Grappige IGM's

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3860

Guest
ik haat jou ook dus dat is dan ook weer mooi geregeld en zou je aub niet meer met deze gesprek willen bemoeien want je zet jezelf alleen voor schut.

Omg.................
:eek:

Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt ^^

HIJ zet zich voor schut?

en JIJ zegt dat?

Haha :D
 

DeletedUser

Guest
ik haat jou ook dus dat is dan ook weer mooi geregeld en zou je aub niet meer met deze gesprek willen bemoeien want je zet jezelf alleen voor schut.

1) ik zeg niet dat ik je haat. haten is een groot woord, dat vooral wordt gebruikt door 10 jarige jongetjes die ruzie/meningsverschil hebben met een ander persoon.
2) ik zet mezelf niet voor schut, dat ben jij helaas..
3) Ik bemoei me er mee omdat ik Gertjan niet zomaar laat beledigen door zon kereltje als jij.
 

DeletedUser3860

Guest
ach de oude scheldwoorden. ik moet zeggen orgineel maar niet heus. gelijk familie erbij betrekken he.zieliger dan dat kun je niet worden...

haha :D Oude scheldwoorden... Niet origineel...


Wie ben ik ?

slijmbal slijmbal slijmen slijmen slijmbal slijmbal

zielig zielig slijmen lafaard zielig slijmen


-.-
 

DeletedUser710

Guest
ach de oude scheldwoorden. ik moet zeggen orgineel maar niet heus. gelijk familie erbij betrekken he.zieliger dan dat kun je niet worden...

Neen
Zieliger dan een 10 jarig gastje die probeert stoer te zijn kan ook niet...
 

DeletedUser3860

Guest
1) ik zeg niet dat ik je haat. haten is een groot woord, dat vooral wordt gebruikt door 10 jarige jongetjes die ruzie/meningsverschil hebben met een ander persoon.
2) ik zet mezelf niet voor schut, dat ben jij helaas..
3) Ik bemoei me er mee omdat ik Gertjan niet zomaar laat beledigen door zon kereltje als jij.

wedden dat ie nu "slijmbal" zegt :D
 

DeletedUser3860

Guest
ik zeg het omdat die dat ook is. volgens mij daten jullie he? eerlijk zeggen!

JE SNAPT HET WEERAL :)

Man wat ben jij goed ! :)

of wacht opnieuw want sommige kindjes zouden dit mss niet snappen... *kuch*JIJ*kuch*

[SARCASME]


JE SNAPT HET WEERAL :)

Man wat ben jij goed ! :)

[/SARCASME]

zo :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan