Grappige Aanvallen!

DeletedUser24402

Guest
over rare opbouw gesproken, het was rhynix die kwam met clears van 10k bijl:D


het was ook niet om op te scheppen, dat laat ik aan war! over, ik wou alleen een beeld geven. Er lopen wel veel aanvallen, maar 90% wordt geblokt momenteel, 9% gedodged en die andere 1% zijn die dorpjes die we verliezen. Voor het beeld even;)

Veel aanvallen? 90% geblocked? en 30 clears in 3 dagen? Hmm wat is voor jou begrippen veel aanvallen?
 

DeletedUser

Guest
ik had 400 aanvallen in totaal, heb nu geteld ong 200 clears, waarvan ik er nu 60 gestacked heb
 

DeletedUser

Guest
:(

Hoe kan jij iets posten wat ik wou posten :confused: :D

Ik citeer wikipedia:
Gedachte

Een gedachte is iets, waar men zich even van bewust is. Een gedachte is een onderdeel of het gevolg van het denkproces.

Een gedachte kan zomaar bij iemand opkomen, vanuit het onderbewuste of voortkomen uit andere bewuste gedachten - de ene gedachte kan tot de andere leiden. Een gedachte kan worden opgeroepen door waarnemingen - een beeld, geur of geluid.


Wat is het bij ons, waarnemingen, beeld, geur of geluid?
 

DeletedUser

Guest
Ik citeer wikipedia:
Gedachte

Een gedachte is iets, waar men zich even van bewust is. Een gedachte is een onderdeel of het gevolg van het denkproces.

Een gedachte kan zomaar bij iemand opkomen, vanuit het onderbewuste of voortkomen uit andere bewuste gedachten - de ene gedachte kan tot de andere leiden. Een gedachte kan worden opgeroepen door waarnemingen - een beeld, geur of geluid.


Wat is het bij ons, waarnemingen, beeld, geur of geluid?

Geur, geen twijfel mogelijk!
 

DeletedUser

Guest
geen troependump, in dat geval weet je dus al wat zn nieuwe aanvalsdorp wordt:p
 

DeletedUser

Guest
Op het AF altijd he:p

Moet veel te serieus zijn ingame:eek:

hier mogen de remmen los:p
 
Bovenaan