Grappige aanvallen

DeletedUser

Guest
Kijk op wat voor tijd:eek:
Zwakjes.

Wat is je volgende excuus, voortaan mag ik alleen aanvallen tussen 17:00u en 20:00u, met uitzondering van zon en alle religieuze feestdagen.

Bovendien kun je het eerder zwak noemen dat naastgelegen dorpen leegstaan.

Verder ben ik meer dan coulant geweest richting de nulletjes. Als het gaat om niet aanvallen tijdens vakanties of andere bijzondere dagen. Nu al een paar keer gestopt met aanvallen op het moment dat iemand aangaf dat hij of zei met vakantie was.
 

DeletedUser52179

Guest
Wat is je volgende excuus, voortaan mag ik alleen aanvallen tussen 17:00u en 20:00u, met uitzondering van zon en alle religieuze feestdagen.

Bovendien kun je het eerder zwak noemen dat naastgelegen dorpen leegstaan.

Verder ben ik meer dan coulant geweest richting de nulletjes. Als het gaat om niet aanvallen tijdens vakanties of andere bijzondere dagen. Nu al een paar keer gestopt met aanvallen op het moment dat iemand aangaf dat hij of zei met vakantie was.

Het is zij ipv zei, en wel solidair van je ;)
 

DeletedUser50794

Guest
Wat is je volgende excuus, voortaan mag ik alleen aanvallen tussen 17:00u en 20:00u, met uitzondering van zon en alle religieuze feestdagen.

Bovendien kun je het eerder zwak noemen dat naastgelegen dorpen leegstaan.

Verder ben ik meer dan coulant geweest richting de nulletjes. Als het gaat om niet aanvallen tijdens vakanties of andere bijzondere dagen. Nu al een paar keer gestopt met aanvallen op het moment dat iemand aangaf dat hij of zei met vakantie was.

Ok ok, je hebt gelijk.

Ja dat is bijzonder vriendelijk;)
 

DeletedUser

Guest
Ach ja het is jammer dat zero is blijft verliezen. Kom ik terug van vakantie hoor ik dat er weer een enkeling is gestopt. En tja denk dat mij mening wel voorspelbaar is. Dus laat me over de verliezen aan FFC niet al te veel uit. Enigste wat valt te zeggen is dat FFC het dan gewoon verdient. Anders hadden ze de dorpen niet gehad. :)
 
Bovenaan