Grappige aanvallen/leuke verdediging

Reactiescore
111
Kata's FTW :catapult:
 

DeletedUser

Guest
Hmm wie heeft er een lading edeltreintjes vanuit Not-Afraid op onze dorpjes gedumpt?
Kan die persoon zn internet ff fixen?
Er zit 2ms vertraging in je treintje waardoor mijn defence niet precies tussen je edels valt...

lagg_van_de_edeltrein.png
 

DeletedUser65921

Guest
Hmm wie heeft er een lading edeltreintjes vanuit Not-Afraid op onze dorpjes gedumpt?
Kan die persoon zn internet ff fixen?
Er zit 2ms vertraging in je treintje waardoor mijn defence niet precies tussen je edels valt...

lagg_van_de_edeltrein.png

Ikke, 31 om precies te zijn :cool:
En ik ben al blij dat het dat maar is, is al veel beter dan mijn internet gisteren.
 

DeletedUser65921

Guest
Dat was juist het hele plan :D
Begon wel niet al te goed toen mijn timen tegen werkte en de eerste meer dan 2min te laat was :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tja bij de meeste dorpen waren er toch genoeg opties om te snipen, alleen ik had tussendoor een uur heel slecht internet en had daar mn volgorde van de focus aan moeten passen. Daardoor kwam er op het einde te weinig deff in een paar dorpjes (waaronder het verloren dorpje). Als je ze allemaal precies tegelijk had gehad was denk ik nog een ander dorpje verloren gegaan. Mja perfectie bestaat gelukkig niet en daardoor heeft de defence een voordeel om kleine foutjes te benutten met meerdere kansen :)
 

DeletedUser65921

Guest
Met een beetje meer geluk (geen -21% geluk waardoor 1 edel net sterft, treintje blijven hangen op ts 2) had ik 3 dorpjes gehad.
Maargoed, was vooral eens een leuk experimentje, mooi gedeft!
Timing kon inderdaad wel beter van mijn kant.
 

DeletedUser

Guest
Af en toe moet men een beetje geluk hebben he :)

dankje en zeker ook mooi geregelde treintjes.
Ik had er zeker geen 31 verwacht.
 

DeletedUser65921

Guest
Eventjes gebruik maken van alle vrijstaande edels die jullie me gaven :D
 
Bovenaan