Grappige IGM's

DeletedUser73098

Guest
Je hebt trouwens nergens heb een stabber genoemd in je berichen. Hij voelt zich te snel aangesproken :zwaard:
 

Deleted User - 2242732

Guest
alle stabbers bijna in 1 stam, nog makkelijk, hoeven we maar 1 stam te focussen en wereld is clean :D
 

DeletedUser

Guest
Wat een generalisatie.. Hoeveel 'stabbers' zijn het nou eigenlijk? 2?
 

Deleted User - 2242732

Guest
Wat een generalisatie.. Hoeveel 'stabbers' zijn het nou eigenlijk? 2?

gaat niet om de spelers als je het nog steeds niet vat (al 20x aangegeven).
Een stam ermee oprichten is zelfde als instemmen met hun acties.
 

DeletedUser76153

Guest
Voor alle duidelijkheid, het wwas intern bekent in Truth dat ik niets moest weten van purple hazez, zat met hem in de stam, maar dat was van voor ik op het account kwam.
 

DeletedUser6395

Guest
Voor alle duidelijkheid, het wwas intern bekent in Truth dat ik niets moest weten van purple hazez, zat met hem in de stam, maar dat was van voor ik op het account kwam.

En toch zeg je dat pas nu dat hij uit Truth is ;)

Timing is everything of course :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
gaat niet om de spelers als je het nog steeds niet vat (al 20x aangegeven).
Een stam ermee oprichten is zelfde als instemmen met hun acties.

Je mag best een beetje normaal reageren met je 'als je het nog steeds niet vat'.
Overigens zijn 'alle' stabbers, als in de zin van 'het zijn er ontzettend veel' maar 2.

En jij maakt je volgens mij drukker om dit punt dan de spelers zelf.
Spelers maken fouten, worden vergeven (ja, zo redelijk zijn sommige mensen wel:confused:), en om dan nog eens te vertellen dat wij dan met hun acties akkoord gaan is al helemaal kort door de bocht maar dit terzijde.

E: Back on topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
Je mag best een beetje normaal reageren met je 'als je het nog steeds niet vat'.
Overigens zijn 'alle' stabbers, als in de zin van 'het zijn er ontzettend veel' maar 2.

En jij maakt je volgens mij drukker om dit punt dan de spelers zelf.
Spelers maken fouten, worden vergeven (ja, zo redelijk zijn sommige mensen wel:confused:), en om dan nog eens te vertellen dat wij dan met hun acties akkoord gaan is al helemaal kort door de bocht maar dit terzijde.

E: Back on topic.

Held, je geeft gewoon zelf toe dat er 2 stabbers in je nieuwe stam zitten. :D
 

DeletedUser

Guest
Hoezo zou ik het ontkennen? Ze staan hier zo bekend, verder weet ik het fijne er ook niet vanaf en maak me er ook niet zo druk om. Dat in tegenstelling tot de rest hier doen alsof de wereld vergaat omdat er misplaatste acties hebben plaatsgevonden.
 
Reactiescore
2.039
Zulke acties gebeuren ja, echter gaat hem om het negeren ergo de acceptatie van dezen. Dit is een kwestie van ethiek, wanneer jullie zulke leden opnemen binnen jullie gelederen, wat maakt jullie dan een haar beter dan hen? Mochten zij hier oprecht spijt van hebben en dit ook tonen aan de hand van, laten wij als voorbeeld nemen restitutie voor de slachtoffers (wat in beide gevallen niet het geval is geweest), dan is dit nog enigszins te overzien ja en kan ik mij in je punt vinden. Helaas is het zo dat deze stamleden van je, deze stabbers, bedriegers, verbrekers van verbonden, tot op de dag van vandaag geweigerd hebben om hun fouten toe te geven en zichzelf van geen kwaad bewust zijn. En zeg nou zelf, wat is er nou erger dan iemand die zijn 'vrienden verloochend' en zich van geen kwaad bewust is?
 

DeletedUser74055

Guest
Zulke acties gebeuren ja, echter gaat hem om het negeren ergo de acceptatie van dezen. Dit is een kwestie van ethiek, wanneer jullie zulke leden opnemen binnen jullie gelederen, wat maakt jullie dan een haar beter dan hen? Mochten zij hier oprecht spijt van hebben en dit ook tonen aan de hand van, laten wij als voorbeeld nemen restitutie voor de slachtoffers (wat in beide gevallen niet het geval is geweest), dan is dit nog enigszins te overzien ja en kan ik mij in je punt vinden. Helaas is het zo dat deze stamleden van je, deze stabbers, bedriegers, verbrekers van verbonden, tot op de dag van vandaag geweigerd hebben om hun fouten toe te geven en zichzelf van geen kwaad bewust zijn. En zeg nou zelf, wat is er nou erger dan iemand die zijn 'vrienden verloochend' en zich van geen kwaad bewust is?

+1
 

DeletedUser76153

Guest
En toch zeg je dat pas nu dat hij uit Truth is ;)

Timing is everything of course :rolleyes:

Zat jij uberhauupt wel in de skypechat?
Ik zeg je dat het intern bekend was, zeg dit nu omdat ik net die PM heb geplaatst, zou een beetje hypocriet zijn he?
 

DeletedUser6395

Guest
En toch moeten mensen op het AF dat nu net op dit moment ineens weten? :rolleyes:
 

DeletedUser6395

Guest
Hehe ik vind dat altijd zo verwarrend. Keeping it real over here ;)
 

DeletedUser75791

Guest
KIJK EN HIEROM IS JULLIE SKYPECHAT EN STAM DUS !!!

P.s. Ik ben dit zootje ongeregeld onlangs gejoind.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan