Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
hmm, als ik nu niet een ban zou verwacht op het moment dat ik hiermee akkoord ga... xD

Koning Julius Caesar 26.09.13 15:17
Zou je mij niet willen aanvallen in ruil daarvoor geef ik je pm.punten

SmokingHerbLikeADerp. 26.09.13 18:57
ah?

Koning Julius Caesar 26.09.13 19:32
Premium punten

SmokingHerbLikeADerp. 26.09.13 19:37
je weet dat dit verboden is? :s

Koning Julius Caesar 26.09.13 19:44
Nee hoeso is die optie gekomen om pp te sturen

SmokingHerbLikeADerp. 26.09.13 20:02
§5) Verkopen van een account

Het is ongewenst dat accounts voor commerciële doeleinden gebruikt worden. Daarom is het verboden om spelaccounts, dorpen, grondstoffen of posities in de stam te koop te zetten, te verkopen of te kopen. Bovendien is het ruilen van grondstoffen tussen verschillende werelden verboden.
Voorbeelden:

Het is verboden grondstoffen via ebay.nl (of andere internetveilingen) te koop te stellen. Het is ook verboden het spelersrecht of een licentie op de eigen account te koop te stellen op ebay of andere internetveilingen.
Het is verboden grondstoffen tegen geld of premium punten aan te bieden.
De enige uitzondering hierop zijn functies die vanuit het spel zelf aangeboden worden.
Het is verboden persoonlijke bondgenootschappen aan te bieden in ruil voor premium punten.

Koning Julius Caesar 26.09.13 20:05
Ohh ok wist ik niet zo leer je elke dag weer iets
 

DeletedUser

Guest
nielsfeijen8 27.09.13 22:33
Heej speeser,
Ik heb een voorstel die de leider al heeft goedgekeurd,
Ik wil jullie stam joinen en dan kan ik jouw moraalbreker worden.
Als je dat een goed idee vindt, kun je dat dan doorgeven aan (naam vergeten, stuur hem zo door).

M.v.g.
[player]Nielsfeijen8[/player]

nielsfeijen8 27.09.13 22:43
[player]Emeraldaes[/player]

Waar blijven ze het toch halen... :p
 

DeletedUser

Guest
SmokingHerbLikeADerp. 13.10.13 10:59
beste,

zoals u ziet ligt u volledig door mijn dorpen omsingeld, en als u mijn ODA ranking ziet op W32 en W34 (onder dezelfde naam)
dan weet u dat ik niet vies ben van af en toe een dorpje te clearen.
Zodoende zal u ook wel vermoeden dat je overleving hier niet lang meer zal kunnen duren :s

Maar om te laten zien dat ik niet enkel aan mezelf denk, wil ik je een aanbod doen:

In ruil voor jouw dorpen op deze wereld (gratis) zal ik je alle hulp die je wilt aanbieden. Dit houdt in dat ik al de vragen die je over tw hebt (deftig timen, nuttige zaken, strathegieën ed) zal beantwoorden.
Op die manier maak je zelf een veel betere kans om groot te worden op deze wereld in de toekomst, of op een volgende.
Daarnaast krijg je van mij de kans om op deze wereld opnieuw te beginnen (indien je dit wil, zal ik elke dag in het begin grondstoffen doorsturen zodat je account veel sneller kan groeien als de rest -> een baas in je eigen omgeving). Maar wat nog begrijpelijker zou zijn, is dat je op W35 begint met alle tips die ik je geef. Op die manier zal je daar in een nieuwe wereld direct bij meer dan het gemiddelde horen.

wat denk je hiervan? laat maar iets weten (of enige opmerkingen van jouw kant?)

mvg SmokingHerb

:eek:

Zei jij niet iets van 'ik vecht liever voor mijn dorpen'?
 

DeletedUser

Guest
Dit is echt te hilarisch voor woorden... :p Hij zal teveel troepen zijn kwijtgespeeld denk ik... Wilde gok!
 

DeletedUser37136

Guest
Echt te triest dit... Is ook best Top/Flopspelers waardig deze PM.
 

DeletedUser70736

Guest
Zijn eerste en tweede zin deden mij best wel glimlachen hoor:

friendpower 23.10.13 21:17
Beste,

ik snap eigenlijk niet waarom u me aanvalt ik be geen dreiging en groei ook niet snel ik wil wel een stam maar ik wordt er in geen 1 gelaten (snap ook niet waarom)
of denk u dat ik niet meer online ben want dat ben ik wel.
Daarom zou ik u willen vragen zal u willen stoppe alstublieft.
Dit klinkt stom maar ik wil ook groeien.
Zal u me met rust willen laten?

Mvg Friendpower
 
Reactiescore
974

DeletedUser63971

Guest
hij heeft wel praatjes voor iemand die ineens 80k kleiner is gemaakt:p
 
Bovenaan