Grappige PM's

DeletedUser79644

Guest
en je zit de stam weeral zwart te maken van backstabben, terwijl we dat nooit gedaan hebben. Dus hou er aub mee op.

Ik denk dat jij moeite hebt met sommige termen te begrijpen. Jullie hebben als stam een lid volledig tegen de muur gezet. Of hij gaf dat 100% eerlijk verdiende geëdelde dorp weer af aan de originele eigenaar en mocht dan in de stam blijven, of hij gaf het niet af en werd onmiddellijk gekickt (en wees maar zeker dat jullie dan wél een massa konden organiseren op hem). Athan koos dan voor het eerste, iedereen zou dat doen want die tweede optie is gewoon pure suicide. Maar still, het is backstabben. Het is dan nog eens een serieuze slag in zijn gezicht want in plaats van dat zijn stam hem hielp in moeilijke tijden, moet hij dat dorp terug afgeven én krijgt die persoon in kwestie nog een invite in de stam. Hij is gewoon volledig belachelijk gemaakt. No shit dat hij stopt met spelen, zou jij nog zin hebben als je eigen stam je zo uitlacht in je gezicht?
 
Reactiescore
1.367
Ik denk dat jij moeite hebt met sommige termen te begrijpen. Jullie hebben als stam een lid volledig tegen de muur gezet. Of hij gaf dat 100% eerlijk verdiende geëdelde dorp weer af aan de originele eigenaar en mocht dan in de stam blijven, of hij gaf het niet af en werd onmiddellijk gekickt (en wees maar zeker dat jullie dan wél een massa konden organiseren op hem). Athan koos dan voor het eerste, iedereen zou dat doen want die tweede optie is gewoon pure suicide. Maar still, het is backstabben. Het is dan nog eens een serieuze slag in zijn gezicht want in plaats van dat zijn stam hem hielp in moeilijke tijden, moet hij dat dorp terug afgeven én krijgt die persoon in kwestie nog een invite in de stam. Hij is gewoon volledig belachelijk gemaakt. No shit dat hij stopt met spelen, zou jij nog zin hebben als je eigen stam je zo uitlacht in je gezicht?


Doorspelen en dan terug stabben, enige oplossing
 

DeletedUser79644

Guest
Doorspelen en dan terug stabben, enige oplossing

Akkoord, alleen stond hij net op het punt om 2 weken naar Cuba te vertrekken en ik begrijp hem ook wel dat hij dan liever stopt dan als dorpenuitbouwer te spelen in de tussentijd. Ik zou ook niet meer inloggen als ik op vakantie was, ook al was het maar 5 minuten daily om de HQ en kazerne/stal 24/7 te laten draaien, om dan daarna weer thuis te komen en je dorp toch weer te moeten afstaan aan een stamgenoot. Als ze het één keer durven doen, dan kan het nog een tweede of derde keer gebeuren ook. Ze hebben gewoon geen schaamte daar. Hij is nog de slimste van de hoop, hij heeft maar een dag of 25 verkwist sinds de wereld begonnen is. De rest gaat waarschijnlijk enkele maanden spelen om dan exact hetzelfde voor te hebben als hem, alleen zijn zij wel een paar tientallen/honderdtallen euro's armer dan Athan :p.
 
Reactiescore
1.454
We zullen zien wie er overleeft van onze 2 stammen.

Wat dacht je van geen van beide...
Daarnaast, wat een trieste bedoeling deze wereld. Zo vroeg in de wereld al fuseren is ontiechelijk noob. Echt bijzonder dom gewoon. En er wordt dus blijkbaar ook al gestabt. En ik dacht dat het niveau wel zo’n beetje het dieptepunt had bereikt...
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367

DeletedUser79332

Guest
Hier lezen en gauw zeggen dat het de co was.

Mocht dit echt de co zijn geweest zou ik hem op staande voet ontslaan, zonder hem een oprotpremie te geven.
 
Reactiescore
1.367
Hier lezen en gauw zeggen dat het de co was.

Mocht dit echt de co zijn geweest zou ik hem op staande voet ontslaan, zonder hem een oprotpremie te geven.

Wow, waarom stuurt jou vervelende co dit nu weer?
 

DeletedUser79644

Guest
Om ff terug te komen Athan wou zijn dorpen aan iemand geven die daar niks te zoeken heeft.. Iemand die niet de rechtmatige eigenaar van de dorpen is...
+ Meneer Athan ging stoppen dus hem tegen de muur gezet? Als je stopt hoef je ook niet in de stam te blijven lijkt me..

Iedereen die jullie internen, stopt toevallig nét met spelen. Je kan dat excuus 1x gebruiken maar verzin voor die overige 4 interns dan wel ff een ander verhaal.
 
Reactiescore
239
Kata's bij Aux D

giphy.gif
 
Bovenaan