammen en redelijk wat solo spelers uitgeschakeld.
 

DeletedUser76269

Guest
Ik weet niet hoe de ervaren spelers hier mee omgaan tegenwoordig. Maar ikzelf vind het niet kunnen dat voormalig lid van Aux D. aan een lid van een andere stam waaraan we fronten het voorstel doet om te fuseren (en dit met nul overleg met stam). Ik zie dit als backstabben opzich, maar goed we gaven Athan nog een kans, erachter speelde hij informatie door die stamgeheim was. We hebben hem hierover aangesproken dat we dit niet kunnen vonden. Hij ging 3 weken op vakantie en besloot dat hij niet meer wou verder spelen (ook omdat hij na een week al 0 groei meer had).

mhua backstabben zou ik het niet meteen noemen. Al is het wel een merkwaardige actie die ik als stam zijnde ook niet goed zou keuren.

En over dat van rang 1 te willen behouden. Wij spelen het enkel maar slim, op deze wereld met limited haul is het zeer groot voordeel om te fuseren. Dus waarom zou je ons commentaar geven? We spelen het gewoon op de meest efficienste manier. Als jij dat als slecht spelen ziet is dat jouw ding.

Iedereen zijn ding. Het is op deze wereld misschien wel als tacktiek te zien inderdaad. Meestal met interns willen ze zeggen dat je geen skills hebt terwijl iedereen wel is internt om welke reden dan ook xd.

Maar je moet ons niet zwart zitten maken vanwege onze tacktieken. En je moet ook niet afkomen dat we enkel de hoogste spelers uitnodigen en enkel fuseren. We hebben ondertussen al 4 stammen en redelijk wat solo spelers uitgeschakeld.

Dit vind ik dan wel weer jammer aan je post. Nogmaals met een pp voorsprong en dus ook een groter leger moet je NOG niet trots zijn op dit resultaat imo. Jullie doen je ding maar het is zeker nog niet speciaal. Wel succes verder :).
 

DeletedUser76269

Guest
Als je zo vroeg fuseren slim vindt heb je het verstand van een pindanoot.

Maar wss worden jullie het typische stammetje wat constant fuseert en rekruteert om nr 1 te blijven.

haha. Kan je ook nog is normaal reageren of niet? Je weet de formule van het farmen neem ik aan? zo "dom" is het niet te fuseren hoor. Of het het leuker maakt is wat anders maar het valt niet dom te noemen.
 

DeletedUser73657

Guest
Jullie zijn gewoon te noob om uberhaübt in te zien dat het een slecht idee is. Maar zo een noob stam zal de fusies wel weer goed maken met rekruuts ;)
 

DeletedUser76269

Guest
Jullie zijn gewoon te noob om uberhaübt in te zien dat het een slecht idee is. Maar zo een noob stam zal de fusies wel weer goed maken met rekruuts ;)

Volgens mij is het een mening die je hebt en niet dat je noob bent als je iets anders denkt. MAar je hebt gelijk.. Interne is echt een slecht idee... Een extra dorp, actiever account en je kan ook nog is meer farmen.. Ik snap ook niet hoe mensen die slim vinden -.-
 

DeletedUser73162

Guest
Volgens mij is het een mening die je hebt en niet dat je noob bent als je iets anders denkt. MAar je hebt gelijk.. Interne is echt een slecht idee... Een extra dorp, actiever account en je kan ook nog is meer farmen.. Ik snap ook niet hoe mensen die slim vinden -.-

Ja ik gebruik mijn edels ook liever om stamgenoten te edelen!!!
 

DeletedUser76269

Guest
Ja ik gebruik mijn edels ook liever om stamgenoten te edelen!!!

Kijk dat is een principe zaak. Dat maakt mensen die het wel doen niet meteen dom ;). Ik raad het verder ook niet aan om te doen of iets hoor. Maar vind het BS dat mensen die het er niet mee eens zijn meteen beginnen te roepen dat die mensen die het doen "dom" zijn. Je bent in mijn ogen alleen dom als je andere mensen dom noemt.

Dus snap ik zijn punt over dat interne tactisch is? Ja.
Zou ik het zelf zo aangepakt hebben? Nee.
Vind ik jullie reacties triest? Hell yea..
 

DeletedUser73657

Guest
Dus als iemand de mening heeft om met speer aan te vallen is die niet noob maar heeft hij een andere mening?
 
Bovenaan