Grappige IGMs

DeletedUser

Guest
Alsjof jij het grappig zou vinden als ze de naam van je pre-made gaan faken om wat aandacht op het AF te krijgen... ;)



En jij bemoeit je terwijl je de naam jojor gebruikt? :eek:

Ja, volgens mij ben ik best wel bekend hoor :$
 

DeletedUser

Guest
Ulquiorra. vandaag om 18:20 uur
Ulquiorra. vandaag om 17:16 uur
Beste,

U spreekt hier met een pro die zich reeds op tal van werelden bewezen heeft. Wij staan elke wereld opnieuw de nummer 1 ODA en in onze stam vind je enkel en alleen topspelers.

Het zou beter zijn dat u dus opnieuw begint zodat we beide een aantal voordelen hebben.

U voordelen:
-U krijgt een makkelijkere omgeving.
-U zult een goeie stam vinden (aangezien onze stam hier al overheerst heb je geen kans.)
-U zult hulp krijgen bij het groeien.

Hoe begin je opnieuw?
Instellingen->opnieuw beginnen-> wachtwoord bevestigen.

Ik wens u nog een goeie nieuwe start!
________________
Code:
Melvin | Ulquiorra.

jelle1o vandaag om 18:28 uur
Ik prijs je creativiteit!

Goedenavond,

Ik ben zelf ook stamleider in W18 ben daar pas 4 dagen begonnen en ben zelf ooit stamleider van top 10 stam geweest in w 15 en zelf maak ik ook altijd van die grote uitnodigingsteksten. Maar ik heb er zelf nog nooit een gekregen van een ander die ook zo goed was en nu dus wel!

Ik neem graag je aanbod aan, misschien kan ik nog wat van je leren en jij wel van mij.

Met vriendelijke groeten,
[player]Jelle1o[/player].


Ulquiorra. vandaag om 18:47 uur
oke voordat je een invite krijgt.

moet je opnieuw beginnen, omdat we nu te dicht op elkaar liggen. ik heb contact opgenomen met men stam en ze hebben gestemd dat je toe mag treden!

dus ff opnieuw beginnen, dan kan ik je meteen je invite geven van de komende nr 1 stam van w19 :)
________________
Code:
Melvin | Ulquiorra.

jelle1o vandaag om 19:52 uur
Als ik op nu opnieuw begint dan moet ik 5 dagen wachten en dat heb ik er niet voor over, excuseert u me.

Met vriendelijke groeten,
[player]Jelle1o[/player].


Ulquiorra. vandaag om 19:53 uur
Nee, je kan nu ook opnieuw beginnen. Als je daarna weer opneiuw begint moet je wel wachten.

jelle1o vandaag om 19:56 uur
Oke, in dat geval neem ik mijn woorden terug.
Ik ben opnieuw begonnen en ik zit in C44, een goede ligging dus.

jelle1o vandaag om 20:03 uur
Krijg ik nu al een uitnodiging of moet ik wachten tot ik gegroeid ben zodat ik het gemiddelde niet naar beneden haal?
vervolg
 

DeletedUser

Guest
Jammer genoeg niet :rolleyes::p Het was niet eens de bedoeling dat we dat deden maar hij begreep het verkeerd en dacht dat het een invite mail was xD
 

DeletedUser

Guest
.powned vandaag om 20:08 uur
beste, [player][/player]

hierbij nodig ik u uit voor de stam [ally]chrome[/ally]

ik wil u uitnodigen voor deze stam omdat ik redelijk veel ervaring heb om top stammen op te richten.

Waarom nu al in een stam?
ik wil u nu al uitnodigen voor deze stam omdat deze stam zeer actief en ervaren zal gaan worden maar de hoofdzaak zal zijn om een band met elkaar op te bouwen.

de plannen voor de stam:

wat gaan we doen?

In het begin van deze stam zullen we rond de 40 leden in de stam te krijgen door actief tijd op het forum te testen en steeds troepen checks te doen en uiteraard naar de punten te kijken zullen er leden afvallen.
Ook zullen we eerst op 1 continent richten en zo later uit breiden op meerdere continenten.

waar letten we op?

Als wij leden uitnodigen kijken we naar cluster van de stam om zo nog genoeg edel ruimte over te laten voor later.
Wij letten ook op de groei van de spelers ookal zijn ze nog actief want de leiding vind dat jij altijd wel iets kan bouwen binnen de 2 dagen zoals de muur upgraden.
Dit zijn de hoofd dingen verder hebben we nog kleinen dingetjes maar die zullen in de regels van de stam staan die u uiterraad als u het wil kan op sturen naar u.

heeft u vragen over bepaalde onderwerpen?
vraag het gerust.

de uitnodiging blijft maximum 4 dagen staan.

mvg,
melvin ([player]bondil[/player])
oprichter van de stam ([ally]chrome[/ally])

Darnell. vandaag om 20:10 uur
Wat is het practisch nut van deze uitnodiging aannemen tov een gelijkwaardige stam?

Mvg,

.powned vandaag om 20:12 uur
nee hoor deze stam zit vol ervaren spelers uit W17 en andere werelden

Darnell. vandaag om 20:14 uur
Dat is niet mijn vraag:

Author zei:
Wat is het practisch nut van deze uitnodiging aannemen tov een gelijkwaardige stam?

Mvg

.powned vandaag om 20:15 uur
wat bedoel je dan met tov?

Darnell. vandaag om 20:16 uur
ten opzichte van

.powned vandaag om 20:18 uur
kijk deze stam weet wat hij doet
de meeste stammen letten niet op farm ruimten enz.
maar juist deze wel
maar als je echt antwoord op je vraag wil hebben stel het dan iets preciezer

Darnell. vandaag om 20:19 uur
Wat is het practisch nut van deze uitnodiging aannemen tov een gelijkwaardige stam?

Mvg,

.powned vandaag om 20:26 uur
lees mijn eerste bericht dan...

:eek:
 

DeletedUser50527

Guest
Haha vond deze wel waardig om hier neer te zetten Haha

Vija vandaag om 20:28 uur
geen zin om in de stam te komen?

grtz

SO AGRESSIVE vandaag om 20:28 uur
precies

Vija vandaag om 20:29 uur
ok, kom er dan in!!!

SO AGRESSIVE vandaag om 20:31 uur
Hmmm....

Of je bent een belg
Of je bent nog heel jong
Of je kunt niet zo goed lezen
Of blond..

:D

Vija vandaag om 20:31 uur
ik ben een belg en ben 12...
kom je erin of niet?

Vija vandaag om 20:34 uur
???

SO AGRESSIVE vandaag om 20:35 uur
Ben je ook blond?

Vija vandaag om 20:36 uur
nope, kom je? alsjeblieft...wij zijn toch een sterke stam? nietwaar?

SO AGRESSIVE vandaag om 20:36 uur
Ja heel sterk, vooral doorgaan zo! En wie weet zit ik over een paar jaar in je stam! :D

Succes nog!
 

DeletedUser

Guest
deze discussie is zinloos, beetje raar om zo te beoordelen alleen door ras, of pm's of hoe iemand praat.

iedereen is anders, dus bespreek dit lekker via pm, dit is onnodige spam.
 
Bovenaan