Grappige Aanvallen!

DeletedUser

Guest
Klopt, maar je wilt toch dat je tegenstander er pas zo laat mogelijk achter komt welk dorp enkel vegen op zich krijgt, en welk dorp ook daadwerkelijk edels op af komen? Eventueel met wat fake-treintjes die wél een lange looptijd hebben de meeste OS al wegtrekken bij het gebied dat je wilt edelen, en hem dan verrassen aan de andere kant. Tenminste, zo zie ik de perfecte aanval voor me.

En dat timen.. Tja.. Maakt niet ontzettend veel uit hoor, het is enkel anders dan 'normaal'. Na een tijdje heb je het vanzelf door. Het enige minpuntje dat eraan zit is dat als er een lagg optreed je meteen een flinkt tijd tussen je veeg en edels hebt.

Maar dan kun je natuurlijk timen zonder rammen. :D

Je kan ook gewoon clears van verschillende looptijden op een paar dorpen van je tegenstander sturen. Dus bvb dat er op 5 dorpen telkens 10 clears komen, eentje van 6 uur afstand, 1 van 8 uur, 1 van 10 uur etc etc... Daarna gewoon kijken welk dorp er leeg komt en edelen. Dus als het dorp bij de 3e clear fzo al leeg is, gewoon edels er op timen van korte afstand. Nadeel is wel dat je dan de muur niet direct kunt opbouwen omdat er dan nog 2 clears achter komen, maar dan time je gewoon 2 OS dorpen na je edels, na je 4e clear en 5e clear op dat dorp. Dan is het dorp ondersteund en kan hij niet direct backnobelen.
 

DeletedUser

Guest
Je kan ook gewoon clears van verschillende looptijden op een paar dorpen van je tegenstander sturen. Dus bvb dat er op 5 dorpen telkens 10 clears komen, eentje van 6 uur afstand, 1 van 8 uur, 1 van 10 uur etc etc... Daarna gewoon kijken welk dorp er leeg komt en edelen. Dus als het dorp bij de 3e clear fzo al leeg is, gewoon edels er op timen van korte afstand. Nadeel is wel dat je dan de muur niet direct kunt opbouwen omdat er dan nog 2 clears achter komen, maar dan time je gewoon 2 OS dorpen na je edels, na je 4e clear en 5e clear op dat dorp. Dan is het dorp ondersteund en kan hij niet direct backnobelen.

Dan heb jij nooit echt een goed deffer tegen je gehad..
 

DeletedUser16285

Guest
Waarom niet? Als de muur in het betreffende dorp al kapot is, en je krijgt geen clear met ram meer voor je treintje, is het dan zo raar dat je een clear zonder ram ervoor timed?

lol lees nog eens een keer ofzo :p
 

DeletedUser

Guest
Haha lol, ben er idd in getrapt. :p

Zo zie je maar dat je van weed echt trager gaat denken.. :eek:
 
Reactiescore
4
Clears in de nachtbonus lijkt me dan wel noob? :rolleyes:

Dat was -TRL- hun specialiteit..:D

Timen met 20sec ertussen ach ajmer he dat ik gewoon snipe dan?:D

-TRL- = Noob:p
 
Reactiescore
981
Bovenaan