Grappige IGM's

DeletedUser66217

Guest
Andere werelden met elkaar vergelijken? Mag je ook gelijk de gehele situatie schetsen van begin tot eind wat betreft Hear Me Roar, Quest en de wereld. Misschien dat het dan ook maar iets te zeggen heeft. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik doe niks af verder van hun kwaliteiten. Ik weet daar ook de situatie niet. Toch kan ik hier om wel lachen:)
 

DeletedUser

Guest
De situatie daar is penibel voor hen :Embarrassment:

Maar dat is zeker niet raar gezien de hoeveelheid van aanvallen & omsingeling door vijanden. Met weinig stam deff is dat erg lastig.
 
Reactiescore
973
Ik doe niks af verder van hun kwaliteiten. Ik weet daar ook de situatie niet. Toch kan ik hier om wel lachen:)

Zie de relevantie ook niet bepaald met zeer makkelijk ingemaakte speler op w34 die eerst via pm een grote mond opzette en niks heeft bewezen vervolgens.

En om maar de situatie heel kort te schetsen, een adelslachter van net aan geen 1000 gedode edels en dat terwijl de classic volgens mij nog geen 5 maanden bezig is. En als je zo geïnteresseerd bent in de classic mag je gerust de rest van de details bij me komen opvragen.
 

DeletedUser

Guest
Zie de relevantie ook niet bepaald met zeer makkelijk ingemaakte speler op w34 die eerst via pm een grote mond opzette en niks heeft bewezen vervolgens.

En om maar de situatie heel kort te schetsen, een adelslachter van net aan geen 1000 gedode edels en dat terwijl de classic volgens mij nog geen 5 maanden bezig is. En als je zo geïnteresseerd bent in de classic mag je gerust de rest van de details bij me komen opvragen.

Kom es een keer op skype dan :)
 

DeletedUser

Guest
niets geen arrogantie, gewoon genoeg zelfkennis

Dit wordt met de minuut grappiger... Heb je van de ignore-list gehaald omdat je schijnbaar opnieuw de mensen aan het lachen brengt. En kijk eens aan... Klopt nog ook :D
 
Reactiescore
3.539
DestroyMe 15.11.13 00:29
Prima 24 uur vind ik ook goed, vind ik wel fair om je tijd te geven. Vind jezelf ook een toffe speler en vind het dan ook jammer dat het zo loopt.
DestroyMe 15.11.13 03:42
Eigenlijk zie ik geen reden meer tot wachten, je hebt tijd gehad en je ligt nu toch onder vuur doordat je de doelen binnen haalt.
Dus veel succes, ik wacht niet tot vanavond

Spreek je af om elkaar 24 uur niet aan te vallen stuurt die om 4 uur snachts ik ga niet wachten tot dan o_O
Nu ben ik dorpje kwijt geraakt deze morgen aan hem :mad:
 

DeletedUser

Guest
giraldoa 12.01.14 03:16
wil je dat eens gauw laten?

speeser 12.01.14 11:20
Mijn excuses. Maar jij bent het die richting mijn cluster komt en geclaimde dorpen verovert. Geen idee hoe jij daarover denkt maar dat laat ik niet zomaar gebeuren.

Raf

giraldoa 12.01.14 18:02
maak je dan maar op voor veritas aequitas want het zijn zijn dorpen die jij edeld!

speeser 13.01.14 09:54
Lol haha, laat 'm maar komen, ben benieuwd :) het zijn jouw dorpen, niet die van hem. Nooit goed met twstats om kunnen gaan blijkbaar..

Kon het niet laten :(
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
tw1999 14.01.14 13:45
Beste ik zie dat u veel dorpen heeft, u kan der nooit helemaal op. Zou u misschien een fusie willen ? ik speel ook op w36 en classic en speeds vaak, op deze wereld eigenlijk niet,

Ik ben jacob ben 14 15 jaar heb 4,5 jaar ervaring met tw, ik woon in friesland, Mijn hobby's Tw spelen, chillen met vrienden, Als u meer wil weten stel gerust vragen,


als u een fusie wil dan betaal ik premium account, want ik krijg 1200 pp. perweek. Ik hoor het wel, Alvast Bedankt.


Met vriendelijke groet Jacob

En dat met 65 punten + de ligging

Maar dan nog wat een retard
 
Bovenaan