Grappige aanvallen/leuke verdediging

DeletedUser

Guest
R-Dude (Ekeafca) valt Are You Afraid? (501|372) C35 aan - (----------------------------------------- DODGE THIS) (nieuw) 16.04.14 23:04 :eek:

Maar ik heb wel al gemerkt dat jij duidelijk geen voorstander bent van aanvallen met off, of timen van treintjes.

Zou jij dan niet eens degene moeten zijn die je schaamt dat je aan t backdraften op ongetimede treintjes bent of clears verliest aan die persoon? ;P
 

DeletedUser65921

Guest
Daar heb ik allemaal redenen voor.
Behalve dit, dat is gewoon een vergetelheid.
 

DeletedUser71618

Guest
Daar is niks op af te dingen hoor!

Tuurlijk worden er wel eens foutjes gemaakt, had wellicht wel iets zuiniger mogen/moeten zijn met de mobiele deff. Maar verder, een pluim. ;)

Aan de andere kant ben ik (zijn wij) iets te gortig aan de slag gegaan met onze eigen front-off, ach, net de mobiele deff ietsjes onderschat op de eerste dag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72397

Guest
Omdat als er een moment komt dat hij het alleen moet doen en niet meer kan teren op stamaanvallen hij zo hopeloos gaat falen? :p

dat is het em net, je moet het niet alleen doen, daarvoor dient een stam ! samenwerken ! maar daar heb jij nog nooit van gehoord zeker? ;)
 

DeletedUser40402

Guest
dat is het em net, je moet het niet alleen doen, daarvoor dient een stam ! samenwerken ! maar daar heb jij nog nooit van gehoord zeker? ;)

Nee, ik doe nooit iets voor stamgenoten, ben een beetje een einzelganger.
 

DeletedUser65921

Guest

Dat was os, ik las 24k zwaard en dacht dat is wel genoeg, toen ik het bericht las bleek dat er voor de rest niks stond :eek:

Maar, wij hebben wel meer hoogstaande gevechten (a)

http://gyazo.com/a0880003fce877387746db3ed702ff55



Yup, maar daardoor moet hij nu ineens wel met bovenstaande eenheden een inkomende edel deffen ^

Ik wist dat je de clear van die edel al eerder doodliep :cool:

dat is het em net, je moet het niet alleen doen, daarvoor dient een stam ! samenwerken ! maar daar heb jij nog nooit van gehoord zeker? ;)

Samenwerken =/= beginnen met zelf aanvallen sturen wanneer het target al 2k clears te verwerken heeft gekregen. Dat noemt men profiteren ;)
 

DeletedUser71836

Guest
Samenwerken =/= beginnen met zelf aanvallen sturen wanneer het target al 2k clears te verwerken heeft gekregen. Dat noemt men profiteren ;)

Noem het wat je wilt, we staan aan dezelfde kant en zolang het doel maar bereikt wordt denk ik zo:)
 

DeletedUser

Guest
Misschien tactiek? Zoals het nu op mij overkomt ben je daar gefrustreerd over, iets wat voor mij spreekt dat het een succesvolle tactiek was ;P
 

DeletedUser72397

Guest
Samenwerken =/= beginnen met zelf aanvallen sturen wanneer het target al 2k clears te verwerken heeft gekregen. Dat noemt men profiteren ;)

toevallig kwamen mijn clears voor die van Diehard aan, en heb ik mijn edels gebaseerd op wanneer zijn clears aankwamen ;) was dus best moeilijk (ook omdat ik niets had gepland, had gewoon gestuurd en gekeken wat er leeg kwam te staan...) en ik geef toe, het is me niet erg gelukt... goed gedaan van Not-afraid ook.

maar van profiteren is hier geen sprake dus ! het waren mijn clears die grotendeels waren doodgelopen en die van Diehard die het afmaakte !
 

DeletedUser

Guest
Ach R-dude, je verandert niet veel hé, toen ik op Lz deffte was het standaard dat hij er 2 of 3 zc dorpjes voorsmeet ... Je leert het wel na een tijdje
 

DeletedUser72397

Guest
Ach R-dude, je verandert niet veel hé, toen ik op Lz deffte was het standaard dat hij er 2 of 3 zc dorpjes voorsmeet ... Je leert het wel na een tijdje

best handig toch die ZC dorpjes :p

en zoals ik net zei geef ik toe dat ik gisteren heb gefaald... was onvoorbereid, heb hem wat onderschat, timing was niet al te goed...
er komen nog dagen, die ik wel zal voorbereiden !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan