Grappige IGMs

DeletedUser

Guest
fireboy155 vandaag 13:01
gewoon

Koning Wess I vandaag 12:58
en waarom dan wel?

fireboy155 vandaag 12:58:
dan zal je het zelf moeten weten, ik zal je gelijk aanvallen.
en dan nog iets, die stam zou ik maar uitgaan.

Koning Wess I vandaag 12:57
ja daaag wat denk jij dan

fireboy155 vandaag 12:55:
begin maar opnieuw, ik ben erg ervaren: ik speel op de speeds heb 9 overwinningen en heb al 3 bekers.
kost je tijd
ik zal je wel gelijk na de bescherming moeten aanvallen.



hij wil gewoon dat ik uit een goeie stam ga ;)
 

DeletedUser

Guest
en jij noemt je Groot Khan:eek:, dat is pas een noobnaam:p

Ahhh persoonlijk maken we het gast je bent gewoon niet grappig, op de man af spelen is dan idd erg gemakkelijk maar...
Maar verwacht ook niet van dat je er de betekenis van mijn naam weet want daarvoor moet je goed doorgeleerd hebben :rolleyes::D
Maar eeh succes met pre mades pesten als je het zo ervaard prima.
Maar val mij er alleen voortaan niet mee lastig want zeg nogmaals gast je bent gewoon niet grappig ;)
 

DeletedUser

Guest
roetsjbaan vandaag om 18:31 uur
Hier is een vriendelijk verzoek om opnieuw te starten.
In mijn directe omgeving (lees continent) zal jullie account het niet redden. hoe ik dat weet ?

jullie kennen mij van een andere wereld onder een andere naam.. ;)

Ik wil graag goed starten en ik denk jullie ook.
Indien jullie dus nu herstarten kunnen jullie tips ontvangen van mij, over hoe snel te groeien en hoe je directe omgeving te domineren.
Indien jullie hier niet op in gaat zal het account Las Alas De La Muerte een farm worden van mij.
Jullie zullen dan geen spelplezier beleven en een structureel grondstoffen tekort hebben.

De keus is aan u.

gr

roetsj

Las Alas De La Muerte. vandaag om 18:32 uur
Leuk dit =)

Weetje wat het leuke is ik weet zowieso dat ik meer ervaring heb dan jouw:$

Ow help!:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ulquiorra. vandaag om 18:20 uur
Ulquiorra. vandaag om 17:16 uur
Beste,

U spreekt hier met een pro die zich reeds op tal van werelden bewezen heeft. Wij staan elke wereld opnieuw de nummer 1 ODA en in onze stam vind je enkel en alleen topspelers.

Het zou beter zijn dat u dus opnieuw begint zodat we beide een aantal voordelen hebben.

U voordelen:
-U krijgt een makkelijkere omgeving.
-U zult een goeie stam vinden (aangezien onze stam hier al overheerst heb je geen kans.)
-U zult hulp krijgen bij het groeien.

Hoe begin je opnieuw?
Instellingen->opnieuw beginnen-> wachtwoord bevestigen.

Ik wens u nog een goeie nieuwe start!
________________
Code:
Melvin | Ulquiorra.

jelle1o vandaag om 18:28 uur
Ik prijs je creativiteit!

Goedenavond,

Ik ben zelf ook stamleider in W18 ben daar pas 4 dagen begonnen en ben zelf ooit stamleider van top 10 stam geweest in w 15 en zelf maak ik ook altijd van die grote uitnodigingsteksten. Maar ik heb er zelf nog nooit een gekregen van een ander die ook zo goed was en nu dus wel!

Ik neem graag je aanbod aan, misschien kan ik nog wat van je leren en jij wel van mij.

Met vriendelijke groeten,
[player]Jelle1o[/player].

Lol die gast denkt dat het een uitnodiging is LOL
 

DeletedUser47656

Guest
Deze vond ik toch ook wel grappig:D
Hij zegt het uit liefde.. xD


Bici Da Strada vandaag om 17:27 uur
je kan maar beter weg gaan, kijk naar mij, en mijn stam. Wij zijn ervaren en je hoort hier niet thuis. Je kan opnieuw beginnen want de wereld is nog jong.

Ik zeg dit alleen maar uit liefde om je geen tijdverspilling te bezorgen.

"Instellingen" --> "Opnieuw beginnen" --> "Wachtwoord in typen" en je begint weer op een hele andere plek in de wereld met betere kansen.

Groetjes.
5 spelers die 24/7 dit spelletje spelen :)
 

DeletedUser

Guest
Deze vond ik toch ook wel grappig:D
Hij zegt het uit liefde.. xD


Bici Da Strada vandaag om 17:27 uur
je kan maar beter weg gaan, kijk naar mij, en mijn stam. Wij zijn ervaren en je hoort hier niet thuis. Je kan opnieuw beginnen want de wereld is nog jong.

Ik zeg dit alleen maar uit liefde om je geen tijdverspilling te bezorgen.

"Instellingen" --> "Opnieuw beginnen" --> "Wachtwoord in typen" en je begint weer op een hele andere plek in de wereld met betere kansen.

Groetjes.
5 spelers die 24/7 dit spelletje spelen :)

Allé jong,
Dat aanbod kan je toch niet afslaan :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ahhh persoonlijk maken we het gast je bent gewoon niet grappig, op de man af spelen is dan idd erg gemakkelijk maar...
Maar verwacht ook niet van dat je er de betekenis van mijn naam weet want daarvoor moet je goed doorgeleerd hebben :rolleyes::D
Maar eeh succes met pre mades pesten als je het zo ervaard prima.
Maar val mij er alleen voortaan niet mee lastig want zeg nogmaals gast je bent gewoon niet grappig ;)

Dat jij je groot heerser noemt moet je zelf weten, maar noem je dan Kagan, en neem dan geen half nederlands/half mongoolse naam....:p

ps. Hup Royal!
 

DeletedUser

Guest
ik vind het wel grappig, maar ja zo'n reactie van jou (die lid is van die stam) is dan weer logisch ...

Alsjof jij het grappig zou vinden als ze de naam van je pre-made gaan faken om wat aandacht op het AF te krijgen... ;)

Dat jij je groot heerser noemt moet je zelf weten, maar noem je dan Kagan, en neem dan geen half nederlands/half mongoolse naam....:p

ps. Hup Royal!

En jij bemoeit je terwijl je de naam jojor gebruikt? :eek:
 

DeletedUser31869

Guest
Alsjof jij het grappig zou vinden als ze de naam van je pre-made gaan faken om wat aandacht op het AF te krijgen... ;)

ach ja dat krijg je als je zoveel reclame maakt voor je premade, het zou mij niet veel uitmaken, als hij zen lol der aan heeft ...
 
Bovenaan