Grappige IGM's

DeletedUser63804

Guest
Doen? :D


tw1999 vandaag om 22:03 uur
Beste ik zie dat u veel dorpen heeft, u kan der nooit helemaal op. Zou u misschien een fusie willen ? ik speel ook op w36 en classic en speeds vaak, op deze wereld eigenlijk niet, Ik ben jacob ben 14 15 jaar heb 4,5 jaar ervaring met tw, ik woon in friesland, Mijn hobby's Tw spelen, chillen met vrienden, Als u meer wil weten stel gerust vragen, als u een fusie wil dan betaal ik premium account, want ik krijg 1200 pp. perweek. Ik hoor het wel, Alvast Bedankt. Met vriendelijke groet Jacob
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik heb hem nu 2x gehad:D
 

DeletedUser63804

Guest
Vriendelijk blijven is de boodschap :)

UBUYICT 29.01.14 22:31
Daar heb je er weer een die het niet gaat redden

victoria92 29.01.14 22:32
Hoe bedoel je?

Mvg

Arnaud

UBUYICT 29.01.14 22:40
wat denk jij ?

jhij gaat het niet reddden mijn bg stam leden zullen jou clears op eten als jof het hotdogs zijn.

victoria92 29.01.14 22:41
Persoonlijk eet ik niet zo graag hot-dogs :/

Heeft je Bg stam geen pizza ?

Mvg

Arnaud
 
Reactiescore
253

DeletedUser63804

Guest
Normaal gezien zou ik volgens heb nu al van de kaart moeten geveegd zijn :p
 

DeletedUser

Guest
tribearhd 05.02.14 15:59
Wat voor een zielig en wak persoon ben jij? Ik had meer van je verwacht. Als je zo machtig bent.. waarom val je niet iemand aan van je klasse? Het antwoord is nu duidelijk, je bent niet anders dan een arme persoon, een nonlifer.

Zielig.. Ik heb er geen woorden. Stoer doen en aanvallen, zodra je zelf , een noob account van je wordt aangevallen(nadat je mij aanviel) meteen huilen en met een nog krachtigere aanval terugkomen mbv een sterkere account.

Maar ikzelf heb e geen woorden voor. Ik hoop dat je snel wordt afgemaakt en veel tijden met problemen toe. Hoop de allerslexhtae voor je.



Zoek leven, NOOB



JE"" is hier geweest, voor een blikje energie-drink
. heeft meer dingen gedaan dan het waard is.

Efflorescence 05.02.14 16:49
ok


lol.
 

DeletedUser63804

Guest
@ Efflorescence : check zijn dorpsnamen , die kerel is duidelijk de no-lifer , klein kindje ;)
 

DeletedUser

Guest
Trots op je profiel zetten dat je bijna 24 uur per dag actief bent, en dan andere nolifers noemen:confused::confused:
 

DeletedUser63804

Guest
Wel grappig die ketel , hij zegt bijvoorbeeld : ik ben nu om 5:09u wakker :p
 
Bovenaan