Grappige aanvallen/leuke verdediging

DeletedUser65921

Guest
Gewoon al je treintjes beter timen helpt :p
2 sec treintjes snipen is nu niet echt moeilijk.
 

DeletedUser

Guest
Misschien ligt t aan mij, maar waarom zou je een ridder iets anders geven dan een kata-item? Sinds ik kata-item heb, heeft mijn ridder nooit meer een ander item gehanteerd... Het kata-dorp is gewoon een onderdeel van mijn snelle os geworden, en als ik nou eerst die ridder elke keer weer terug in t katadorp moet gaan plaatsen kan ik mijn katadorp net zo goed een onderdeel maken van de langzame os -.-
 

DeletedUser

Guest
Ik heb 1x meegemaakt dat iemand zijn ridder in een dorp stond waar een flinke stack zwaard aanwezig was en de plannen om er nog kata's bij te zetten gewijzigd werden. Er was geen tijd om de ridder opnieuwe heen en weer te sturen om hem bij kata's te krijgen dus toen is het zwaarditem aangezet.

Maar dit was me toch wel een uniek moment in TW hoor. Bij ons zelf nog nooit voorgekomen aangezien de kata's van het dorp toch altijd wel met de ridder mee lopen.
 

DeletedUser71836

Guest
Zc item gebruikte ik ook nog wel eens, als ik mijn kata dorp niet bij de hand had
 

DeletedUser

Guest
Wat is dan de reden om je ridder uit het katadorp te halen zonder de kata's vraag ik me af... alle eenheden nemen toch immers de looptijd van de ridder aan...
 

DeletedUser

Guest
Bij mijn voorbeeld hadden we zelf meer dan genoeg kata's op voorraad en dan hoefde deze speler zijn eigen kata's niet op te offeren.
 

DeletedUser71618

Guest
Misschien ligt t aan mij, maar waarom zou je een ridder iets anders geven dan een kata-item? Sinds ik kata-item heb, heeft mijn ridder nooit meer een ander item gehanteerd... Het kata-dorp is gewoon een onderdeel van mijn snelle os geworden, en als ik nou eerst die ridder elke keer weer terug in t katadorp moet gaan plaatsen kan ik mijn katadorp net zo goed een onderdeel maken van de langzame os -.-

Bij de start wel, na een paar honderdduizend puntjes ga ik daar ook echt niet meer de moeite voor nemen ook :p
 

DeletedUser68711

Guest
Wat is dan de reden om je ridder uit het katadorp te halen zonder de kata's vraag ik me af... alle eenheden nemen toch immers de looptijd van de ridder aan...

Je kata gebruiken voor fakes of het slopen van vijandelijke dorpen en dan je ridder als os sturen naar een dorp waar andere spelers kata heen sturen?
 

DeletedUser

Guest
Bij de start wel, na een paar honderdduizend puntjes ga ik daar ook echt niet meer de moeite voor nemen ook :p

Zo snel ik een katadorp en ridder plus item had is hij niet meer voor andere doeleinden gebruikt. Op Ageless had ik t item als eerste, op Rushing Sandy als laatste XD

Je kata gebruiken voor fakes of het slopen van vijandelijke dorpen en dan je ridder als os sturen naar een dorp waar andere spelers kata heen sturen?

Stuur gerust al je fakes uit 1 katadorp... een beetje speler met ervaring pikt ze er zo tussenuit als fakes en dan ben je een goeie 2500 kata's kwijt, zonde van de bouwtijd weer ;) kun je toch beter andere spelers laten faken en zelf je kata's met item heensturen ;P


Kata-noob ;P
 
Bovenaan