Grappige aanvallen

DeletedUser

Guest
Haha waar jullie trots op zijn, op zo'n fucking kutcluster dat ik totaal niet naar omkeek, je mag het met plezier hebben ;)

ALSTUBLIEF :D

Kom me maar eens halen in continent 54, praten we wel nog eens ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha waar jullie trots op zijn, op zo'n fucking kutcluster dat ik totaal niet naar omkeek, je mag het met plezier hebben ;)

ALSTUBLIEF :D

Kom me maar eens halen in continent 54, praten we wel nog eens ;)

Als het cluster je niet zou interesseren, zou je niet zo dwaas zijn clears te vangen op ongelovige dorpen.:D
 

DeletedUser

Guest
lol zijn mijn def troepen niet, loser ;)
en ook niet van zero !

I know, ze zijn van Infin een stam van 22 miljoen punten. Schandalig dat jullie daar hulp van nodig hebben als nr 1 stam. Bovendien zegt deze mentaliteit genoeg over hoe zuinig je bent met betrekking tot andermans troepen.
 

DeletedUser

Guest
I know, ze zijn van Infin een stam van 22 miljoen punten. Schandalig dat jullie daar hulp van nodig hebben als nr 1 stam. Bovendien zegt deze mentaliteit genoeg over hoe zuinig je bent met betrekking tot andermans troepen.
In oorlog moet je alle middelen gebruiken om je vijand dwars te zitten, zou jij ook moeten weten, pussy ;)
 

DeletedUser

Guest
Het blijft hier altijd even gezellig tussen Hurray en Ritchie.. Kunnen jullie nou nooit zonder elkaar altijd te moeten koeieneren? xD
 

DeletedUser

Guest
Het blijft hier altijd even gezellig tussen Hurray en Ritchie.. Kunnen jullie nou nooit zonder elkaar altijd te moeten koeieneren? xD

We houden van elkaar. Ik dish hem, vind die lekker, hij bezorgd mij een hoge odd, met zijn domme aanvalsplannetjes:D
 

DeletedUser

Guest
Ik speel alleen in op zijn waardeloze kut uitspraken, niets positief zegt hij, nooit ...
Ik doe dat wel in tegenstelling tot hem ..
Ochja laat em maar lullen, zal ik straks wel nog eens wat van FFC pakken :D
 

DeletedUser

Guest
Ik speel alleen in op zijn waardeloze kut uitspraken, niets positief zegt hij, nooit ...
Ik doe dat wel in tegenstelling tot hem ..
Ochja laat em maar lullen, zal ik straks wel nog eens wat van FFC pakken :D

Okey zal iets positiefs over je zeggen. Je hebt een mooie driewieler:)
 

DeletedUser

Guest
Ik weet jullie relatie van elkaar.

Daarbij moet ik eerlijk toegeven dat Thomas mooie rapportjes gehaald heeft tegen je Hurray. Toch spijtig dat er zo omgesprongen wordt met troepen. Je had ze veel beter kunnen gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet jullie relatie van elkaar.

Daarbij moet ik eerlijk toegeven dat Thomas mooie rapportjes gehaald heeft tegen je Hurray. Toch spijtig dat er zo omgesprongen wordt met troepen. Je had ze veel beter kunnen gebruiken.

Jack, je bent een lieve jongen. Alleen is het niet aan jou om een waarde oordeel te vellen over hoe dimi zijn troepen gebruikt. Gezien het feit dat je ook van de kaart geveegd bent en er bij jou ook genoeg voorbeelden waren hoe je troepen beter kunt gebruiken. Naast de vele gevallen waarin er wel lekker gedeft was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jack, je bent een lieve jongen. Alleen is het niet aan jou om een waarde oordeel te vellen over hoe dimi zijn troepen gebruikt. Gezien het feit dat je ook van de kaart geveegd bent en er bij jou ook genoeg voorbeelden waren hoe je troepen beter kunt gebruiken. Naast de vele gevallen waarin er wel lekker gedeft was.

hehe gent is iedereen effe aan het powne :D
 

DeletedUser27685

Guest
I know, ze zijn van Infin een stam van 22 miljoen punten. Schandalig dat jullie daar hulp van nodig hebben als nr 1 stam. Bovendien zegt deze mentaliteit genoeg over hoe zuinig je bent met betrekking tot andermans troepen.

Dat is behoorlijk droevig. OS vragen aan anderen valt nog enigszins te begrijpen, maar als je die dan ongelovig laat aan flarden scheuren en er op het AF ook nog trots op bent, dan heb je toch een nieuw dieptepunt bereikt.

Als die cluster je toch niets waard is, waarom dan OS vragen aan anderen?

Zero is niet meer wat het geweest is :rolleyes:
 
Bovenaan