Grappige Aanvallen!

DeletedUser

Guest
Een erg grote dump? :p

geen dump, onderdeel van een kleine aanvalsgolf

er kwam er nog zo een:

Aantal: 0 8740 0 0 0 218 0 0 937 802 0 0

zwaarden, lc, en heel veel rammen en kata's, inderdaad een fijne combi die lijdt tot ernstige verliezen bij de verdediger:

Verliezen: 255 252 0 320 1 0 0 59 0 1 0 0

:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
978
Zat die speler niet in jouw stam eerst :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ja, ~B!F~ zijn 12 spelers die uit onze stam gestapt zijn en glitterbal was er daar 1 van

deze PM schrijft hij aan ridder op dezelfde avond dat hij zijn aanvallen verstuurd:

glitterbal op 15.09. om 19:30 uur
de tijd is gekomen ..
ik moet groeien en jij moet groeien onze stam moet groeien jullie stam moet groeien ..
nu zijn we vrij om elkaar aan te vallen (met alle respect voor elkaar)
jij bent altijd een van mijn beste vrienden geweest en dat zal ik onthouden ..
ik wil niet dat er ruzie tussen ons komt maar we onze vriendschap houden maar ik wil wel gewoon een gezonde concurentie aan jou hebben ..
ik heb respect voor de oude bot. leden maar we kunnen niet stil staan het its time for batlefront !

MVG Glitterbal (stef)

deze past eigenlijk ook wel bij grappige igm's, of mss een nieuw topic: bedroevende igm's
 

DeletedUser26046

Guest
ja, ~B!F~ zijn 12 spelers die uit onze stam gestapt zijn en glitterbal was er daar 1 van

deze PM schrijft hij aan ridder op dezelfde avond dat hij zijn aanvallen verstuurd:



deze past eigenlijk ook wel bij grappige igm's, of mss een nieuw topic: bedroevende igm's

Bot. was pro volgens jou; maar 'niet aanvallen met deff' heb je hem nooit geleerd :confused:...

Verder: wat is er gek aan die pm? Ik vind het netjes, dat hij tenminste de moeite neemt om even aan te geven dat hij jou niet persoonlijk aan wil vallen, maar het gewoon doet omdat jullie stammen tegen elkaar vechten. Hij had het ook niet kunnen doen, en zomaar aanvallen. Had je dat echt liever gehad?
 

DeletedUser

Guest
Bot. was pro volgens jou; maar 'niet aanvallen met deff' heb je hem nooit geleerd :confused:...

Verder: wat is er gek aan die pm? Ik vind het netjes, dat hij tenminste de moeite neemt om even aan te geven dat hij jou niet persoonlijk aan wil vallen, maar het gewoon doet omdat jullie stammen tegen elkaar vechten. Hij had het ook niet kunnen doen, en zomaar aanvallen. Had je dat echt liever gehad?

ik heb altijd geageerd tegen het schelden voor noob, dat bot. pro was heb ik (denk ik) nooit gezegd. En als ik dat toch heb gedaan, ok, dan trek ik hier het boetekleed aan en had ik volkomen ongelijk en jij gelijk! Want deze is verre van pro.

De PM is gewoon mooi om met jullie te delen. 'ik val je aan maar dat doe ik uit respect en vriendschap'. of zoiets. Ik vond het wel grappig.
 

DeletedUser26046

Guest
ik heb altijd geageerd tegen het schelden voor noob, dat bot. pro was heb ik (denk ik) nooit gezegd. En als ik dat toch heb gedaan, ok, dan trek ik hier het boetekleed aan en had ik volkomen ongelijk en jij gelijk! Want deze is verre van pro.

De PM is gewoon mooi om met jullie te delen. 'ik val je aan maar dat doe ik uit respect en vriendschap'. of zoiets. Ik vond het wel grappig.

Ach, zoals elke stam had Bot. zijn sterke en zwakke kanten, dit gevecht lijkt me wel het voorbeeld daarvan hè :p.

En die Pm? Tja, bedroevend is het tenminste niet :D.
 
Reactiescore
978
Ach, zoals elke stam had Bot. zijn sterke en zwakke kanten, dit gevecht lijkt me wel het voorbeeld daarvan hè :p.

En die Pm? Tja, bedroevend is het tenminste niet :D.

Zal, op welk account ben jij trouwens niet zwaar inactief geworden voor lange tijd? :p
 
Reactiescore
978
Bovenaan