Grappige IGM's

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
slijmball... snap niet waarom je zijn hielen likt maar oke.

Was jij niet die speler die op w5 altijd zon grote mond had op het forum maar een TOTALE noob was qua TW spelen? Zo ja, dan denk ik dat iedereen die hier post een IQ heeft die twee keer zo hoog is al die van jou :D
 

DeletedUser3860

Guest
Was jij niet die speler die op w5 altijd zon grote mond had op het forum maar een TOTALE noob was qua TW spelen? Zo ja, dan denk ik dat iedereen die hier post een IQ heeft die twee keer zo hoog is al die van jou :D

Ik denk dat hij dat is ja :D

nee grondstoffen krijg je niet veel punten mee... als je wilt winnen moet je de gebauwen zetten die je veel punten gafen anders ga je niet hoog staan...
 

DeletedUser7909

Guest
ik heb op w5 gespeeld en nee ik heb geen grote mond eigenlijk vrij klein. en nee ik was geen noob. verder gertjan je bewijst weer eens je domheid. maar ja had ook niks anders van je verwacht.
 

DeletedUser

Guest
Mensen!! Dit is het "grappige IGM" topic, niet "ga elkaar nu al de eerste dag dat W8 bestaat te lijf op het forum" topic... :(

Als het echt moet, doe dit dan in game, en geef ons dan wat om om te lachen.
 

DeletedUser3860

Guest
ik heb op w5 gespeeld en nee ik heb geen grote mond eigenlijk vrij klein. en nee ik was geen noob. verder gertjan je bewijst weer eens je domheid. maar ja had ook niks anders van je verwacht.

:D Je maakt het me wel gemakkelijk om je te ownen hoor ^^

Kijk, ten eerste zeg je dat je een kleine mond hebt (figuurlijk hoop ik dat je bedoelde) en dat zei je zo'n 5 minuten na dit

slijmball... snap niet waarom je zijn hielen likt maar oke.

Ten tweede zeg je dat ik mijn domheid WEER eens bewijs (al weet ik niet hoe). Wanneer heb ik die nog eens bewezen misschien?

Ten derde, hoezo je had niks anders van me verwacht? Dit is de eerste keer dat we tegen elkaar praten.. Ken je me al zo goed dat je niets anders van me had verwacht misschien?

:D
 

DeletedUser3860

Guest
Mensen!! Dit is het "grappige IGM" topic, niet "ga elkaar nu al de eerste dag dat W8 bestaat te lijf op het forum" topic... :(

Als het echt moet, doe dit dan in game, en geef ons dan wat om om te lachen.

Moet ik hem dan slijmbal en dommerik e.d. tegen me laten zeggen terwijl ik hem op tientallen punten kan tonen dat hij ongelijk heeft? :)
 

DeletedUser7909

Guest
:D Je maakt het me wel gemakkelijk om je te ownen hoor ^^

Kijk, ten eerste zeg je dat je een kleine mond hebt (figuurlijk hoop ik dat je bedoelde) en dat zei je zo'n 5 minuten na dit



Ten tweede zeg je dat ik mijn domheid WEER eens bewijs (al weet ik niet hoe). Wanneer heb ik die nog eens bewezen misschien?

Ten derde, hoezo je had niks anders van me verwacht? Dit is de eerste keer dat we tegen elkaar praten.. Ken je me al zo goed dat je niets anders van me had verwacht misschien?

:D

nou nou ik had nu wel verwacht dat je me herkend hebt...
 

DeletedUser3860

Guest
nou nou ik had nu wel verwacht dat je me herkend hebt...

Euh ... AHJA ! Ben jij niet die dommerik van mijn klas dat steeds gepest wordt? :confused:

*EDIT*
Dit is normaal gezien mijn niveau niet maarja soms MOET je je verlagen om iemand iets duidelijk te maken.. :)
 

DeletedUser

Guest
Moet ik hem dan slijmbal en dommerik e.d. tegen me laten zeggen terwijl ik hem op tientallen punten kan tonen dat hij ongelijk heeft? :)
Nee, helemaal niet. Maar doe dit in game, en niet op het algemeen forum. Dit is geen plek voor gekibbel. Zeker niet nu al door een vast topic compleet te vullen met dit gedoe.
 

DeletedUser7909

Guest
Euh ... AHJA ! Ben jij niet die dommerik van mijn klas dat steeds gepest wordt? :confused:

*EDIT*
Dit is normaal gezien mijn niveau niet maarja soms MOET je je verlagen om iemand iets duidelijk te maken.. :)

wat weet jij de rollen goed om te draaien.
 

DeletedUser

Guest
Was jij niet die speler die op w5 altijd zon grote mond had op het forum maar een TOTALE noob was qua TW spelen? Zo ja, dan denk ik dat iedereen die hier post een IQ heeft die twee keer zo hoog is al die van jou :D

mensen praten hier allen maar continu over IQ
gaat weer eens nergens over

w8 ik maak de grap zelf wel efe voordat een ander het voor mij doet
whahah moet jij zeggen jij heb geen IQ :rolleyes: ( efe lachen mensen)

*voor de geene wie dat wou posten te laat noob*:p
 

DeletedUser

Guest
nou nou ik had nu wel verwacht dat je me herkend hebt...

GA TOCH NAAR HUUUUUUUUIS.

Je word ehh uitgeluld? En dan maar zeggen: wat ben jij dom.
Neenee, je bent t zelf, maar je zit in de ontkenningsfase, dus ga maar even niet meer TW'en en maar even nadenken ofzo en ons niet lastig vallen, dankje ja doei.
 

DeletedUser

Guest

Slecht is deze zeker niet. Echt gieren... nee dat niet maar er zit wel humor in :)

En lui relaxe. Het is maar een spel he. Ga elkaar niet uitschelden met laag IQ enzo... is de wereld nog veeeeeeeeeeel te jong voor.
 

DeletedUser7909

Guest
GA TOCH NAAR HUUUUUUUUIS.

Je word ehh uitgeluld? En dan maar zeggen: wat ben jij dom.
Neenee, je bent t zelf, maar je zit in de ontkenningsfase, dus ga maar even niet meer TW'en en maar even nadenken ofzo en ons niet lastig vallen, dankje ja doei.

ik ben al thuis... en we praten hier beschaafd nederlands. dus pas op je woorden anders haal ik ff een admin erbij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan