Grappige IGMs

DeletedUser18438

Guest
The Iditarod Trail vandaag om 12:36 uur
Beste buur,

Jammer maar helaas ligt in in mijn gebied, nu zal je denken waarom zijn gebied ?
Wel dat is simpel, mijn naam is Pollenus en ik ben een van de toppers op de
Nederlandse server maar ik heb ook al op de buitenlandse servers prestaties
Neergezet. Ik heb meerdere malen in de top 3 van een wereld gestaan.
Daarom zou ik het fijn vinden moest je opnieuw beginnen dit doe je zo ;

Instellingen => Opnieuw beginnen en dan wachtwoord ingeven.

Waarom zou je dat doen ? Simpel ik help je met het spel, als je vragen hebt mag je altijd
Langskomen of als je er eens niet bent wil ik een vakantievervanging doen voor jou en
Bovendien krijg je ook nog eens 10 Premium Punten.

Bedankt

PS : Als u me niet gelooft heb ik statestieken die aangeven dat ik echt pro ben.

lol :p
 

DeletedUser

Guest
als je zo'n mededeling krijgt van een 'buur', dan moet ie toch wel n00b zijn?
Echte pro spelers vechten voor elk dorp!


.Carebear vandaag om 11:49 uur
Hallo,


Bij deze wil ik je op het hart drukken dat je een zeer slechte ligging hebt verworven op deze wereld. Je ligt namelijk omsingeld door veel anderen waaronder mij, ik heb op velen werelden top-20 gestaan en ben dat hier weer van plan. Ik wil jou, gezien het feit je mijn buurman bent, op het hard drukken op nieuw te starten. Anders ben ik helaas verplicht jou na de beginnersbescherming als farm te nemen..

Daarom geef ik je als tip:
Begin overnieuw, dan lig je weer op het randje en dan ben ik van je af.


Groeten,
 

DeletedUser9311

Guest
das echt zo zielig die 'dreig pm's '

ke der ook een had : Count Deagon. vandaag om 12:45 uur
Beste,

Bij deze wil ik je op het hart drukken dat je een zeer slechte ligging hebt verworven op deze wereld. Je ligt namelijk omsingeld door veel anderen waaronder mij en veel van mijn ervaren bondgenoten, ik heb op velen werelden top-20 gestaan en ben dat hier weer van plan. Ik wil jou, gezien het feit je mijn buurman bent, op het hard drukken op nieuw te starten. Anders ben ik helaas verplicht jou na de beginnersbescherming als farm te nemen..
Als je wel besluit opnieuw te starten zal ik je kunnen helpen met grondstoffen en tips en dergelijke.

Daarom geef ik je als tip:
Begin overnieuw, dan lig je weer op het randje en kan ik uw ook hulp bieden om daar groot te worden.

Met Vriendelijke Groet.
Count Deagon.


no army ftw had hier beter nooit mee begonnen :p
 

DeletedUser

Guest
das echt zo zielig die 'dreig pm's '

ke der ook een had : Count Deagon. vandaag om 12:45 uur
Beste,

Bij deze wil ik je op het hart drukken dat je een zeer slechte ligging hebt verworven op deze wereld. Je ligt namelijk omsingeld door veel anderen waaronder mij en veel van mijn ervaren bondgenoten, ik heb op velen werelden top-20 gestaan en ben dat hier weer van plan. Ik wil jou, gezien het feit je mijn buurman bent, op het hard drukken op nieuw te starten. Anders ben ik helaas verplicht jou na de beginnersbescherming als farm te nemen..
Als je wel besluit opnieuw te starten zal ik je kunnen helpen met grondstoffen en tips en dergelijke.

Daarom geef ik je als tip:
Begin overnieuw, dan lig je weer op het randje en kan ik uw ook hulp bieden om daar groot te worden.

Met Vriendelijke Groet.
Count Deagon.


no army ftw had hier beter nooit mee begonnen :p

is hij no arùy ftw?
 

DeletedUser

Guest
das echt zo zielig die 'dreig pm's '

ke der ook een had : Count Deagon. vandaag om 12:45 uur
Beste,

Bij deze wil ik je op het hart drukken dat je een zeer slechte ligging hebt verworven op deze wereld. Je ligt namelijk omsingeld door veel anderen waaronder mij en veel van mijn ervaren bondgenoten, ik heb op velen werelden top-20 gestaan en ben dat hier weer van plan. Ik wil jou, gezien het feit je mijn buurman bent, op het hard drukken op nieuw te starten. Anders ben ik helaas verplicht jou na de beginnersbescherming als farm te nemen..
Als je wel besluit opnieuw te starten zal ik je kunnen helpen met grondstoffen en tips en dergelijke.

Daarom geef ik je als tip:
Begin overnieuw, dan lig je weer op het randje en kan ik uw ook hulp bieden om daar groot te worden.

Met Vriendelijke Groet.
Count Deagon.


no army ftw had hier beter nooit mee begonnen :p

Ik heb hem wel half van .Carebear hierboven gestolen hoor, niet van no army ftw ;)
 

DeletedUser

Guest
the clown12 vandaag om 15:11 uur
beste [player]king 13ear[/player],

wij denken dat u een meerwaarde bent voor [ally]/mind.[/ally]

als recruiter van [ally]/mind.[/ally] kan ik u vertellen dat we op dit moment nog leden zoeken. Dit zijn natuurlijk niet zomaar leden, maar leden waarvan wij denken dat ze bij onze stam passen.
Graag willen wij een elite stam
(natuurlijk eerst massa) opbouwen bestaande uit spelers met veel ervaring en een passie voor tribalwars.

[ally]/mind.[/ally] heeft als hoofddoel om met een kleine groep elite spelers deze wereld te gaan domineren.
in [ally]/mind.[/ally] verwachten we van iedereen een inzet van 100%.
Wij waarderen dat mensen actief zijn op het forum!
We zijn een stam voor iets en hier hechten we veel belang aan.
Onze stamgenoten komen op de eerste plaats, een verlies van je stamgenoot is een verlies voor iedereen.

zoals eerder vermeld spreek ik u aan omdat we als leiding van [ally]/mind.[/ally] ervan overtuigd zijn dat u een goede bijdrage aan onze stam kunt leveren.

graag zou ik willen weten of u interesse heeft,
zo ja, zou ik graag wat meer weten over uw ervaringen.
Een korte introductie over uzelf met ervaringen stellen wij dan ook zeer op prijs.

Met vriendelijke groeten,

[player]the clown12[/player]

king 13ear vandaag om 15:13 uur
nee


:d
 
Bovenaan