Grappige aanvallen

DeletedUser

Guest
Wel stoer om een account aan te vallen wat geïntert word, en waar de vv geen zin in heeft om er tijd in te steken. (zou ik ook niet doen);)

En dan op het AF er een stoer berichtje voor posten..:)
Echte skills Morillo;)

Zou het misschien kunnen dat hij het gewoon een grappig berichtje vond? Zegt hij dat hij de grootste pro ooit is die met dit rapportje ongeëvenaarde dingen heeft gepresteerd? Nee, dus niet zo zeuren. Trouwens, geïnternd, niet geïntert;)
 

DeletedUser52179

Guest
Wel stoer om een account aan te vallen wat geïntert word, en waar de vv geen zin in heeft om er tijd in te steken. (zou ik ook niet doen);)

En dan op het AF er een stoer berichtje voor posten..:)
Echte skills Morillo;)

De vv steekt er geen tijd in, maar doet wel een poging tot verdedigen?
 

DeletedUser34283

Guest
Wel stoer om een account aan te vallen wat geïntert word, en waar de vv geen zin in heeft om er tijd in te steken. (zou ik ook niet doen);)

En dan op het AF er een stoer berichtje voor posten..:)
Echte skills Morillo;)

EN jij beweert in Cons. te zitten :eek:

Leuk rapportje :)
 

DeletedUser54305

Guest
Wel stoer om een account aan te vallen wat geïntert word, en waar de vv geen zin in heeft om er tijd in te steken. (zou ik ook niet doen);)

En dan op het AF er een stoer berichtje voor posten..:)
Echte skills Morillo;)

Tnx;)
 

DeletedUser

Guest
mooi :)


volgens mij zit hij in SPA, anders zou hij niet weten dat dat account wordt overgenomen
 

DeletedUser54652

Guest
mooi :)


volgens mij zit hij in SPA, anders zou hij niet weten dat dat account wordt overgenomen

Hihi;)
Er zijn tegenwoordig veel meer opties om erachter te komen dat iemand geïnterd word.. (zoals al eerder genoemd door andere)
 
Bovenaan