Noem mij 1 account op het huidige tw.nl die het beter zou doen dan hun. *conquerking denkt 2 seconden na* BINGO. Niemand dus
sws Liquicity, daar spelen de echte bazen.
en Joker ook, w23 ruled!
Ik doe niks af verder van hun kwaliteiten. Ik weet daar ook de situatie niet. Toch kan ik hier om wel lachen
Zie de relevantie ook niet bepaald met zeer makkelijk ingemaakte speler op w34 die eerst via pm een grote mond opzette en niks heeft bewezen vervolgens.
En om maar de situatie heel kort te schetsen, een adelslachter van net aan geen 1000 gedode edels en dat terwijl de classic volgens mij nog geen 5 maanden bezig is. En als je zo geïnteresseerd bent in de classic mag je gerust de rest van de details bij me komen opvragen.
Lol, je moet het maar zeggen over je eigen acc
niets geen arrogantie, gewoon genoeg zelfkennis
DestroyMe 15.11.13 00:29
Prima 24 uur vind ik ook goed, vind ik wel fair om je tijd te geven. Vind jezelf ook een toffe speler en vind het dan ook jammer dat het zo loopt.
DestroyMe 15.11.13 03:42
Eigenlijk zie ik geen reden meer tot wachten, je hebt tijd gehad en je ligt nu toch onder vuur doordat je de doelen binnen haalt.
Dus veel succes, ik wacht niet tot vanavond
giraldoa 12.01.14 03:16
wil je dat eens gauw laten?
speeser 12.01.14 11:20
Mijn excuses. Maar jij bent het die richting mijn cluster komt en geclaimde dorpen verovert. Geen idee hoe jij daarover denkt maar dat laat ik niet zomaar gebeuren.
Raf
giraldoa 12.01.14 18:02
maak je dan maar op voor veritas aequitas want het zijn zijn dorpen die jij edeld!
speeser 13.01.14 09:54
Lol haha, laat 'm maar komen, ben benieuwd het zijn jouw dorpen, niet die van hem. Nooit goed met twstats om kunnen gaan blijkbaar..
tw1999 14.01.14 13:45
Beste ik zie dat u veel dorpen heeft, u kan der nooit helemaal op. Zou u misschien een fusie willen ? ik speel ook op w36 en classic en speeds vaak, op deze wereld eigenlijk niet,
Ik ben jacob ben 14 15 jaar heb 4,5 jaar ervaring met tw, ik woon in friesland, Mijn hobby's Tw spelen, chillen met vrienden, Als u meer wil weten stel gerust vragen,
als u een fusie wil dan betaal ik premium account, want ik krijg 1200 pp. perweek. Ik hoor het wel, Alvast Bedankt.
Met vriendelijke groet Jacob