Grappige IGM's

DeletedUser6395

Guest
Je hoort mij je niet tegenspreken ;)
Het was een aardige puinzooi lol.
 

DeletedUser

Guest
Je mag best een beetje normaal reageren met je 'als je het nog steeds niet vat'.
Overigens zijn 'alle' stabbers, als in de zin van 'het zijn er ontzettend veel' maar 2.

En jij maakt je volgens mij drukker om dit punt dan de spelers zelf.
Spelers maken fouten, worden vergeven (ja, zo redelijk zijn sommige mensen wel:confused:), en om dan nog eens te vertellen dat wij dan met hun acties akkoord gaan is al helemaal kort door de bocht maar dit terzijde.

E: Back on topic.

2 te veel :eek:
 

DeletedUser11726

Guest
toen ik in het begin edel kilde van zijne maat toen hoorde je ze niet nu zij wat meer dorpen komen ze fel doen en je testen haha :p aghja zijn nog mensen dat iets anders te doen hebben dan tw of wel tw maar ergens anders haha (vroeger zalt gene waar geweest zijn was ik no- lifer op tw haha) tijde veranderen :p
 

DeletedUser76153

Guest
Ik zou er een eind aan maken moest iemand me dat verwijten... :(
 

DeletedUser75834

Guest
Clear erna, zou gediend hebben voor de eventuele snipe troepen te doden. Helaas, waren er iets te veel troepen bij de snipe :p
 

DeletedUser

Guest
Dus, je wilde z'n troepen neermaaien, indien die jou gesniped had? Ik vraag me af waarom je dan niet gewoon tussen de edels clears gooit? Nu mol je je eigen troepen, als je hem had geëdeld.
 
Bovenaan