Grappige IGM's

DeletedUser76263

Guest
Grappig of vaag, u choose.

gratiswater 25.08.15 02:51
Speciale dag?

pruimpje. 25.08.15 10:41
Want?

pruimpje. 25.08.15 20:48
voor mij is het een speciale dag dat klopt . maar heeft niks met tw te maken een klein stukje alleen jammer dat ik dat niet mag meemaken omdat je me dorpje over gaat nemen dus dan is het niet speciaal he. maar ga daar niet op in want dan ga je daar lol mee hebben en dat zou ik niet willen is een beetje persoonlijk voor mij.

pruimpje. 26.08.15 00:01
maar je mag gerust weten . die dag is me moeders sterfdag daar tel ik voor af . op de wereld waar ik toen speelde onder een ander acount die leefde met me mee. maar ik verwacht van jou niks hoor. dus als je wil edelen gewoon doen.
 

DeletedUser76100

Guest
I7W5vMZ.png

WUCAKKe.png


Hahaha. :rolleyes:
 

DeletedUser76206

Guest

Waarom niet heel w44 aanduiden als slachtoffers??
Wat geeft je het recht te zeggen dat niemand BB dorpen mag edelen, het oogt niet professioneel maar en dan??
Dit is al de beste post die ik al gelezen heb, haha.

Synester, kan je die pm eens doorsturen?
 

DeletedUser76100

Guest
Waarom niet heel w44 aanduiden als slachtoffers??
Wat geeft je het recht te zeggen dat niemand BB dorpen mag edelen, het oogt niet professioneel maar en dan??
Dit is al de beste post die ik al gelezen heb, haha.

Synester, kan je die pm eens doorsturen?

Stond op ons stam forum, kon 'm niet direct kopieren en plakken i.v.m teveel tekens.
Vincitoree in game toch? If so, dan vraag ik wel ff of je die doorkrijgt gestuurd.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Mijn mb doet wat hij wil ;) Hebben jullie al ondervonden :D
 

DeletedUser52001

Guest
Hmm, met die accountnamen zou je toch ergens al een waarschuwend voorgevoel moeten krijgen? Of ligt dat aan mij :O
 

Deleted User - 2242732

Guest
Als je moraalbreker mij zou ownen, dan zou jij beter moeten wezen.
Kom je me 1v1 dan? Volgens mij kan je servers huren van TW.

Let me know.

Als ik jouw prestatie hier zie ga ik mij niet verlagen ;)

Hmm, met die accountnamen zou je toch ergens al een waarschuwend voorgevoel moeten krijgen? Of ligt dat aan mij :O

Beste mb die je maar kan hebben, je moet niks van targets geven, hij doet het allemaal zelf :D
zelfs stamnaam + z'n eigen accountnaam verandert voor me
 
Bovenaan