Grappige IGM's

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser710

Guest
Gertjan007 is nooit goed geweest, jullie zijn gewoon heel slecht :D
 

DeletedUser3860

Guest
Gertjan007 is nooit goed geweest, jullie zijn gewoon heel slecht :D

haha :D ja daar zal het idd eerder op lijken ^-^
't was niet erg moeilijk om tegen iemand die mentaal 10 jaar is te winnen...
Maar goed on-topic.. Nog iets grappigs? :p wil nu nog geen ban krijgen..
 

DeletedUser

Guest
heb jammer genoeg nog geen grappige IGM's gehadt alleen nog maar uitnodigingen ^^
 

DeletedUser7909

Guest
omg hij slijmt toch niet? Hij zegt juist dat ik niet goed ben :D hij zegt alleen dat jij slecht bent.. En ik moet zeggen.. Ik moet hem gelijk geven ;D

hoe kun je nou zeggen dat ik slecht ben als ik niet eens speel??? zal ik het maar weer zeggen? DOM!
 

DeletedUser

Guest
Mijn laatste poging jullie ontopic te krijgen daarna kom ik hier niet meer.

Kom op lui. Stop met elkaar voor slijmbal uit te maken. Speel het spelletje gewoon. Stop ook met elkaar voor dom ofzo uit te maken. Uberhaupt stop met beledigen.
 

DeletedUser3860

Guest
hoe kun je nou zeggen dat ik slecht ben als ik niet eens speel??? zal ik het maar weer zeggen? DOM!

Neen jij bent 'DOM' want je hebt niet eens door dat het ging over het feit dat je SLECHT bent in je te verweren op dit forum.. En dat alles wat je zegt op niks slaagt..

@ TM Is Back: ik heb nog geen een van die dingen gedaan dus ik denk dat het niet op mij bedoelt is .. Zoja, ik probeer gewoon die nietsnut van een darkprince2 zover te krijgen dat ie hier niemeer komt en Buba rustig verder berichtjes over z'n gesprekken kan posten ^^
 

DeletedUser710

Guest
haha :D ja daar zal het idd eerder op lijken ^-^
't was niet erg moeilijk om tegen iemand die mentaal 10 jaar is te winnen...
Maar goed on-topic.. Nog iets grappigs? :p wil nu nog geen ban krijgen..

Ban krijg je toch niet ;)









*ondertussen:
Duckje denkt: Wat een gespam van Gertjan007, snel een ban!*
 

DeletedUser7909

Guest
Neen jij bent 'DOM' want je hebt niet eens door dat het ging over het feit dat je SLECHT bent in je te verweren op dit forum.. En dat alles wat je zegt op niks slaagt..

@ TM Is Back: ik heb nog geen een van die dingen gedaan dus ik denk dat het niet op mij bedoelt is .. Zoja, ik probeer gewoon die nietsnut van een darkprince2 zover te krijgen dat ie hier niemeer komt en Buba rustig verder berichtjes over z'n gesprekken kan posten ^^

je bedoelt dat die bolle zijn zielige vertoningnen hier weer kan laten zien? en ik ag het weer zeggen hielenlikker! wat had hij je belooft? een gratis dorp?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan