Grappige aanvallen/Goede verdediging

DeletedUser59685

Guest
Zwaartje, ik kijk bij je overnames en vind 43 paginas vol bbs edelen.

Verklaring?


Verklaring: heel simpel
Ik heb nooit aan een front gelegen, tot ongeveer een jaar terug toen ging ik ook een stuk front voor mij nemen.
Als je niet aan het front lig moet je wel bb's edelen van gestopte spelers en/of internen.

En nog een andere verklaring: kijk eens naar elke w 17 speler, iedereen edeld bb en internt spelers.
 

DeletedUser56459

Guest
Alinda is dan ook de beste speler in oeps he, dat is wel een echte verdienste ook afgelegen dorpen enzo :rolleyes:

Inderdaad, als ze daar aanvallen krijgen hebben ze meteen vv nodig. Jullie hebben een rotte appel in de stam genomen als je dat maar weet. Jullie hebben er veel werk mee en krijgen er niets van terug.
 

DeletedUser59685

Guest
Alinda is dan ook de beste speler in oeps he, dat is wel een echte verdienste ook afgelegen dorpen enzo :rolleyes:


Als je vind dat alinda slecht is, waarom is hij dan in OEPS gekomen? Ohja, OEPS wilt alle spelers hebben die ze kunnen krijgen zeker.
 
Reactiescore
182
Verklaring: heel simpel
Ik heb nooit aan een front gelegen, tot ongeveer een jaar terug toen ging ik ook een stuk front voor mij nemen.
Als je niet aan het front lig moet je wel bb's edelen van gestopte spelers en/of internen.

En nog een andere verklaring: kijk eens naar elke w 17 speler, iedereen edeld bb en internt spelers.
Lijkt net w28 xp veel te saai lol
 

Deleted User - 487958296

Guest
Als je vind dat alinda slecht is, waarom is hij dan in OEPS gekomen? Ohja, OEPS wilt alle spelers hebben die ze kunnen krijgen zeker.

Uhu, want ik ben leiding.
Als oeps alle noobs binnehaalt wat doe jij dan nog in neoh?
 

DeletedUser56459

Guest
Het is w17, daar speel ik ook, als w17 saai is wil dat zeggen dat niemand iets doet, ik dus ook niet he )
 

DeletedUser59685

Guest
Uhu, want ik ben leiding.
Als oeps alle noobs binnehaalt wat doe jij dan nog in neoh?

Ik heb geen uitnodiging dus ik denk dat ik te goed ben dan? :( Maar wortel word mijn co als die geinternt is dus misschien dat ik daarna in oeps mag.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Ik heb geen uitnodiging dus ik denk dat ik te goed ben dan? :( Maar wortel word mijn co als die geinternt is dus misschien dat ik daarna in oeps mag.

Ik wil niet veel zeggen maar Wortel is een Phalanxer en jij bent waarschijnlijk 0.001% van de slechste Phalanxer :rolleyes:
 

DeletedUser59685

Guest
Ik wil niet veel zeggen maar Wortel is een Phalanxer en jij bent waarschijnlijk 0.001% van de slechste Phalanxer :rolleyes:

Wortel is een TW speler net zoals iedereen hier.

Maar wil je dan eens vragen aan de leiding dat ze me een uitnodiging sturen?
 

DeletedUser56459

Guest
rustig geworden, waarover zal ik nu weer beginnen om een discussie/ruzie te veroorzaken.
 

DeletedUser56459

Guest
Mijn edeltrein op wortel? Maar ik mag wortel internen heeft hij gezegd :eek: daarom time ik niet he :eek:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Mijn edeltrein op wortel? Maar ik mag wortel internen heeft hij gezegd :eek: daarom time ik niet he :eek:

Op mij kon je ook ruk timen hoor
6s per edel, ik snipte je en toen een week later probeerde je nog eens 1 dorpje :D
 
Bovenaan